Lady met mij denk uhmm 9 jaar geleden haha check me smurfen t shirt haha belachelijk whaha

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stef_Winston schreef:AAhh cool! je beugels zitten wel errug kort.
En ja dat smurfenshirt
Jorine_Falco schreef:Hahah steef! Ga je overstappen va nmanege?
Jorine_Falco schreef:Nou Je meot gewoon helpen en meer nmietNiet overlegegn hoor maar helpen met inrijden.....? Ik moet wél helpen hoor..
Stef_Winston schreef:
Nezzie schreef:Hoi, nog een chardon-ruiter meld zich.
Ik rijd pas sinds vorig najaar op de manege. Volwassen beginner, rijd op de maandagavond.
En nu gaan jullie allemaal denken dat ik gek ben, maar ik ben dus gek van Koetsier. Tja, wat kan ik zeggen, ik heb geen smaak.![]()
Ik weet het, hij is traaaaag, maar ja, dat ben ik ook... Daarom klikt het waarschijnlijk zo goed.![]()
Na een val, twee maanden terug (van Koetsier, hij haalde een scherpe bocht wel, ik niet), durf ik even wat minder te rijden. Privelesje op Kos heeft wonderen gedaan. Leuk beest is dat...
Groetjes,
Nezzie
Stef_Winston schreef:Hee Joyce je ben er doorheen! Ik ben nog steeds niet gebeld, maar er staat wel een bericht op het antwoordapparaat met veel geruis, maar niks ingesproken
J_Optimaal schreef:Stef_Winston schreef:Hee Joyce je ben er doorheen! Ik ben nog steeds niet gebeld, maar er staat wel een bericht op het antwoordapparaat met veel geruis, maar niks ingesproken
Ik heb gewoon een gevoel dat jij moet, Len zal jou wel genoemd hebben ze vraagt altijd aan jou of je paarden wil rijden voorop ofzo.
J_Optimaal schreef:Stef_Winston schreef:Hee Joyce je ben er doorheen! Ik ben nog steeds niet gebeld, maar er staat wel een bericht op het antwoordapparaat met veel geruis, maar niks ingesproken
Ik heb gewoon een gevoel dat jij moet, Len zal jou wel genoemd hebben ze vraagt altijd aan jou of je paarden wil rijden voorop ofzo.
Citaat:Daarom....!!! Komt goed...!!! Ik mag morgen rijdenwil denk op Maxi
Stef_Winston schreef:Citaat:Daarom....!!! Komt goed...!!! Ik mag morgen rijdenwil denk op Maxi
Ik heb nog nooit op Maxi geredenIk wil op Manno
en anders denk Thomars of uhmm.. Mus
Citaat:Ik heb nog nooit op Maxi geredenIk wil op Manno
en anders denk Thomars of uhmm.. Mus
Citaat:Mus is een schatje
Stef_Winston schreef:Ik ben vandaag op Berestein geweest en weer lekker op Bibi gereden ♥
@ Flurk: loopt Bibi ook wedstrijden?
Misschien wil ik Bibi nog wel een keer gaan leasen. Dat is zo'n leuk paardje!![]()
Foto's komen binnekort![]()
Wss gaan we daar natuurlijk buitenrit doen; Ik wil op Bibi
J_Optimaal schreef:Jorine_Falco schreef:Nou Je meot gewoon helpen en meer nmietNiet overlegegn hoor maar helpen met inrijden.....? Ik moet wél helpen hoor..
Ik ben opgebeld om paarden te komen inrijden om 08:00 en in de pauze zondag (Misschien zaterdag ook knotten, want veel vinden dat ik da tmooi kan)
Jorine_Falco schreef:Annemiek zei zo va ntegen meghan ja veraga of Jorine ozndag d eponys etx wil inrijden en de dag daarvoor ook helpen