Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Snoopy net begraven.....
fallenangel3 schreef:In dat blooperfilmpje he.. wie zit er op Aglona??
Ik zie Manon? op Berlingo, Mel op Dunja, Iris op Val en Joos.... maar op Aglona??
fallenangel3 schreef:In dat blooperfilmpje he.. wie zit er op Aglona??
Ik zie Manon? op Berlingo, Mel op Dunja, Iris op Val en Joos.... maar op Aglona??

Astor schreef:Vind het best poedersuiker... kon het echt niet droog houden, ook aan tafel niet
Maja zo is het leven helaas....
Hij is gewoon rustig uit ouderdom ingeslapen...
Want hij lag er vredig bij lekker op zijn zei dus ik denk dat zijn hartje gewoon gestopt is....
Maar hij heeft een mooi plekje gekregen in het park hierachter.
Moest toen ook weer huilen omdat hij natuurlijk helemaal hard geworden is en ik hem niet meer zie.....
Met je scooterhelm op
Astor schreef:Ja precies! Ik ga even Yara haar profiel maken en daarna mijn persoonlijke gedeelte en dan krijgt hij ook een plekje!
Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Ja precies! Ik ga even Yara haar profiel maken en daarna mijn persoonlijke gedeelte en dan krijgt hij ook een plekje!
Goedzo! Geef je vriendje maar 'n fijn plekje.
. Melanieetjuh schreef:Jane, lukt het met me profiel?

) Dus als ik foto's van jou moet maken?
Emmaa_ schreef:Idd Melis !, je kan hem áltijd opzoeken als je dat wilt ! Jane, ik zag je net iets oprapen van de weg ofzoow?Met je scooterhelm op

Jane_ schreef:Melanieetjuh schreef:Jane, lukt het met me profiel?
Jepp
ben er druk mee bezig voorje
Ik ga nu even flyers rond brengen met me zus dus ik ga vanavond verder
Melanieetjuh schreef:Astor schreef:Ja precies! Ik ga even Yara haar profiel maken en daarna mijn persoonlijke gedeelte en dan krijgt hij ook een plekje!
Goedzo! Geef je vriendje maar 'n fijn plekje.
Melanieetjuh schreef:Ohja, [naam].. Ik kom morgen waarschijnlijk kijken naar je les (Mits ik terug vervoer heb..) Dus als ik foto's van jou moet maken?

. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal in het leven Melis
Emmaa_ schreef:Melanieetjuh schreef:Ohja, Emma.. Ik kom morgen waarschijnlijk kijken naar je les (Mits ik terug vervoer heb..) Dus als ik foto's van jou moet maken?
Mel, dat zou echt SUPER zijn!. Ik heb al zo weinig foto's van het rijden, en vooral op Kartouch gaat het nu érg lekker !. Ik zou het echt SUPERLIEF vinden als je dat zou willen doen!

Melanieetjuh schreef:Emmaa_ schreef:Mel, dat zou echt SUPER zijn!. Ik heb al zo weinig foto's van het rijden, en vooral op Kartouch gaat het nu érg lekker !. Ik zou het echt SUPERLIEF vinden als je dat zou willen doen!
Doe het graag hoor!
Zal er het beste van proberen te maken!
Waarschijnlijk zal ik er zijn..!
.
!