op mijn werk bedoel ik hè..........
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

spettertjuh schreef:Haha........ bij mij loopt steeds bezoek in en uit, de mindervalidedeur is kapot, ook heel lastig ivm steekwagentjes die erdoor moeten..... poehhhhhhhhh. Zal blij zijn als het 3 uur is, kan ik naar huis, ff boodschappen doen en dan bij de buurvrouw verderop even haren wegknippen bij een oor van de hond van haar....... durft ze zelf niet
AnitaJoeri schreef:spettertjuh schreef:Haha........ bij mij loopt steeds bezoek in en uit, de mindervalidedeur is kapot, ook heel lastig ivm steekwagentjes die erdoor moeten..... poehhhhhhhhh. Zal blij zijn als het 3 uur is, kan ik naar huis, ff boodschappen doen en dan bij de buurvrouw verderop even haren wegknippen bij een oor van de hond van haar....... durft ze zelf niet
niet stiekem het oortje eraf knippen he
ik ga nu naar stal,heb eerst even in mijn huis schoongemaakt doei

Maar het blijft natuurlijk balen....
! horseloverc schreef:heey heey
bij deze wat ik nog van anita op bokt moest zetten:
IK BEN ZONDAG 2de GEWORDEN BIJ DE WEDSTRIJD!!
YEEY EN EEN WINSTPUNTJE ERBIJ:)
haha nu blij anita nu weet heel de stal het:P
xxxx cindy
gefeleciteerd 

amandaaa schreef:Had trouwens vannochtend problemen met op bokt komen.
spettertjuh schreef:klopt had ik ook hoor Amanda, bokt is niet gemaakt op van die vroege vogels zoals wij soms zijn .................
amandaaa schreef:Ja doe het altijd even gauw tussendoor, mam romy eet trouwens bij mij die gaat vandaag mee naar tankie