Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 19:21

Hmm, niet extreem sloom bij mij...

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 23:20

Jus_dOrange schreef:
Miss_Montana schreef:
Ik denk dat haar lieflingspoownie Elvis is Haha!

*LOL*

Nee helaas Chex is en blijft mijn favo Slapen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-06 23:29

Nou, mijn AQHA blaadje lag ook in de bus hoor, en heb je het al doorgelezen Suus? Het komt nu iedere maand, ipv eens in de twee maanden!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 08:13

Goedemorgen dames Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 09:30

Mogge Gaaaap

Ik heb 'm tot nu toe doorgebladerd en een aantal stukjes gelezen, denk dat ik vanmiddag uitgebreid ga lezen. Lachen

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 11:03

Waar is iedereen nou Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:30

Goedemiddag iedereen! Al beter Suus?

Ik ben nu op school en heb eindelijk toegang tot een computer. Ik was even vergeten dat er ook zoiets bestaat als klaslokalen en les Tong uitsteken

Bllluuuh nu moet ik van de leraar op de computer werken en mag ik niet internetten! Stomme leraar Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:33

Hoihoi,

Ben bijna beter hoor, na een heleboel koppen thee gaat 't wel Tong uitsteken , dus ik denk dat ik morgen weer naar school ga. Vreemd zeg dat je op school ook nog lessen moet volgen Tong uitsteken , wat voor school is dat nou.

Wat moet je dan op een computer doen zonder internet? Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:02

Ik moet iets maken dat muiswerk heet. Dat is Nederlands op de computer, echt zooow simpel is het. Ik zat idd ook heel raar op te kijken toen hij zei dat we moesten werken. Iedereen zat zo: Verward

Goed dat je bijna weer beter bent. Maar wel balen dat je morgen weer naar school moet. Ik plak er dan vaak nog een dagje achteraan als ik toch zeik ben Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:03

Hahahahaha, wij hebben ook muiswerk op de schoolcomputers, voor als je niet goed bent in teksten... *LOL*

Als je zeik bent? Clown Haha achja ik zie wel, mss kan ik morgen wel niet meer praten ofzo... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:09

Nou, gelukkig is mijn Nederlands helemaal ok Ja

Oh hahaha! Nou, het klopt wel. Je wilde niet weten hoe zeik ik vanmorgen was. Mijn broek was kletsnat en daarmee moest ik dan 6 trappen omhoog lopen Verdrietig Nu is hij gelukkig weer droog maar ik hoop wel dat als ik straks naar huis ga dat het droog blijft!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:11

Da's sielugh dat je zeik was, ik was een beetje zeik na hondjes uitlaten, maar niet helemaal zeik. Helemaal zeik zijn is best irritant, maar ik ben ook zo'n stug typ dat niet in een regenpak gaat lopen. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:14

Tja, ik dus ook. Ik dacht ooh het kan wel. Dus vooral geen regenbroek aantrekken ofzo. Nouja, ik weet nu iig dat ik het wel moet gaan doen de volgende keer!

Ik heb echt een schitterende regenjas gekocht in de zomer speciaal voor paardrijden. Het lijkt op zo'n waxcoat, zo'n lange bruine weet je wel? Maar dan in een andere stof die geheel regendicht is. Perfect voor dit weer dus Ja Maarja, je gaat nou ook niet echt in zo'n jas op een school verschijnen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:15

Oh ik heb engels! Ik ga weer!

Doeiiiii!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 13:17

Miss_Montana schreef:
Maarja, je gaat nou ook niet echt in zo'n jas op een school verschijnen Clown

Haha toch niet? *LOL*

Dagjes. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:57

Nee niet echt Tong uitsteken

Zo, ben net terug van collecteren. Jawel, ik doe vrijwilligerswerk voor het goede doel! En nog wel voor de dierenbescherming Haha! Was wel grappig want sommige mensen zeggen gewoon keihard nee, stelletje vrekken. Ik bedoel, al doe je maar 5ct in dat bakje. Ieder beetje helpt Ja Wij zeggen echt nooit nee, we doen altijd wel een beetje geld overal in. Behalve voor kinderpostzegels en clubacties, die hebben we altijd al 'beloofd' aan onze neefjes Clown Was echt te grappig voor woorden, bij de laatste straat kwam er een kat op me af en die haalde ik aan. Vervolgens bleef hij maar achter me aan lopen. Heb hem net toen ik klaar was maar even naar huis gebracht. Maar ik merk dat als je een dier bij je hebt mensen toch wel eerder geven Pling Heb het niet zo op katten maar toch kunnen ze ook wel schattig zijn Bloos

