RSC Ini slot

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: RSC Ini slot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 14:52

Éeeef! Gaaaap 't Zag er echt heel pijnlijk uit toen jij eraf ging... Oppy en Jelle hadden dr trouwens ook wel zin in, geloof ik Tong uitsteken Achja, alles was wel een beetje [behoorlijk] wakker, eigenlijk. Volgens mij waren de mensen van de les na ons [vooral die ene die op Kanjer moest] érrug blij dat ze binnen gingen rijden, zeker nadat ze onze les hadden gezien, haha Tong uitsteken
Ghehe, iedereen blijft het maar knap vinden, maar ondertussen kún je op zo'n moment ook niet anders dan gewoon [proberen te] blijven zitten. Dus niet allemaal odes schrijven svp Tong uitsteken Volgens mij had Bravour er wel een beetje de P in dat 'ie met slof moest lopen, want hij probeerde 'm op alle mogelijke manieren te ontwijken Tong uitsteken Maarja, toch was ik dr wel blij mee, want anders was het écht niet goed gekomen, haha Tong uitsteken

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-08 17:29

Wah snel het Ini Topic omhoog! Anders kan ik 'm niet meer vinden Tong uitsteken

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 11:17

Nog een x omhoog Tong uitsteken Niemand meer?? Tong uitsteken

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 15:55

Nee, ik geloof niet dat iemand nog wat te melden heeft..? Waarom hebben we niks van Sarah gehoord? Gaaaap

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:17

Nope! Donja De Topic Omhoog Schopper Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 11:15

ik had nog geen tijd gehad om online te komen, laptop was gecrasht...
Les ging erug lekker! Ini vond dat ik vorige week hem niet genoeg doorpakte dus moest ik toch maar weer even met ongebroken trens om het gevoel weer even te krijgen. Ze had ook helemaal gelijk! Ik wil altijd erg graag heel eerlijk en vriendelijk rijden en daardoor zit ik te veel af te wachten... Gewoon net even wat meer opsluiten en tadaa daar liep meneer weer prachtig te sjouwen! Galop ging ook helemaal goed, geheel bokloos, lekker oortjes naar voren en plezier hebben! Cynthia heeft hem nog een uur na mij gereden en die vond em ook zo fijn lopen! Hij was na mijn les al moe en na de 2e les kon je em vande grond op vegen, zo hard had hij zn best gedaan Haha! Beide lessen gingen alle paarden geloof ik wel goed, dr is niks gebeurd! Zelfs partyman heeft zich braaf gedragen! En Oppy liep bijna aan de teugel Haha! Ik hoorde trouwens van karst dat mn draakje deze winter ook werkelijk een gat in de bakrand heeft getrapt, hebben jullie dat meegemaakt? Heb dr niks van meegekregen behalve dat hij zich elke keer liep te misdragen...
Ik hoop trouwens wel dat we binnenkort eindelijk weer in de buitenbak gaan rijden....lekker in de buitenlucht en meer ruimte voor de draak Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:10

Mooi dat je zo lekker hebt gereden zaterdag, Sarah! Ik heb het gat volgens mij niet meegemaakt. Tenminste, ik hoop in ieder geval niet dat ik er aan bijgedragen heb. Niet dat ik weet in ieder geval Knipoog . Weet je ook waar het gat zit of zat? Als hij bij de sproeier tussen de F en de B zit dan is het mijn schuld misschien wel, maar hij heeft volgens mij nergens anders bij mij gebokt in de binnenbak.

Ik mocht vandaag je draakje weer wat beweging geven en zelfs lekker in de buitenlucht, hihi! Ik dacht eerst o jeee, buiten.. Maar eigenlijk was het wel lekker, wel een stuk frisser dan vorige week, maar toch een lekker zonnetje erbij Knipoog . Bovendien is die extra ruimte inderdaad wel erg fijn, hoor! Rallywood was net als alle andere paarden en pony’s (ghehe Haha! ) wel lekker wakker, maar niet dat hij ging schrikken of zo. Ik heb wel weer een paar bokken gehad, ook in de draf, terwijl ik bij die bok in de draf echt 99% zeker weet dat ik op dat moment mijn buitenbeen netjes op zijn plek en stil hield. Volgens mij was het een onterechte bok Slim , hihi! Nou ja, misschien deed ik toch wel iets verkeerd. Het was trouwens wel grappig, Rallywood gooide dus zijn kont de lucht in en Partyman reed achter mij en dacht: ‘dat kan ik ook!!’ Hihi! Op een paar bokken na was hij hartstikke fijn, lekker voorwaarts en toch ontspannen, verder heb ik dus wel erg lekker gereden!
Ik heb alleen rechtsom gegaloppeerd (wat overigens best goed ging Lachen ). Achteraf vind ik het wel stom van mezelf dat ik niet linksom een galopje heb gewaagd, schijterd die ik ben, maar ik was toch niet zo zeker van mezelf doordat ik in een paar weken al twee keer ben neergestort. Ik ben niet echt Partymanbokvast zeg maar, en ik was een beetje bang dat ik ook van Rallywood af zou vallen vandaag. Het moet gewoon weer een paar keer goed gaan en dan durf ik het wel weer Knipoog

