What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:51

en weg zijn ze...

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:54

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:56

winnitou schreef:
Ate, heb van je schattige pups gedroomd

hahahahahahahahaha leuk ;)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:58

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:04

ATE schreef:
winnitou schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=UgbBu1Gn ... _embedded#

kent een van jullie deze step, lijkt me wel leuk voor Rowan op de camping

gewoon zo n aluminum stepje waren 10 jaar terug erg poppie

heb ook nog zo'n ding gehad, 1 keer gebruikt.
Dit stepje is met een aandrijving, dus niet je voet op de grond om af te zetten maar steeds tegen het pedaal achter en dan gaat ie vooruit, dus voeten van de vloer. Maar of het echt wat is geen idee!?!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-10 06:44

GoeiiiiiiiiiiiiiiiieMorguhhhhhh!!!!

Ik mag dit weekend weer lekker werken, en ik heb er een enorme zin in. Vannacht lekker een uur korter slapen, echt heerlijk O:).
MAAR...ik heb gisteravond wel in de les bij Mntj gesprongen met First. Ik vond mezelf helemaal stoer. Had eerlijk gezegd geen idee waar ik mee bezig was, maar we kwamen over de balk heen :j . En hoe *D .... First vond het helemaal leuk!!! Ga toch niet meedoen met de springclinic hoor, ik vind 1 sprong MEER als genoeg. Zie mezelf echt geen parcours springen, ik moet na 1 sprong eerst weer acclimatiseren := .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-10 06:44

Tijd om te gaan....DOEGIE!!!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 06:55

@Meelen,Als je eens op stal bent weer moet je maar eens bij Nicole(voorhoofd) en Maisie(staart) gaan kijken dan weet je niet wat je ziet.Maisie schuurde na dag 2 gebruik niet meer en heeft al een heel andere staart en bij Nicole groeien haar haren al terug weer.Echt super spul hoor.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 06:57

LIQUITA schreef:
GoeiiiiiiiiiiiiiiiieMorguhhhhhh!!!!

Ik mag dit weekend weer lekker werken, en ik heb er een enorme zin in. Vannacht lekker een uur korter slapen, echt heerlijk O:).
MAAR...ik heb gisteravond wel in de les bij Mntj gesprongen met First. Ik vond mezelf helemaal stoer. Had eerlijk gezegd geen idee waar ik mee bezig was, maar we kwamen over de balk heen :j . En hoe *D .... First vond het helemaal leuk!!! Ga toch niet meedoen met de springclinic hoor, ik vind 1 sprong MEER als genoeg. Zie mezelf echt geen parcours springen, ik moet na 1 sprong eerst weer acclimatiseren := .

Hahahaha,leuk om te lezen,Vandaag kom ik uit me werk kijken naar de clinic.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 06:58

Gaaf zo`n stepje als je er achter bent waar hij te koop is ben ik ook geinterresseerd

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 09:27

Nicole1995 schreef:
@Meelen,Als je eens op stal bent weer moet je maar eens bij Nicole(voorhoofd) en Maisie(staart) gaan kijken dan weet je niet wat je ziet.Maisie schuurde na dag 2 gebruik niet meer en heeft al een heel andere staart en bij Nicole groeien haar haren al terug weer.Echt super spul hoor.

Ik heb net m'n halfjaarlijkse bezoek afgelegd :+
Maar misschien is het wat voor MIJN schapenhaar :D

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 10:27

nicole ik heb twee flessen water voor je mee genomen
we verkopen dat water gewoon bij de praxis

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 12:04

Tytje schreef:
Nou, we zijn weer helemaal blij!! Mary leek verleden week wel dood, er zat geen leven in, ze viel nog net niet neer en Johan zei ook dat ze wel heel ziek is.......... Maar na gister lijkt het er weer zonnig uit te zien. Er zit weer leven in Mary, ze is verliefd op haar buurman Pablo en ze ging weer rennen met Pablo in de paddock en een gilletje af en toe, pfffffffff gelukkig!!

Jeetje, wat een opluchting! En wat lekker dat ze haar draai weer gevonden heeft!!!! +:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 12:21

@ Nicole: zou je maandag nóg een fles voor me mee willen nemen? Ik heb er weer een paar overtuigd! Neem ik meteen 10 Euro voor je mee! ;)

