. Ik ben weer op mijn werk dus kom vooral gezellig op Bokt
.Even nog een korte beschrijving van wat ik gister na mijn werk heb gedaan:
Ik ben weer bij Atlas geweest... Stal uitmesten... Helaas had het paard in de boks naast hem (nou ja dr achter) zijn waterbak dr eergister al vanaf getrapt, maar die was gister dus nog niet gemaakt... Dan weet je al wat voor effect dat heeft op de naast liggende stal
. Dus ik ben wel weer lekker lang bezig geweest...Maar goed daarna heb ik gereden
. Atlas was weer lekker voorwaarts... In het begin nog enorm gelachen... Dr was een schaap uitgebroken en die liep in de bak... Dan verwacht je dat je paard gek gaat doen, maar meneer sjokte vrolijk door
. Toen besloot ik maar te helpen met schaap terug drijven... Maar schaap bleek niet echt bang te zijn voor Atlas dus dat had ook weinig effect... Uiteindelijk hebben andere het schaap kunnen vangen en hebben ze hem teruggebracht... Nu staat ie vast met een touw anders laat ze weer dr lammetje in de steek
. Maar goed ik weer lekker verder rijden... Ik had de bak lekker voor mezelf
. Dus beetje figuren rijden en overgangen enz... Was echt grappig, Atlas begint zijn oude gewoontes van op de volte crossen weer te krijgen
. Eline kwam ook nog even kijken maar mijn schatting van dat ik een uur bezig zou zijn klopte niet helemaal dus ze heeft alleen het uitstappen gezien
. Maar over het algemeen ben ik dus best tevreden
. Hij was erg braaf en heerlijk voorwaarts...
Ik zag alleen twee konten, en Atlas z'n kont ziet er toch heel jong uit