Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Best wel laat ja

fryskhynders schreef:half 8 tot negen? zo laat? is dat niet een vergoverde de les ofzo??
de rest rijd toch een les eerder??
fryskhynders schreef:oke is dat die les met daan en robin en sander??
of rij je nog niet zo lang op de woensdag?
of zit de rest vna dit topic ook bij jou in de les?
Slaap lekker voor zoo! 
fryskhynders schreef:oke is dat die les met daan en robin en sander??
of rij je nog niet zo lang op de woensdag?
of zit de rest vna dit topic ook bij jou in de les?
Iriis_ schreef:fryskhynders schreef:half 8 tot negen? zo laat? is dat niet een vergoverde de les ofzo??
de rest rijd toch een les eerder??
Maar lisette is ook gevorderdd!![]()
Mwhahaha![]()
Maar dat vind ik zo slecht op de manege dat alle lessen echt super gemengd zijn..
En daarom ben ik ook wel blij dat de springlessen vol zitten, want ze gooien er gewoon een beginner tussen als die beginner graag mee zou willen springen.. (verzin ik niet, hebben wij zelf gehad)
Maarja, dat vind ik altijd vet irritant.. En ik ben nu eigenlijk wel erg blij met onze les..
haha).
) en ik (het meisje dat alles wilt, maar een angsthaasje is
haha) 

fryskhynders schreef:hahaha wat een leuke omschrijving hhahaha
ik denk dat ik dan een beterweterig typ zou zijn whahah
ik vind het soms erg vreemd op de manege en kan me zelf soms moeilijk in de groep plaatsen, want door de weeks werk ik op een paarden bedrijf en ik volg een cursus om instructriece te worden (4 mei examen) en zondag ben ik gewoon een manege meisje, heel vreemd
de gene die me kennen weten wel dat ik het niet zo stom bedoel. maar ik ben heel benieuwd wat onbekende van mij denken.
.. haha. Soms klopt zo een eerste indruk wel, maar over het algemeen niet
. 
fryskhynders schreef:fallenangel 13 over welke les gaat dat dan??
en wie is dat meisje met eigenpaard?? of mag ik dat niet weten?
. 
fryskhynders schreef:toen ging ik naar zondag ochtend 9 uur, ook gezellig maar met soms nog onbekende mensen, en daar gaat het over, omdat ik best wel veel praat met poetsen en opzadelen enzo over mijn stage, vink altijd leuk omtevertellen
, van wie ik af ben gevallen, welk paard lekker rijd, dat ik een hekel heb aan de stootteugels, dat ik mijn sporen... en zweep... en met springen... en toen die ene keer buiten... en met jozele... en . en en.. hahaha 
fryskhynders schreef:oooooooooowh oke hahahah
dan is het goed![]()
leuk dat je dat zegt