@ Iedereen: moeders kwam donderdag naar me toe, beetje wanhopig, want m'n vaders hond Ben had zijn staart al een tijdje onder handen genomen en het zag er bloederig en etterig uit. Omdat ik de 3 niveau's van de Bach Bloesem-opleiding heb gedaan, dacht m'n moeder dat ik wel iets voor haar kon betekenen met de bloemendruppeltjes. "Ik heb iets veel beters en snellers!" en overhandigde haar de fles met Zilverwater. Zojuist kreeg ik een belletje vanuit Brabant: ze had het nu voor de derde dag erop gesmeerd en het is net of er nooit iets aan de hand is geweest. Alleen een kaal plekje waar nog haar moet groeien en verder geen etter, bloed of wat ook meer! Toen heeft ze het bij mijn vader (zeer sceptisch als het om dit soort "fratsen" gaat) op zijn (gortdroge) benen gespoten, want die krijgt inmiddels al hormonale cremmetjes van de HA en zelfs dat werkt niet. Ze belt me morgen of er al verandering is! Enne... ze heeft het inmiddels ook bij haar kat op haar kale rug gedaan en bij kat en hond in de waterbak een scheutje, dus ook daarover volgt nog verslag! :D
Maisie had van de week een droog plekje op haar hals, beetje schilferig. Spul erop gespoten, wat spuitjes in haar waterbak gedaan en het plekje is weg! Het lijkt TellSell wel :+ , maar het is echt waanzinnig spul! ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:47

ATE schreef:
nicole ik heb twee flessen water voor je mee genomen
we verkopen dat water gewoon bij de praxis

super dank je,is het gedistileerd water en niet gemineraliseerd water?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:48

meelen schreef:
Nicole1995 schreef:

Ik heb net m'n halfjaarlijkse bezoek afgelegd :+
Maar misschien is het wat voor MIJN schapenhaar :D

Ik hoor het wel als je wilt hebben ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:49

Shenavallie schreef:
@ Nicole: zou je maandag nóg een fles voor me mee willen nemen? Ik heb er weer een paar overtuigd! Neem ik meteen 10 Euro voor je mee! ;)

@ Iedereen: moeders kwam donderdag naar me toe, beetje wanhopig, want m'n vaders hond Ben had zijn staart al een tijdje onder handen genomen en het zag er bloederig en etterig uit. Omdat ik de 3 niveau's van de Bach Bloesem-opleiding heb gedaan, dacht m'n moeder dat ik wel iets voor haar kon betekenen met de bloemendruppeltjes. "Ik heb iets veel beters en snellers!" en overhandigde haar de fles met Zilverwater. Zojuist kreeg ik een belletje vanuit Brabant: ze had het nu voor de derde dag erop gesmeerd en het is net of er nooit iets aan de hand is geweest. Alleen een kaal plekje waar nog haar moet groeien en verder geen etter, bloed of wat ook meer! Toen heeft ze het bij mijn vader (zeer sceptisch als het om dit soort "fratsen" gaat) op zijn (gortdroge) benen gespoten, want die krijgt inmiddels al hormonale cremmetjes van de HA en zelfs dat werkt niet. Ze belt me morgen of er al verandering is! Enne... ze heeft het inmiddels ook bij haar kat op haar kale rug gedaan en bij kat en hond in de waterbak een scheutje, dus ook daarover volgt nog verslag! :D
Maisie had van de week een droog plekje op haar hals, beetje schilferig. Spul erop gespoten, wat spuitjes in haar waterbak gedaan en het plekje is weg! Het lijkt TellSell wel :+ , maar het is echt waanzinnig spul! ;)

Wat goed !!!!!!!!!Onwijs gaaf he ;) En tuurlijk ik maak er een.Ik heb er nog 1 op voorraad hahahhaha.Als het goed is krijg ik dinsdag nieuw water en kan ik weer maken.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:50

En heb je al geprobeerd Ate voor je oren?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 22:03

Ik heb net Marleen gezien op Tv in prins zoekt vrouw.Leuk stukje

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:28

Nicole1995 schreef:
Gaaf zo`n stepje als je er achter bent waar hij te koop is ben ik ook geinterresseerd

zal het internetadres van de week even dooorgeven. zit nu op mobiel. Zit nu in mijn sleurhut.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:38

Nicole1995 schreef:
En heb je al geprobeerd Ate voor je oren?

en op je portomonnee??

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 23:45

Laatste nieuws:

Ik heb het zand van de bak maar eens van dichtbij bekeken !!!!

Jammer van diegene die te vroeg zijn weggegaan.
Ik heb een keurige koprol gemaakt, maar toch enigszins te hard op mijn kont terecht gekomen, dus dat wordt wat morgen.
Maar het meest vervelende is dat bij het opstijgen ik enorme pijn in mijn kuit kreeg, en er nu bijna niet meer op kan lopen.
Eigenlijk doet het gewoon vreselijk pijn |(
Ben ook heel benieuwd hoe ik morgen op sta.

Ik heb mijn appeltaart al afgekocht met een rondje in de kantine. :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 05:43

Ooh...arme Xan :(:) , en jaah jammer dat ik het gemist heb ;) . Maar heb je verder nog wel lekker gesprongen???

STERKTE in ieder geval!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-10 05:44

Ik ga maar een naar m'n werk :O .

Laterssss!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 08:18

winnitou schreef:
Nicole1995 schreef:

zal het internetadres van de week even dooorgeven. zit nu op mobiel. Zit nu in mijn sleurhut.

Heerlijk Winnitou,vandaag heb je nog een dagje lekkerw eer te pakken daarna word het wat minder toch?Je zal wel een lekker kleurtje krijgen met al dat buiten zijn ;)