Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 08:55

Vandaag is de laatste dag van dit jaar dat ik mag rijden, maar gelukkig: zondag sta ik weer op de lijst! :D
Het is dan wel waterkou, maar alles beter dan die enge gladdigheid! ;)

xan

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 12:13

Hebben jullie gelezen over de hoge prijzen van voer en grondstoffen ?
Staat vooraan bij het bokt gebeuren.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 12:28

xan schreef:
Hebben jullie gelezen over de hoge prijzen van voer en grondstoffen ?
Staat vooraan bij het bokt gebeuren.

ja ook ons brood wordt een stuk duurder

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 16:48

tsjong iedereen heel druk bezig om het jaar af te sluiten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 16:49

Tytje succes met je piratenuitrusting, wel een foto maken hoor! Wil het wel zien

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 16:59

Vannacht weer een Silent Witness, die ik nog niet gezien heb. Ben toch zo blij met vakantie..... anders had ik ze niet gaan kijken (en de digitene die kon opnemen is kapot, moet nu maar van upc zo'n ding gaan bestellen, anders wordt mijn nachtrust wel erg kort)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 18:45

boodschappen zijn gedaan. Rowan had geen zin om mee te gaan dus ben even alleen gegaan. Toch wel lekker hoor om even alleen door de supermarkt te gaan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 20:19

eten zit er ook weer in, nu nog de afwas...... oh zou zo wel een tukkie kunnen doen

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 20:44

Jij kan ook lekker ouwenelen met jezelf he Anke :D

Wij gaan ff naar papa.

Tot Bokt }:0

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 20:46

meelen schreef:
Jij kan ook lekker ouwenelen met jezelf he Anke :D

Wij gaan ff naar papa.

Tot Bokt }:0

doe de groetjes aan je paps,
ja hoor als ik wat kwijt wil zet ik het gewoon hier neer. Had geen zin om mensen op straat of in de supermarkt aan te spreken.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 20:47

heb even terug gekeken maar het viel nog wel mee hoor Meelen. heb geen bladzijden volgel uld

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:24

Hoi!

Vandaag echt super fijn gewerkt! We reden af en aan, het leek wel een zomerseizoen! De concurrent had - nu al voor de 3e keer in korte tijd - enorme pech: eerst was zijn koets doormidden gebroken (zie vorige deel), gisteren had hij een lekke band en vandaag was er een dusdanig klap op de Dam, dat het leek of iemand een strijker had afgestoken! Bleek dat zijn andere band geklapt was. Zijn paard er bijna vandoor, maar hij was net op tijd om de leidsels te pakken. Zelf reed ik met Gijs en - dat vond ik dan wel weer een komisch moment - die sprong met 4 benen tegelijk de lucht in, landde en ging weer in zijn oude relax stand staan. Mijn hart zat in m'n strot, het was echt niet normaal zo'n jezus-klap! Maar goed, we leven nog en de concurrent is huiswaarts gegaan. Verder was het wel een heerlijke dag: er stond geen wind, dus ik hoefde geen sjaal om en reed gewoon met m'n dressuurhoedje i.p.v. een "dood konijn" op m'n hoofd. Er waren zelfs ritjes dat ik zonder handschoenen reed! Die vrieskou is veel lekkerder dan waterkou, dat moet ik dan wel weer toegeven. Zolang het maar niet glad is en er niet weer van die vieze rotsneeuw valt, ha ha! :D

Waar ik wel heel erg van schrok, was van een bericht dat één van mijn collega's gisteren doelbewust een rotje naar zich toegegooid kreeg. Het ding belandde in de koets en - uiteraard - haar paard sloeg op de vlucht. Ze kon hem gelukkig heel goed terugnemen, maar zit nu wel met een oorverdovende piep in haar oren... Stelletje t*ringlijers! Zo jammer he, dat soort laffe figuren... :(

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:28

Morgen nog een uurtje met Sytje rijden (mennen) en dan lekker een avond en een dagje met m'n jongens doorbrengen! Dennis is dit weekend vrij, dus zien we elkaar weer een keer een hele dag! :D Zondag ben ik zelf weer aan het werk, dus kunnen Dennis en Wesley samen wat ondernemen! ;)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:32

Shenavallie schreef:
Waar ik wel heel erg van schrok, was van een bericht dat één van mijn collega's gisteren doelbewust een rotje naar zich toegegooid kreeg. Het ding belandde in de koets en - uiteraard - haar paard sloeg op de vlucht. Ze kon hem gelukkig heel goed terugnemen, maar zit nu wel met een oorverdovende piep in haar oren... Stelletje t*ringlijers! Zo jammer he, dat soort laffe figuren... :(

Ik snap ook echt niet wat voor lol je nu kunt hebben om dieren zo te laten schrikken van die rotjes.
Ik hoop dat als het jouw gebeurt (dat hoop ik natuurlijk niet) maar dat jij ze dan "per ongeluk" een flinke
klap met je zweep kunt geven ~~}> en dat ze dat dat goed voelen, het liefst de hele jaarwisseling }>

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-10 22:34

Morgen weer eens een priveles bij Mntj.
Heb er wel weer enorme zin in. (leer je mij dan ook dat kunstje wat je met Ollie kon? :D )
Liquita om 10.00 uur ik om 11.30 uur, haha wie zitten er tussen ons in ?????

