Lieff!!
Heb lekker dagje gehad vandaag, op school was gezellig iedereen vrolijk, buiten lekker zonnetje,
wat wil je nog meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!!! Maaikeee schreef:Dankjullie wel Allemaaaaaaaal![]()
Lieff!!
Heb lekker dagje gehad vandaag, op school was gezellig iedereen vrolijk, buiten lekker zonnetje,
wat wil je nog meer
Collega kwam naar me toe... stond een jongen aan mijn kassa die vrij jong lijkt (13/14 of zo) maar hij wist dat die jongen 16 was (zei die niet tegen mij
) ... maar toen zei hij dus 'hey die jongen he.. die is even oud als jij!'.... dus ik zo heel droog terug.. 'oh ja, hoe oud denk je dat ik ben dan??'... toen durfde die helemaal niks meer te zeggen
! (wel duur , maar ik heb het er voor over
)
Dus ben weer helemaal vrolijk
Hahaha
Kirsten_S schreef:
Vet zielig.. Iriis_ schreef:Tjaaa, wij waren naar de bios!![]()
Was gezelliggg!
Strakkies lekker het bos in met Laura! Het is gelukkig heeeeerlijk weerDus ben weer helemaal vrolijk
Hahaha
Wat jammer dat je zo'n koppijn had met Valentijns gala [naam].. Maar gelukkig heb je het nog wel leuk gehad![]()
Waar werd het dit keer gehouden? Bij ons was het toen in het drama lokaal.

Emmaa_ schreef:Iriis_ schreef:Tjaaa, wij waren naar de bios!![]()
Was gezelliggg!
Strakkies lekker het bos in met Laura! Het is gelukkig heeeeerlijk weerDus ben weer helemaal vrolijk
Hahaha
Wat jammer dat je zo'n koppijn had met Valentijns gala Emma.. Maar gelukkig heb je het nog wel leuk gehad![]()
Waar werd het dit keer gehouden? Bij ons was het toen in het drama lokaal.
Het was gewoon in de aula
Ik moet er nog een stukje over schrijven, dus ik moet even goed nadenken voor inspiratie
Maar bij ons waren er volgens mij ook niet zo heel veel kaartjes verkocht, dus dan is de aula een beetje te groot!
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:
Het was gewoon in de aula
Ik moet er nog een stukje over schrijven, dus ik moet even goed nadenken voor inspiratie
Ooh, in de aula is leuker lijkt mijMaar bij ons waren er volgens mij ook niet zo heel veel kaartjes verkocht, dus dan is de aula een beetje te groot!
![]()
Maar wat moet je der dan over schrijven? Voor welk vak? Of voor de schoolkrant ofzow?
. Gewoon een verslagje ensoow
*
We zijn eerst naar Maaike en Sander gegaan toen naar Nous en Lex vanaf daar zijn we naar de manege geskeelert!
Had alleen niet meer zoveel kracht door de bosrit!
Maar uiteindelijk kwam hij wel meer naar beneden
Was wel weer even goed om een lesje te nemen, dan weet ik tenminste wat ik moet doen!
Was opzich wel een leuke film.