Jimb0o schreef:lieziej schreef:Pagina nummero 6!!!!! HOERA
![]()
Zullen we er maar 16van maken?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Pagina nummero 6!!!!! HOERA
![]()
lieziej schreef:Jimb0o schreef:
Pagina nummero 6!!!!! HOERA
![]()
JimBeer schreef:Ook dat, maar ook omdat Nathal er gisteren zo is afgevallen, ik heb geen zin in een herhaling van wat de vorige keer gebeurde, zeker ook omdat we nu niet olga of tamara of hans erbij hebben. En inderdaad dat vervoer van Roderick zag ik ook echt niet zitten
![]()
Foto's komen echt, maar dat ga ik echt even uitzoeken, want het lukt steeds niet
lieziej schreef:JimBeer schreef:Ook dat, maar ook omdat Nathal er gisteren zo is afgevallen, ik heb geen zin in een herhaling van wat de vorige keer gebeurde, zeker ook omdat we nu niet olga of tamara of hans erbij hebben. En inderdaad dat vervoer van Roderick zag ik ook echt niet zitten
![]()
Foto's komen echt, maar dat ga ik echt even uitzoeken, want het lukt steeds niet
He!! Leona zou met Ro meerijden 2paardstrailer achter trekker :S maar kan die nu ook niet meedoen!
lieziej schreef:JimBeer schreef:Ook dat, maar ook omdat Nathal er gisteren zo is afgevallen, ik heb geen zin in een herhaling van wat de vorige keer gebeurde, zeker ook omdat we nu niet olga of tamara of hans erbij hebben. En inderdaad dat vervoer van Roderick zag ik ook echt niet zitten
![]()
He!! Leona zou met Ro meerijden 2paardstrailer achter trekker :S maar kan die nu ook niet meedoen!
lieziej schreef:Ik doe niet mee![]()
Vind het veel ste veel werk!
Ben nu bezig met een leesautobiografie voor NL.. boring!
Ilsuuuh schreef:T is 28 oktober
Ilsuuuh schreef:lieziej schreef:Ik doe niet mee![]()
Vind het veel ste veel werk!
Ben nu bezig met een leesautobiografie voor NL.. boring!
Ja maar t is wel heel erg leuk om te doen