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 00:25

Shenavallie schreef:
Hoi!

Vandaag echt super fijn gewerkt! We reden af en aan, het leek wel een zomerseizoen! De concurrent had - nu al voor de 3e keer in korte tijd - enorme pech: eerst was zijn koets doormidden gebroken (zie vorige deel), gisteren had hij een lekke band en vandaag was er een dusdanig klap op de Dam, dat het leek of iemand een strijker had afgestoken! Bleek dat zijn andere band geklapt was. Zijn paard er bijna vandoor, maar hij was net op tijd om de leidsels te pakken. Zelf reed ik met Gijs en - dat vond ik dan wel weer een komisch moment - die sprong met 4 benen tegelijk de lucht in, landde en ging weer in zijn oude relax stand staan. Mijn hart zat in m'n strot, het was echt niet normaal zo'n jezus-klap! Maar goed, we leven nog en de concurrent is huiswaarts gegaan. Verder was het wel een heerlijke dag: er stond geen wind, dus ik hoefde geen sjaal om en reed gewoon met m'n dressuurhoedje i.p.v. een "dood konijn" op m'n hoofd. Er waren zelfs ritjes dat ik zonder handschoenen reed! Die vrieskou is veel lekkerder dan waterkou, dat moet ik dan wel weer toegeven. Zolang het maar niet glad is en er niet weer van die vieze rotsneeuw valt, ha ha! :D

Van die figuren met een laag dakkie zullen we altijd last blijven houden.
en ach je beleefd iedere dag wel wat op je werk, je kunt niet zeggen dat je een saaie baan hebt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 00:28

xan schreef:
Shenavallie schreef:

Ik snap ook echt niet wat voor lol je nu kunt hebben om dieren zo te laten schrikken van die rotjes.
Ik hoop dat als het jouw gebeurt (dat hoop ik natuurlijk niet) maar dat jij ze dan "per ongeluk" een flinke
klap met je zweep kunt geven ~~}> en dat ze dat dat goed voelen, het liefst de hele jaarwisseling }>

dan druk je je nog heel zachtjes uit Xan, ik hoop dat ze dan het hele jaar last zullen hebben, of dat het paard zo uithaald dat ze voortaan kilometers uit de buurt blijven.

Maar ook van die figuren die rotjes naar mensen gooien snap ik geen hout.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 01:47

Halllowsels :wave: :)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 09:26

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Hoi!

Van die figuren met een laag dakkie zullen we altijd last blijven houden.
en ach je beleefd iedere dag wel wat op je werk, je kunt niet zeggen dat je een saaie baan hebt

Zéker niet! Zou nu alweer een hele blog vol kunnen schrijven over alleen al gisteren! :o :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 09:27

Hackie schreef:
Halllowsels :wave: :)

Hoi! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 09:28

Zo, nu gauw naar Maisie! Balen dat je morgen maar een uurtje heen mag, want dan is het lekker rustig:iedereen is z'n roes aan het uitslapen! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 14:31

Rowan zijn vader kwam weer eens te laat. Belt op het moment dat ie hier al zou zijn om te zeggen dat ie later komt, er kwam zogenaamd van alles tussen, ja die smoes kennen we al jaren. Had gelukkig niet iets afgesproken, dat doe ik al bijna niet omdat ik niet op hem kan rekenen qua tijd. Hoop nu wel dat ie Rowan straks op tijd terugbrengt.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 14:34

Was met Rowan aan het kijken voor Schaatslessen, dat vertellen we dus aan zijn vader, roept ie: oh je kunt ook op skiles gaan, daar maakt papa wel tijd voor vrij.............grrrrrrr
Eerst zien dan geloven..
Zwemles ging geloof ik vorige week ook niet door... hoezo tijd vrijmaken

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 14:35

Zo dit waren de laatste frustraties (heb ik het maar niet over de andere dingen) van het oude jaar.... 2011 nieuwe ronde..........

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 14:44

mm was in de veronderstelling dat de manegen morgen gewoon geopend zou zijn mm niet dus.
ga toch ecjht heen moon heeft een paar hele dikke achterbenen. die ga ik echt niet een dag stil zetten die moet eruit.
vonn heeft er vandaag weer op gereden. benen werden wel al wat sneller dunner.
geloof dat de lessers over het algemeen wel weer blij waren. haha.
kriebelt bij mij ook wel weer hoor.