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:06

Haha wij geven ook altijd gewoon op z´n minst iets, kat erbij met Dierendag is een goeie zet. Tong uitsteken

Stees vond d´r eerste dierendagkadootje (wormenkuur) niet leuk, had ook een enorme peen mee, die hoefde ze in eerste instantie ook niet meer. Tong uitsteken Uiteindelijk een stukje eraf gebroken, ze heeft een kwartier op een stukje peen staan kauwen en daarna was ´ie op... Volgende keer snij ik ´m maar in stukjes denk... Nagelbijten / Gniffelen

Stees doet ook wel ´ns eng wanneer ik aankom, ze lag vandaag te zonnen in de wei, helemaal plat... Toen ik d´r naast stond tilde ze heel droog d´r hoofd pas op... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:15

Ik vond het eigenlijk ook wel heel slim om die kat erbij te houden Pling

Oooh jij bent erruuug!!! Wormenkuur op dierendag! Wel lekker van die wortel maar ik zou je ook niet meer vertrouwen als je op dierendag eerst met een vieze spuit aankomt en dan met een raar oranje ding Tong uitsteken Was het haar eerste keer dat ze een winterpeen at? Meeste paarden hebben de eerste keer moeite maar na 2 wortels verslinden ze die dingen Clown

Da's idd eng als ze zo liggen. Je moet toch even snel kijken of er niets aan de hand is voor je gevoel. Terwijl ze 9 van de 10 keer aan het slapen zijn Lachen.

Ohja, ik ga trouwens morgen even wat worteltjes of appeltjes halen voor de lespaarden als dierendagcadeautje. Denk dat ze al heel veel krijgen vandaag maar een beetje meer maakt niet uit Clown

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:16

Mijn pauze is zo weer voorbij Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:16

He balen!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:44

Ze heeft al vaker penen gehad, maar ze heeft d´r meestal nogal wat moeite mee, net als bij appels, vroegah stopte ik zo´n ding gewoon heel in de mond van m´n verzorgpaard, die was zo groot, die verslond dat ding wel in 1x. Bij Stees moet ik ´m in stukjes snijden. Tong uitsteken

´t Zag er ook echt behoorlijk eng uit, meestal ligt ze niet helemaal plat, maar die lag dus gewoon van ´t zonnetje te genieten... Wel een voordeel is dat ik meestal gewoon bij d´r kan gaan zitten wanneer ze ligt, en da´s wel een goed teken. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 11:59

Huh? Ik weet toch zeker dat ik net al een berichtje hier heb geplaatst Verward

Nouja, is idd wel lekker dat ze blijft liggen als je komt. Ik denk dat Stees gewoon een heel deftige poownie is dat ze netjes eet Schijnheilig

Vanavond weer paardrijden. Ik hoop dat het droog blijft zeg! Maar ik zie wel, mij benieuwen op wie ik mag. Ik hoop op Angel ofzo, dat lijkt me wel leuk Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:05

Mss moet je maarvast bellen om te vragen op wie je mag? Clown *LOL*

Hoop dat 't hier ook droog blijft vanavond, ik ga vanaaf bij Stees kijken of ze zich wel gedraagd op stal. Tong uitsteken 't Is nu hartstikke mooi weer maar 't zal wel gaan regenen wanneer ik op de fiets stap... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:08

Pff Hahaha!

Dat heb ik ook altijd, als ik op de fiets stap dan regent het Ja Staat ze nu 's nachts weer op stal ivm de nattigheid? Zal wel even wennen zijn voor haar. Maar ze komt er wel over heen Tong uitsteken Ik ga trouwens nu naar huis, heb heel nutteloos een uur op school doorgebracht. Moet nog even wat regelen en dan ben ik weg!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 12:12

Jep Oktober = elke nacht op stal, maargoed dat mag ook wel met 't weer van de afgelopen nachten. 't Voorste gedeelte van de wei staat blank maar voor de rest is 't nog een fatsoenlijke wei waar ze overdag op kan, hij staat nog vol met gras... Nagelbijten / Gniffelen

Haha school is toch hartstikke nuttig? Haha! Tot zo dan maar.