Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lampjerulez schreef:![]()
irene kan het zijn dat ik wel eens met jou op kamp ben geweest?
heb zin om weer lekker te rijden op poel, denk dat ik na of voor me examen maar even een lesje me pik daar
MARIJE!!!!
)
dus niet dat jullie denken van; goh ja vind je het gek dat je gezakt bent
lampjerulez schreef:MARIJE!!!!
![]()
heb je al gelezen dat ik 2 weken mee ga helpen met de kampen
? Dat was echt vaag en lol
. Woow maar dat je dit jaar naar 2 kampen gaat
. Bij het kamp van 2006 had je toch tegen mij gezegd dat je al voor één week goed moest gaan sparen?! Je gaat zeker weer vaak op Ulli?
_Irene11_ schreef:Ja Lisette, ik ken jou ook van het kamp in 2006 op poelenburgh. Wij hadden toen toch met alle tenters een tentenlied gemaakt op boten anna? Dat was echt vaag en lol
. Bij het kamp van 2006 had je toch tegen mij gezegd dat je al voor één week goed moest gaan sparen?! Je gaat zeker weer vaak op Ulli?
. Heb je al zin om te komen helpen? En ja, ik zou toch maar goed nadenken waar je het geld aan gaat besteden. Maar het is wel vet zel dat je Ulli waarschijnlijk gaat leasen
! Ohh ja trouwens: Die tent was wel ijskoud zeg
! Vond je ook niet?!
. _Irene11_ schreef:Maar ik ga nu dus zal ik vandaag niet meer antwoorden.
kitty_gomez schreef:_Irene11_ schreef:Ja Lisette, ik ken jou ook van het kamp in 2006 op poelenburgh. Wij hadden toen toch met alle tenters een tentenlied gemaakt op boten anna? Dat was echt vaag en lol
Zat je in 2006 in de laaste kamp week? We lagen namlijk ook in de tent...