Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 09:11

Owwww en trouwens... Goede morgen iedereen Doei!. Ik ben weer op mijn werk dus kom vooral gezellig op Bokt Knipoog.

Even nog een korte beschrijving van wat ik gister na mijn werk heb gedaan:

Ik ben weer bij Atlas geweest... Stal uitmesten... Helaas had het paard in de boks naast hem (nou ja dr achter) zijn waterbak dr eergister al vanaf getrapt, maar die was gister dus nog niet gemaakt... Dan weet je al wat voor effect dat heeft op de naast liggende stal Boos!. Dus ik ben wel weer lekker lang bezig geweest...

Maar goed daarna heb ik gereden Lachen. Atlas was weer lekker voorwaarts... In het begin nog enorm gelachen... Dr was een schaap uitgebroken en die liep in de bak... Dan verwacht je dat je paard gek gaat doen, maar meneer sjokte vrolijk door Tong uitsteken. Toen besloot ik maar te helpen met schaap terug drijven... Maar schaap bleek niet echt bang te zijn voor Atlas dus dat had ook weinig effect... Uiteindelijk hebben andere het schaap kunnen vangen en hebben ze hem teruggebracht... Nu staat ie vast met een touw anders laat ze weer dr lammetje in de steek Knipoog. Maar goed ik weer lekker verder rijden... Ik had de bak lekker voor mezelf Haha!. Dus beetje figuren rijden en overgangen enz... Was echt grappig, Atlas begint zijn oude gewoontes van op de volte crossen weer te krijgen Tong uitsteken. Eline kwam ook nog even kijken maar mijn schatting van dat ik een uur bezig zou zijn klopte niet helemaal dus ze heeft alleen het uitstappen gezien Knipoog. Maar over het algemeen ben ik dus best tevreden Haha!. Hij was erg braaf en heerlijk voorwaarts...

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 10:03

Goedemorgen iedereen! Jammer dat Atlas geen goede schapendrijver is Es anders had hij met Mariet mee naar aussieland kunnen verhuizen!

Nog maar 2 nachtjes slapen!!!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 10:35

Atlas is een hele goede schapendrijver Tong uitsteken. Alleen dit schaap was niet echt onder de indruk van m Knipoog. Was ook wel een heel dapper en koppig schaap wat dacht dat ie de wereld aan kon Tong uitsteken.

Atje doet uit zichzelf al aan 'cowhunting' bij honden vindt ie dat ook heel leuk Tong uitsteken. Soms doet ie het ook bij mensen (en bij mij ook Tong uitsteken) maar dat is erg lastig als je moet longeren...

Hij is trouwens ook ooit western ingereden Knipoog. Vandaar dat ie zo geweldig reageerd op hoe je zit (wat betekend dat ik aan mijn zit moet werken Tong uitsteken, goed recht op zitten Haha!)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 10:42

Goedemorgen, hoef pas om 13.15 aanwezig te zijn vandaag, dus nog even tijd om heir mee te kletsen.
Op stal ooit een schaap naar de shetten wei gegaan, de shet wilde spelen met het schaap, alleen dat vond het schaap niet zo leuk Bloos

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 10:47

Spannend trouwens dat Major al bijna komt Lachen. Komt ie eigenlijk aan huis te staan of ergens op een pensionstal? (bij engeland denk ik altijd aan zeeën van ruimte enz Tong uitsteken).

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:35

Horsefreak schreef:
Goedemorgen, hoef pas om 13.15 aanwezig te zijn vandaag, dus nog even tijd om heir mee te kletsen.
Op stal ooit een schaap naar de shetten wei gegaan, de shet wilde spelen met het schaap, alleen dat vond het schaap niet zo leuk Bloos

Wij hebben hele ondeugende schapen op stal Tong uitsteken. De vorige keer tijdens het rijden stond dr een hele dappere die Atlas ging aanvallen Tong uitsteken, maar daar zat wel een hek tussen en toen liet ik Atlas even over het hekje kijken en ineens was het schaap weg Knipoog.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 11:37

Het is nog druk ook met dat gekke telefonische spreekuur Tong uitsteken. En ook van die lange doorzeur mensen... Begrijp gewoon dat het niet mag, ook al is het niet handig en vindt ik dat ook... Boos!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 12:34

amigootje schreef:
Mijn paard komt bij jullie vandaan, was prive paard Haha!

Garant? Lachen

Zo ik erger me alweer behoorlijk aan die ***school zo "vroeg" op de dag... Omdat het netwerk het op school niet doet (Of zo iets!) moet je je photoshop opdrachten maar thuis gaan maken, zonder uitleg. Ga je naar blackboard om daar de filmpjes met uitleg te bekijken is de uitleg in het engels en zwaar onverstaanbaar omdat die eikel van een man zeer binnensmonds loopt te mompelen. Dan maar google raadplegen, blijkt de versie die ik heb weer onmogelijk te gebruiken met ImageReady (Wat je ook persé moet gebruiken, is dus gewoon oud) En daarna loopt alles vast...

