RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pebbs

Re: RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:03

moet ik ook ff kijken hoe ik moet rijden :=

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:03

ben d'r al een tijd niet geweest :+

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:14

Ik weet et wel :)

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:27

Hoor ik dat jullie mij komen pesten? O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:09

Astor schreef:
Ja maar ik kan niet weten of het een grapje is of niet. Vond het niet aardig overkomen. Maar is goed meis!
Nu weet ik dat je het als grapje bedoelde!

Mara over je proefje! Je moet je niet te druk erover maken het is maar een proefje en je gaat het gewoon hardstikke goed doen,
Jozele krijg je toch niet zo snel rond dus daar hoef je je niet druk over te maken.
Gewoon zorgen dat je figuren perfect zijn en je houding, beenligging en uiterlijk etc gewoon goed zijn.
Daarmee kom je al een heel eind meis en haal je het makkelijk!

En trouwens ik bedoel dat met dat rond krijgen niet negatief hoor.
Maar Joos kan je niet even in een paar minuten naar beneden krijgen :P Ik niet in ieder geval!
Want met die paar minuten losrij tijd lukt dat niet denk ik!

Donderdag met thiedeman op het derde gaatje en Yoscha haar losrijkunsten ging het prima :P maar ik snap wat je bedoeld :j
Ik ga me idd heel erg focussen op het netjes rijden van mijn figuren :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:11

Enneh, ik weet dat bovenstaande manier van "rond" rijden niet helemaal de bedoeling is ^^
Maar Yoscha had haar al op het derde gaatje en ik had ten eerste geen zin om het te veranderen, en ten tweede vond ik haar heel fijn lopen zo.

Joos is echt verpest :\
Vind het jammer want het is echt een topper, ze kan zó leuk lopen!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:13

Emmaa_ schreef:
Donderdag met thiedeman op het derde gaatje en Yoscha haar losrijkunsten ging het prima :P maar ik snap wat je bedoeld :j
Ik ga me idd heel erg focussen op het netjes rijden van mijn figuren :j

Oh Emma, dat heb je niet gedaan! FOEI! :n

Maar eh.. je moet je niet te druk maken hoor. Joos kan prima de proefjes rijden, heb het met haar tot de F8 geschopt (en ben toen gestopt :P). Gewoon proberen haar goed voorwaarts te laten lopen en dan loopt het wel los. Absoluut niet focussen op het aan de teugel rijden, dan heb je aan Joos de verkeerde :(:)

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:14

Emmaa_ schreef:
Enneh, ik weet dat bovenstaande manier van "rond" rijden niet helemaal de bedoeling is ^^
Maar Yoscha had haar al op het derde gaatje en ik had ten eerste geen zin om het te veranderen, en ten tweede vond ik haar heel fijn lopen zo.

Joos is echt verpest :\
Vind het jammer want het is echt een topper, ze kan zó leuk lopen!

Het was vroeger echt een tijd lang mijn paardje! echt een lekker wijffie... maar nu kan ik gewoon niet op haar rijden, ik vind het gewoon niet leuk meer :o

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:15

En eh Emma, het is F3 toch! Dan hoef je niet aan de teugel te rijden of wat dan ook! Gewoon op je zit en je figuren focussen en dan komt het zeker weten goed! :D

Anoniem

Als ze eenmaal een beetje los en aan je been is geloof ik best dat je er nog iets mee kan :j
Ik heb me voorgenomen voor morgen dat ik het eerste 10 minuten/kwartiertje met sporen mag rijden, daarna gaan die dingen er vanaf (als ze aan m'n been is).
Haar rij ik altijd veel te veel op mijn sporen, maar vorige week zonder ging het ook prima.

Nou ja ik zie het allemaal wel :)

Anoniem

Ahtnamas schreef:
En eh [naam], het is F3 toch! Dan hoef je niet aan de teugel te rijden of wat dan ook! Gewoon op je zit en je figuren focussen en dan komt het zeker weten goed! :D

Nee maar mocht ik het heel goed doen en haar wél een beetje rond hebben is een rozet toch wel mooi in mijn kast :o

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:16

Ik ben trouwens weer (of is het nog steeds?) ziek geweest deze week. Echt balen gewoon! Maandag opnieuw koorts en hoofdpijn enz. enz.

En nu merk ik gewoon dat ik me nog steeds absoluut niet kan concentreren. Niet leuk gewoon... ben gewoon hartstikke moe :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:17

Ik ken het :(:)
Bah ik haat hoofdpijn :\

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:18

Emmaa_ schreef:
Ahtnamas schreef:
En eh Emma, het is F3 toch! Dan hoef je niet aan de teugel te rijden of wat dan ook! Gewoon op je zit en je figuren focussen en dan komt het zeker weten goed! :D

Nee maar mocht ik het heel goed doen en haar wél een beetje rond hebben is een rozet toch wel mooi in mijn kast :o

Ja dat is waar ;)

Maar eh.. niet op het rondrijden focussen, want dan raak je misschien alleen maar gefrustreerd en dan kan je die rozet wel vergeten :(:)

F3 draait het echt om de basis, dat is jouw houding, jouw manier van sturen en het netjes rijden van figuren. Volgens mij moet dat je zeker lukken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:22

Precies :j

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:22

Em, rij vooral overgangen en tempowisselingen! Jozele was vroeger mijn lievelingtje! Tot dat Desperado kwam, en Worlino..

