Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en goed idee van die 50 centjes, ga ik ook maar meenemen denk ik., is het trouwens daarbuiten nog nodig om geld mee te hebben? _Anneke_ schreef:nicky is 15,. en wij gaan idd met zijn 3en![]()
snoep heb ik al en antimuggespray kan ik vast ook wel ergens vindenen goed idee van die 50 centjes, ga ik ook maar meenemen denk ik., is het trouwens daarbuiten nog nodig om geld mee te hebben?
,, uhmm en verder nog dingen die echt mee moeten? is zo'n buiktas nou handig voor jt?
T_V schreef:jah k heb zadel tassen en sverre oowk en verder neem k op trektocht een rug zak mee maar da word met het stal busje gereden he mag je nie zelf mee nemen
.. mAnDyXX schreef:en trouwens een vriendin van mij die rookt ook mag je dat dan wel of niet doen daar?
Ow en er is vast nog wel wat ruimte over in die zadeltassen toch timo?!
hestr schreef:T_V schreef:jah k heb zadel tassen en sverre oowk en verder neem k op trektocht een rug zak mee maar da word met het stal busje gereden he mag je nie zelf mee nemen
Timooo grote vriend van me..
) rij al zo'n 8.5 jaar paard.. heb een verzorgpony.. en 3 vakantie bij rijdpaarden.. ga voor de 4e x op JT.. en ben ook al in week 1 geweest