Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mellamoshan schreef:Cassidy schreef:Ik heb ook nog een tijd op de Wheermolen gereden, en de namen die ik me kon herinneren zijn Carlos (was die niet blind aan een oog?), Manolito, Vera en Atilla. Er stonden ook twee tuigers, de ene heette Olga, de naam van de ander weet ik niet meer. ook Brabo is een bekende, daar zat, toen hij net kwam, geen rem op. Toxh raar dat hij in zijn latere manegecarriere niet meer vooruit te branden was.
Helaas geen foto's. Ben laatst wezen kijken, het woonhuis staat er nog, voor de rest is er niets van over.
die 2 tuigers zijn geloof ik olga en belle. als ik het me goed herinner zijn die met de oude eigenaren mee naar zeeland gegaan. carlos was niet blind maar atilla later wel. was een ongeluk in de les. een paard trapte het oog eruit... :S uhwl.
manolito kan ik me alleen niet meer herinneren. misschien was die er toen al niet meer toen ik kwam, of ik weet het gewoon niet meer, kan ook
edit: @denice: nee john is niet blond, althans ik ken hem alleen kaal

[/quote]mellamoshan schreef:zag trouwens vandaag in de krant dat de boerderij die bij de weermolen hoorde afgebrand is. Wie is er nu de eigenaar van? Diegene zochten ze nog. Er werd ook niet uitgesloten dat de brand niet aangestoken was...

Silly1972 schreef:nee dat is hem niet, ik begreep ook dat Barcas niet meer leeft.
barbara1970 schreef:Voor iedereen die haar nog kan herinneren, Ebony is vorige week overleden, Ebony en Roy stonden ook op de wheermolen het waren 2 friese merries, Ebony heeft een hartstilstand gehad.
Arabesk schreef:hoe ziet het terrein er tegenwoordig uit? Verlaten vervallen?
Sabbalicious schreef:Was Barcas nou terecht of niet?
Ik heb toen begrepen van Denise dat hij waarschijnlijk op Manege de voorweg stond in Rotterdam?
Nu ben ik via het topic van die manege, op een hyves pagina gekomen van een meisje die daar rijd, die in haar album een foto heeft van een zeker Barcas.
Maar dit is hem toch niet, of wel?
Is 't trouwens ook geen goed idee om een ander topic te plaatsen bij OV?