Elja zat er vandaag op, die reed haar echt lekker vooruit! Want ze is henstig als ik weet niet wat.. :P
Dinsdagavond zat er een vrouw op.. Ik heb echt gelachen..

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:36

Liisette_ schreef:
Em, rij vooral overgangen en tempowisselingen! Jozele was vroeger mijn lievelingtje! Tot dat Desperado kwam, en Worlino..

Elja zat er vandaag op, die reed haar echt lekker vooruit! Want ze is henstig als ik weet niet wat.. :P
Dinsdagavond zat er een vrouw op.. Ik heb echt gelachen..

:o Dankjeeee

Ik vind haar zo lastig hè.. Zit nu al weken op haar met dressuur en elke keer is het een soort van gevecht, omdat ze zo sterk is en een eigen willetje heeft.

Ik stond met tranen in mn ogen op de piste :o Het ging gewoon echt niet! Toen kwam Frans weer even tips geven (op dat moment ontspande ik mn handen) en dan gaat ze in ene zakken :z Tuttebol is het ook, haha.
Frans zei "Ja, zo is het goed!"
Ik "Ik doe niks."
Frans "Dat zei ik toch? Stille hand."

En vanaf dat moment ging het een stukkie beter :) Toen wou mevrouw wel een beetje zakken, maar makkelijk vond ik het echt niet :o
Ze is wel lief en achteraf heb ik een voldaan gevoel, mits het goed is gegaan he :p

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:39

Dus Emma,
wat ik veel heb gedaan is tempowisselingen. Stap-draf (na vijf seconden draven terug naar stap, etc.), verruimen, zo langzaam mogelijk, wendingen rijden met tempowisselingen.. Bla bla :)
Concentreer je absoluut niet op aan de teugel rijden, want dat is niet van belang in het begin. Gewoon goed voorwaarts rijden (gebruik je zweep, liever iets te voorwaarts dan te langzaam met Jozele) en een ontspannen hand, want trekken aan de teugels werkt niet bij haar :)

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:41

Oh HAHAHHA mijn moeder is zo maf he _O-
M'n moeder "Op wie heb je gereden?
Ik "op een klein paard".
Zegt zei "Oh, op Drafje?"
Ik dacht "Huuuuuuuuuuh?" _O-
"Jaaaa die draven leuk vindt."
"Oh, Hitstar.." B-)

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:42

Well, I'm exhausted.. Ben nog bezig met wiskunde, maar ja fiets it.
Nu nog even letterkunde doornemen en dan slapen :)
Morgen, nja over 20 minuten, weer een nieuwe dag.

SLAAAAAAAPSE

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 23:43

Emmaa_ schreef:
Als ze eenmaal een beetje los en aan je been is geloof ik best dat je er nog iets mee kan :j
Ik heb me voorgenomen voor morgen dat ik het eerste 10 minuten/kwartiertje met sporen mag rijden, daarna gaan die dingen er vanaf (als ze aan m'n been is).
Haar rij ik altijd veel te veel op mijn sporen, maar vorige week zonder ging het ook prima.

Nou ja ik zie het allemaal wel :)

Oh Emma, je hebt echt geen sporen nodig.. Houd gewoon je been eraan en als dat niet genoeg is gebruik je de zweep :)

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 07:07

Jane_ schreef:
Astor schreef:
Zoals velen van u waarschijnlijk al wel zullen verwachten hebben wij besloten ons bedrijf “Fillydale” te gaan verkopen. Het is voor mij(Marja), vanwege gezondheidsproblemen, helaas niet meer mogelijk mij 100% voor het bedrijf en de klanten in te zetten. Momenteel zijn wij in gesprek met enkele geïnteresseerden over de overname van ons bedrijf.

Totdat een eventuele verkoop zeker is, gaan wij van start gaan met de eerste ronde van de:

Totale leegverkoop

Vanaf woensdag 14 januari 2009

20% korting

op alle nog niet afgeprijsde artikelen*

oa: rijbroeken, caps, rijlaarzen, dekens, leerwerk, verzorgingsmiddelen, enz, enz.

*10% op genees- en voedingsmiddelen

50% op alle Wintermode, Winterdekens

en Boeken

Wij zullen het normale assortiment zo veel mogelijk op pijl houden om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen blijven zijn.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wie wilt een keertje met mij mee naar Filly? Ik wil een hoofdstel kopen voor Ayla!

Ik wil wel mee!! :D

IK OOOOK

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 07:09

Als ik mee mag :+

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 09:03

Gezellig dames met ze alle naar Filly :D
Alleen deze vrijdag moet ik stage lopen en ik weet niet hoe laat ik klaar ben...

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-09 09:09

Astor schreef:
Vanaf woensdag 14 januari 2009

20% korting

op alle nog niet afgeprijsde artikelen*

oa: rijbroeken, caps, rijlaarzen, dekens, leerwerk, verzorgingsmiddelen, enz, enz.

MAAR MAAR MAAR Dat kan ik gaan kijken voor mijn leren rijlaarzen :D Alleen ik denk niet dat ze ze nog op maat gaan maken dan..