Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Manon_S schreef:Whahahah! Gewoon doen
!!
Maar Meliss ik ben morgen het 1e blok er dus niet (tandarts) , hopelijk ben ik op tijd voor die presentatie, anders moet ik het weer uitstellen........
Manon_S schreef:Trouwens wil je even tegen Albertine zeggen dat de powerpoint naar haar is gemaild en dat ze even de mail moet lezen?
Anders gaat ze zich morgen zorgen maken als ik er niet ben...![]()
Oehh Ushi is best mooi, qua hoofdaftekeningen wel wat weg van Twingo.
Nu ga ik echt, doegg xx !

Emmaa_ schreef:Ik vond hem niet heel denderend
Vond het idee érg leuk bedacht, dat wel, en die gezichten van die leraren waren ook wel grappig
Maar het duurde een beetje lang, we moesten erg lang op het schoolplein staan kijken en ook wel jammer dat we niet naar huis mochten na afloopMaar verder was het wel lachen, in ieder geval geen Duitse mondeling hoeven maken

.
! Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Ik vond hem niet heel denderend
Vond het idee érg leuk bedacht, dat wel, en die gezichten van die leraren waren ook wel grappig
Maar het duurde een beetje lang, we moesten erg lang op het schoolplein staan kijken en ook wel jammer dat we niet naar huis mochten na afloopMaar verder was het wel lachen, in ieder geval geen Duitse mondeling hoeven maken
Niet zo heel denderend?
Heb ik daarvoor om 5 uur sochtends alle stoelen naar buiten gesleept?
Hebben jullie dat gezien, et waren er 3000
Gekk hoofden.
Niet zo denderend, zie het zelf maar te doen

Emmaa_ schreef:Omdat ik het nog veel flauwer vind om weg te lopen terwijl mensen er wel tijd in hebben gestopt
Maarja, laat maar want het wordt verkeerd opgevat en dat is niet mijn bedoeling

.
.
Etc, etc, etc
.
Jane_ schreef:Emmaa_ schreef:Omdat ik het nog veel flauwer vind om weg te lopen terwijl mensen er wel tijd in hebben gestopt
Maarja, laat maar want het wordt verkeerd opgevat en dat is niet mijn bedoeling
Beter dat je wegloopt dan dat je je verveelt toch ?!
Maarja, zie het zelf maar even te doen, want we mogen helemaal niks van de schoolleiding, over de stoelen deden ze al moeilijk.
En tja ach het maakt mij niet uit, maar door wie hoefde jij je Duits niet te doen?
Juist!
Denise Koch heet ze toch? Wat grappig dat die Rebecca & Stallion ook doet.