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:29

Onterechte bokken kan ie ook erg goed hoor Haha! Dus als je er bijna zeker van bent dat je niks fout deed zal dat ook wel het geval zijn, meneer stelt zich ook erg graag aan!
Bij mij is rechtsom galop moeilijker, zal wel aan mn been liggen... Super dat het wel goed ging, uiteindelijk durf je vast wel weer alles!
Buiten is hij altijd veel fijner, eindelijk de ruimte voor em...

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 14:51

Hihi, ik lag gisteren bijna naast Kwal Haha!
Voordat ik opsteeg schoot ze al weg Tong uitsteken
En daarna toen ik erop zat ook nog een x en daarna nog een bok, zomaar uit het niets Tong uitsteken
En weer lekker à la Kwal aangegaloppeerd op de linkerhand Tong uitsteken Met een hoge sprong gevolgd door een bok Tong uitsteken
Ze gaat wel steeds meer nageeflijk lopen, waar ik heel blij mee ben! Ik wil van de zomer bitloos gaan rijden, ik heb al een iets te klein halster met teugels zoals ik al eerder heb gemeld Haha! Heeft iemand nog een tip over een fijn bitloos hoofdstel? Haha!

Ik hoor het wel Tong uitsteken

xx DONN IN NACHTJAPON VAN NYLON UIT EEN KANON VAN KARTON VANAF EEN BALKON VAN BETON NAAR DE ZON&KWALLEBAL!!!!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 07:45

Helemaal niemand? Dan schop ik het topic weer omhoog Haha! Haha!

Ik heb Kwal gisteren weer eens gereden [lees: gestapt Tong uitsteken ]
Het ging wel goed, lekker ingebuigd en nageeflijk gelopen Ja
Ook heb ik nog even met mijn rijhalster gereden, gewoon een iets te klein halster met teugels.
Dat ging echt super goed! Pling Ze liep nog meer ontspannen dan met bit, wat eigenlijk logisch is Tong uitsteken
Ik ga vanmiddag even bij de dierenwinkel kijken hoeveel een touwhalster kost Lachen Ik hoop niet te duur want ik ben aan het sparen voor een boomlooszadel Haha!

EN IK GA TWEE WEKEN OP PONYKAMP!!!!! Het geld is overgemaakt, dus ik ga sowieso!!!!! Hyper!

Channa gaat ook twee weken, de eerste en de tweede en ik ook, dus ik ken iig iemand Tong uitsteken
Kwal gaat natuurlijk mee en Ini zei dat ik wel meer mag helpen en alles met de paarden Go jij! Go jij!

Donja is superblij en doet een beetje vrijheidsdressuur met Kwal Haha! Ze kan al volg en halt en een beetje blijf Tong uitsteken ze kan ook om mij heendraaien en ik ben nu bezig met de spaanse pas, maar dat kost wel tijd Vingers aflikken

Ik ga nog niet bij Ini bitloos want daar is ze veel te druk, ik ben al blij dat het goed gaat zonder martingaal Nagelbijten / Gniffelen

Ik zit nu bij geschiedenis in het computerlokaal en de leraar legt iets uit aan de mensen die het niet snappen. Ik snap het wel dus ik moet het maar uitzoeken :p Dus op bokt.nl mezelf vermaken Pling

Ik heb het bokt venster wel heel klein zodat het niet zo opvalt Tong uitsteken Straks mag het niet Duivel WAAH Donja goes crimineel!

Nja ik ga maar weer eens misschien l*l ik er nog een bericht aan straks. Gelukkig heb ik straks gym dus mag ik 5 minuten eerder weg Haha! Om 10 over 9 dus Haha! Haha!

xxx DONN EN EEN NACHTJAPON VAN NYLON UIT EEN KANON VAN KARTON VANAF EEN BALKON VAN BETON NAAR DE ZON!!! & KWALLEBALHEELSMAL!!!!

Kusje

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:21

Leuk zeg Donja Haha!
Evelien, klinkt toch ook wel als leuke les Ja Beter dat je nu niet neer gestort bent Schijnheilig

Karlijn wel neergestort hoorde ik *LOL* Das wel grappig *LOL* Huilen van het lachen

Ik heb verder niks zinnigs te melden Clown Wei is weer droog, het is eindelijk mooi weer, doe weer dressuur met Fjord en dat gaat best goed. Alleen scheen die dinsdag bij Karlijn stout geweest te zijn, dus zal vanmiddag wel even zien of die nog braaf is.