Ik haat die pokkeschool! Stoom uit je oren

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 13:26

pff, schiet niet op Sas, wat voor opleiding doe je dan? Toch niets creatiefs dacht ik?
Ik ben weer aanwezig op school, net boek gekocht, met recht een boek! Dat ding is loodzwaar. Zo nog even syllabi halen. En dan kan ik er weer tegen aan tot de zomer vakantie hoop ik Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 14:47

Ik heb ook altijd ruzie met school Tong uitsteken. Ze doen nooit iets zoals jij het wel, kunnen niet plannen... En ach ja ze doen gewoon alles fout Boos!. Echt om gek van te worden!!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 17:42

Ik doe Communicatie Wen, dat zou een soort creatief moeten zijn...gedeeltelijk dan!

O en Es, ga ik hier lekker verder met ons verhaal Clown Ik zag alleen twee konten, en Atlas z'n kont ziet er toch heel jong uit Tong uitsteken

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 20:27

Ach niet plannen ben ik al gewend Bloos
Verder moet ik zeggen dat het bij ons helemaal van docenten en vakken afhangt.
We zouden vanochtend volgens het rooster om 9.30 moeten beginnen, maar we vonden tussenuren tot 14.30 wel erg lang, dus onze aardige docent besloot de 'bijeenkomst/les' hoe je het wil noemen naar 13.15 te verplaatsen Haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 20:38

Kijk dat is dan wel weer aardig van ze...

Bij ons zeggen ze gewoon: Tja dan moet ik overleggen met pipo 1 en pipo 2 gaat over de lokalen dat kan ik zelf allemaal niet beslissen *zeur zeur zeur*

Of te wel: Zoeken jullie het maar uit, ik ben de leraar en het kan me niet schelen wat en hoe jij doet!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 20:43

Wij hebben nog wel leraren die zeggen, van nou kom maar zo laat dan daarheen, dan zoeken we wel een lokaal Bloos
Ook van die rampen leraren die zich daar niets van aantrekken en hun les op de gewoonlijke tijd laten staan. Of we gaan dan zelf bij een andere groep zitten die de les eerder heeft. Het komt wel eens voor dat er om 13.15 bij werkcollege 30 mensen zitten en dan om 15.30 nog 10 ofzo.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 20:48

Mag dat of kennen ze je zo goed dat ze niet doorhebben dat je bij een andere groep zit? Knipoog

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 21:11

Of het mag, we proberen het gewoon, we worden ook wel eens weggestuurd, maar ja als je niet probeert, weet je zeker dat je moet wachten. En onze groepen wisselen elk trimester, dus begin van trimester weet je niet precies wie er bij horen aan eind van trimester weet je dat al beter.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 21:11

No over de eerste 17 pagina's heb ik alvast wat quotes verzameld voor de opening van het nieuwe topic Tong uitsteken

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 21:29

Hahaha goed bezig Wen! Wel handig als je het zo bijhoudt, hoef je niet alles door te lezen voor leuke quotes....

Zijn er trouwens al leuke dingen gezegd hier? Clown

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 21:33

kooslover schreef:
amigootje schreef:
Mijn paard komt bij jullie vandaan, was prive paard Haha!

Garant? Lachen

Zo ik erger me alweer behoorlijk aan die ***school zo "vroeg" op de dag... Omdat het netwerk het op school niet doet (Of zo iets!) moet je je photoshop opdrachten maar thuis gaan maken, zonder uitleg. Ga je naar blackboard om daar de filmpjes met uitleg te bekijken is de uitleg in het engels en zwaar onverstaanbaar omdat die eikel van een man zeer binnensmonds loopt te mompelen. Dan maar google raadplegen, blijkt de versie die ik heb weer onmogelijk te gebruiken met ImageReady (Wat je ook persé moet gebruiken, is dus gewoon oud) En daarna loopt alles vast...

Ik haat die pokkeschool! Stoom uit je oren

Ja Haha! Die geweldige kerel is nu van mij

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 21:55

kooslover schreef:
Hahaha goed bezig Wen! Wel handig als je het zo bijhoudt, hoef je niet alles door te lezen voor leuke quotes....

Zijn er trouwens al leuke dingen gezegd hier? Clown

Jaja hier heb ik dr over getipt Tong uitsteken. (heb ook zulke geweldige ideeën)

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:06

Er worden hier heel veel leuke dingen gezegd Bloos

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:11

Hahahaha is het nu echt zo spannend Tong uitsteken. Mja we zien het wel bij de aanvang van het nieuwe topic Knipoog.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:14

Ja Tong uitsteken nou ja, je kan alles nalezen in dit topic Schijnheilig

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:21

Misschien heb ik dr gewoon geen oog voor Tong uitsteken.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:22

Ik wel wil je zeggen? Ik vind een hoop wat er gezegd wordt leuk Bloos