Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jus_dOrange schreef:Miss_Montana schreef:Ik denk dat haar lieflingspoownie Elvis is

, dus ik denk dat ik morgen weer naar school ga. Vreemd zeg dat je op school ook nog lessen moet volgen
, wat voor school is dat nou.

Haha achja ik zie wel, mss kan ik morgen wel niet meer praten ofzo...

Nu is hij gelukkig weer droog maar ik hoop wel dat als ik straks naar huis ga dat het droog blijft! 
Maarja, je gaat nou ook niet echt in zo'n jas op een school verschijnen

Miss_Montana schreef:Maarja, je gaat nou ook niet echt in zo'n jas op een school verschijnen

Was wel grappig want sommige mensen zeggen gewoon keihard nee, stelletje vrekken. Ik bedoel, al doe je maar 5ct in dat bakje. Ieder beetje helpt
Wij zeggen echt nooit nee, we doen altijd wel een beetje geld overal in. Behalve voor kinderpostzegels en clubacties, die hebben we altijd al 'beloofd' aan onze neefjes
Was echt te grappig voor woorden, bij de laatste straat kwam er een kat op me af en die haalde ik aan. Vervolgens bleef hij maar achter me aan lopen. Heb hem net toen ik klaar was maar even naar huis gebracht. Maar ik merk dat als je een dier bij je hebt mensen toch wel eerder geven
Heb het niet zo op katten maar toch kunnen ze ook wel schattig zijn

Uiteindelijk een stukje eraf gebroken, ze heeft een kwartier op een stukje peen staan kauwen en daarna was ´ie op... Volgende keer snij ik ´m maar in stukjes denk... 

Wel lekker van die wortel maar ik zou je ook niet meer vertrouwen als je op dierendag eerst met een vieze spuit aankomt en dan met een raar oranje ding
Was het haar eerste keer dat ze een winterpeen at? Meeste paarden hebben de eerste keer moeite maar na 2 wortels verslinden ze die dingen 
.

't Is nu hartstikke mooi weer maar 't zal wel gaan regenen wanneer ik op de fiets stap...
Staat ze nu 's nachts weer op stal ivm de nattigheid? Zal wel even wennen zijn voor haar. Maar ze komt er wel over heen
Ik ga trouwens nu naar huis, heb heel nutteloos een uur op school doorgebracht. Moet nog even wat regelen en dan ben ik weg! 

Tot zo dan maar.