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 10:54

hey donja, ik heb nog een crossropebridle liggen die ik niet gebruik aangezien hij iets te klein is voor die dikke kop van die fjord van mij (tis een cobmaat die je groot en klein kan zetten) dus als je die wil overnemen kan dat! http://www.freewebs.com/touwhalsters/ kan je dr eentje zien, de mijne is blauw.
Ik heb em van de site van singlefooters maar daar hebben ze em nie meer. Met rijden werkt dit beter dan een touwhalster!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 15:33

Hmmm, klinkt wel interessant. Lachen Welke kleur blauw is het? Licht of donker? Tong uitsteken Mijn paardje heeft van halsters de ene keer full en dan weer cob. Als het cob is die weer groter kan, lukt dat denkt ik wel. Ik heb nu een full halster, maar die is nét iets te groot, om in de wei te hebben. Dus trailer en poetsen Haha!

Sarah, ik hoor het wel Lachen

Idd Marleen, dat van Karlijn was stiekem wel heel leuk Tong uitsteken Ik slomotion Tong uitsteken Je zal het wel gehoord hebben van Karlijn zelf Tong uitsteken

xxx DómmJa&Kwal

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 15:37

Kuch, ik heb net even op de site gekeken, en ik begrijp dat het halster helemaal blauw is? Da's wel een leuke kleur! Heb je er ook teugels bij?

Waaah ik stel veel vragen Tong uitsteken Alvast bedankt voor het antwoord Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 16:19

http://www.innovatack.com/shop.htm
Hier is dezelfde op te zien. Heb er geen teugels bij dus zie moet je nog zien te ritselen (lusjes zijn groot genoeg om je normale teugels eraan te doen)
Zo te horen gaat ie prima passen, mijn tiwanneke heeft echt een dikke kop, heeft eigenlijk altijd maat Full (halsters op zn grootst zelfs...) maar vond voor deze prijs het toch wel het proberen waard maar ben snel oversgestapt naar een duurder hoofdstel omdat het zo goed beviel.
Als je em wil hebben is het denk ik het makkelijkste als ik em mee naar ini neem en aan haar afgeef? Voor 5 euri mag je em zo hebben.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 18:22

Afbeelding Deze bedoel je? Ook die kleur? Mijn moeder vindt het goed, nog even met mijn vader overleggen Haha!

Ik heb net weer gereden, gestapt, gedraaft en gegaloppeerd en het ging super goed! Ook weer bitloos Pling Ik ga nu Friends kijken misschien breidt ik het nog uit Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 18:32

jep, precies dezelfde! voordeel ten opzichte van een touwhalster is dus dat je 2 lusjes hebt om links/rechts teugels vast te maken en het wat beter onderscheid maakt in links/rechts.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 09:53

Donja, slomotion? Karlijn heeft dr verder niks over verteld Tong uitsteken Moet ik dr toch nog ff vragen vanmiddag *LOL*

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 18:42

Marleen: Uhu, Kanjer bokte, en Karlijn viel net niet, maar toch weer wel terwijl Kanjer al niets meer deed Tong uitsteken

Sarah: Je hebt een pm Knipoog

Karlijn_dv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:01

Haha heb Marleen maar niet al te veel vertelt over dat ik eraf viel Tong uitsteken Zag er denk ik idd een beetje maf uit, ik lag er al half naast en toen viel ik nog eens heel langzaam Tong uitsteken Het gaat goed deze week, eerst van het paard vallen en ik heb een basketbal, een voetbal en een volleybal tegen mijn neus gehad Clown

Donja, vet gaaf dat je 2 weken op ponykamp mag!!! Haha!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:05

Ooww Karlijn dat gaat niet helemaal goed! Ach gut Gelukkig is de week nog maar twee dagen Haha!

Ik heb net Sarah een pm gestuurd over het touwhalster, zie ik net dat ze 32 minuten geleden online was Clown Waah mijn timing lijkt nergens op Tong uitsteken

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 19:34

Ik ben nooit lang online, maar wel vaak Haha!

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 08:17

Whahaha Karlijn jij hebt ook zo te horen een pechweek. Lovers

Nou ik heb nu weer internet (Na 2 weken zonder Nors opkijken ) Dus ik zal het topic ook weer even tot leven schoppen. Ik ging maandag dus op Islottie, nouja eigenlijk op Kanjer. En dat was dus mijn grootste angst want het was zulk mooi weer en tja dan ga je buitenrijden. En Kanjer is echt super lief enz. hoor maar nadat ik er vanaf ben gevallen hoef ik er niet meteen buiten weer op. Gelukkig begrepen Ini en Inge het en dus mocht ik met Marleen ruilen. (Jaja Marleen ik heb met jou geruild Clown ) En toen mocht ik op Islottie. Islottie is niet echt mijn paardje maar altijd nog beter dan Kanjer.

