Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
komt dat door mij ????????
Doei
ATE schreef:Ja wel hoor!meelen ook niet
ATE schreef:Hahaha, natuurlijk wel...ik kan niet zonderok tot woensdag kom je morgen niet op bokt ??
lekker
voor al

ATE schreef:meelen ook niet

ATE schreef:weltruste allemaallekker
![]()
voor al
meelen schreef:ATE schreef:weltruste allemaallekker
![]()
voor al
Ja, ga jij maar lekker naar je bedje, je zal wel bekaf zijn na zo'n lange dag.

die ik van Ron heb gekregen staat nog zo mooi. Er zitten ook Ranonkels in, die ruiken echt heeeeeeeeeeerlijk.
brengen. Lief hé.
.
. 

xan schreef:ATE schreef:ahhhhh zit je haar uit te lachenxan schreef:Volgens Tamara was het iets van 171 en 175 ofzo.
Valt toch allemaal reuze mee.winnitou schreef:Nee, een proef was onder de 170 punten
Ah, nu wordt het toch weer mysterieus

ATE schreef:nou winnetou en xan zijn niet meer te zien hierkomt dat door mij ????????
Jullie kunnen samen gezellig kletsen

xan schreef:En...was er alweer vlas???Toen had ze een echt vieze stal, moest ik ook nog uitmesten.
winnitou schreef:Nou de koorts is bij Rowan vanmorgen gezakt naar 38,3 na een nacht van spoken met een temp van boven de 40 graden C.
We liggen nu lekker een filmpje te kijken, want mama is een ook beetje moe.
Ik was gisteravond vroeg mijn bed ingedoken om dat ik al vermoedde dat het een rumoerig nachtje zou worden.
En van mijn knie heb ik geen last op dit moment heb natuurlijk ook weinig gedaan behalve naast mijn zieke knullletje gelegen.