't Zag er echt heel pijnlijk uit toen jij eraf ging... Oppy en Jelle hadden dr trouwens ook wel zin in, geloof ik
Achja, alles was wel een beetje [behoorlijk] wakker, eigenlijk. Volgens mij waren de mensen van de les na ons [vooral die ene die op Kanjer moest] érrug blij dat ze binnen gingen rijden, zeker nadat ze onze les hadden gezien, haha 
Ghehe, iedereen blijft het maar knap vinden, maar ondertussen kún je op zo'n moment ook niet anders dan gewoon [proberen te] blijven zitten. Dus niet allemaal odes schrijven svp
Volgens mij had Bravour er wel een beetje de P in dat 'ie met slof moest lopen, want hij probeerde 'm op alle mogelijke manieren te ontwijken
Maarja, toch was ik dr wel blij mee, want anders was het écht niet goed gekomen, haha
Beide lessen gingen alle paarden geloof ik wel goed, dr is niks gebeurd! Zelfs partyman heeft zich braaf gedragen! En Oppy liep bijna aan de teugel
. Weet je ook waar het gat zit of zat? Als hij bij de sproeier tussen de F en de B zit dan is het mijn schuld misschien wel, maar hij heeft volgens mij nergens anders bij mij gebokt in de binnenbak.
, hihi! Nou ja, misschien deed ik toch wel iets verkeerd. Het was trouwens wel grappig, Rallywood gooide dus zijn kont de lucht in en Partyman reed achter mij en dacht: ‘dat kan ik ook!!’ Hihi! Op een paar bokken na was hij hartstikke fijn, lekker voorwaarts en toch ontspannen, verder heb ik dus wel erg lekker gereden!
). Achteraf vind ik het wel stom van mezelf dat ik niet linksom een galopje heb gewaagd, schijterd die ik ben, maar ik was toch niet zo zeker van mezelf doordat ik in een paar weken al twee keer ben neergestort. Ik ben niet echt Partymanbokvast zeg maar, en ik was een beetje bang dat ik ook van Rallywood af zou vallen vandaag. Het moet gewoon weer een paar keer goed gaan en dan durf ik het wel weer 
WAAH Donja goes crimineel!

Das wel grappig 
Wei is weer droog, het is eindelijk mooi weer, doe weer dressuur met Fjord en dat gaat best goed. Alleen scheen die dinsdag bij Karlijn stout geweest te zijn, dus zal vanmiddag wel even zien of die nog braaf is.
Gelukkig is de week nog maar twee dagen
) Dus ik zal het topic ook weer even tot leven schoppen. Ik ging maandag dus op Islottie, nouja eigenlijk op Kanjer. En dat was dus mijn grootste angst want het was zulk mooi weer en tja dan ga je buitenrijden. En Kanjer is echt super lief enz. hoor maar nadat ik er vanaf ben gevallen hoef ik er niet meteen buiten weer op. Gelukkig begrepen Ini en Inge het en dus mocht ik met Marleen ruilen. (Jaja Marleen ik heb met jou geruild
is er gewoon niet. Maar ze is echt super lief en braaf en weet ik veel maar het is gewoon niet mijn paardje. Ze schud iedere keer met der hoofd en ik weet wat ik fout doe (de verbinding is niet goed) maar ik krijg het gewoon niet voor mekaar om het te doen stoppen. De galop ging wel goed, dat was al wel een verbeterpunt maar de klik is nog ver te zoeken.
) De galop was een halve widuna-galop. Dan sprong ik goed aan maar dan zat er opeens een paard voor me en moest ik afwenden en dan ging ze proberen het paard te pletten naast mij en dus ging ik terug naar de draf en toen ging der hoofd naar buiten en sprong ze verkeerd aan en begon ze een paar huppeltjes te maken en dan opeens naar binnen te trekken etc.