Nou het ging niet super ofzo, Islottie is gewoon niet mijn paardje de *klik* Vork is er gewoon niet. Maar ze is echt super lief en braaf en weet ik veel maar het is gewoon niet mijn paardje. Ze schud iedere keer met der hoofd en ik weet wat ik fout doe (de verbinding is niet goed) maar ik krijg het gewoon niet voor mekaar om het te doen stoppen. De galop ging wel goed, dat was al wel een verbeterpunt maar de klik is nog ver te zoeken.

En ik moest gister ook rijden ivb. paasles en toen zat ik op een paard waar ik de *klik* wel mee heb. Namelijk op Widuuntje Haha! Ik moest met spoor, ik dacht eerst nog omg! maar het ging echt super! Ze liep lekker ontspannen, aan de teugel en ze was ook lekker voorwaarts. (Mede waarschijnlijk omdat de vet stoere fries van Geert mee reed en ze echt enorm hengstig was Bloos ) De galop was een halve widuna-galop. Dan sprong ik goed aan maar dan zat er opeens een paard voor me en moest ik afwenden en dan ging ze proberen het paard te pletten naast mij en dus ging ik terug naar de draf en toen ging der hoofd naar buiten en sprong ze verkeerd aan en begon ze een paar huppeltjes te maken en dan opeens naar binnen te trekken etc. Schijnheilig Maar ik kon er wel om lachen, ik had in ieder geval echt superrrrrrrrrr gereden. En oja, ik reed in de half 6 les met Yona en die reed op RW en die heeft geen één keer gebokt.. dus het kan wel... Maar ik weet niet hoe ze het deed en met welk bit ze reed maar het kàn dus wel bokloos. Nu evelien het knopje nog zien te vinden. (Of bij Yona op les gaan Clown )

Heb nu al zin in maandag! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 10:32

marleendv_88 schreef:
[***], klinkt toch ook wel als leuke les Ja Beter dat je nu niet neer gestort bent Schijnheilig

Karlijn wel neergestort hoorde ik *LOL* Das wel grappig *LOL* Huilen van het lachen
Het was ook een leuke les! En gelukkig inderdaad niet neergestort, hihi!
Nou, Karlijn.. Van je zus moet je het maar hebben Ach gut Haha! . Ik vond dat je hem hartstikke goed reed verder!

_Mara_ schreef:
En ik moest gister ook rijden ivb. paasles en toen zat ik op een paard waar ik de *klik* wel mee heb. Namelijk op Widuuntje Haha! Ik moest met spoor, ik dacht eerst nog omg! maar het ging echt super! Ze liep lekker ontspannen, aan de teugel en ze was ook lekker voorwaarts. (Mede waarschijnlijk omdat de vet stoere fries van Geert mee reed en ze echt enorm hengstig was Bloos ) De galop was een halve widuna-galop. Dan sprong ik goed aan maar dan zat er opeens een paard voor me en moest ik afwenden en dan ging ze proberen het paard te pletten naast mij en dus ging ik terug naar de draf en toen ging der hoofd naar buiten en sprong ze verkeerd aan en begon ze een paar huppeltjes te maken en dan opeens naar binnen te trekken etc. Schijnheilig Maar ik kon er wel om lachen, ik had in ieder geval echt superrrrrrrrrr gereden. En oja, ik reed in de half 6 les met Yona en die reed op RW en die heeft geen één keer gebokt.. dus het kan wel... Maar ik weet niet hoe ze het deed en met welk bit ze reed maar het kàn dus wel bokloos. Nu [***] het knopje nog zien te vinden. (Of bij Yona op les gaan Clown )

Heb nu al zin in maandag! Haha!
Leuk, Mara, op Widuna!! Altijd leuk Lachen ! Ook mooi dat je zo lekker gereden hebt Lachen
En ik weet dat Rallywood braaf en bokloos zijn rondjes kan lopen. Nou ik nog Haha! Knipoog , hihi.

Ik heb ook zin in maandag Knipoog . Maar dat heb ik altijd Tong uitsteken .

Mara, weet jij trouwens wanneer je uiterlijk je herkansing op kunt geven?

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 11:17

Nou, ik dacht dus vrijdag maar toen zeiden andere mensjes weer tot volgende week donderdag en de herkansingen zijn dan ergens na de vakantie terwijl ik dacht deze woensdag al... dus ik weet het niet precies.

En waaaaaaah ik heb echt zoooooooo lekker gereden op Widuuntje ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. Tong uitsteken Heb echt zo'n enorme zin in maandag. Tong uitsteken