Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zondebokje

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:32

Ik stond op Die Flardingha Ruiters in Vlaardingen daar staan mn 2 andere knollies ook nog....maar voor regina was het daar niks meer....

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:33

Sinds wanneer eet Warenko zijn halster op? Vork Marieke, dat doet ie alleen als jij er bent,natuurlijk, hij heeft traumatische Frusty ervaringen van jouw trek en duw-aktie! Van de zenuwen gaat ie dan maar aan zijn halster knagen...

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:35

Wel goed, Vera, dat je dan op zoek bent gegaan naar een nieuwe plek voor Regina, het is niet makkelijk als je paarden op twee verschillende stallen staan. Paarden knappen vaak op als ze hier komen, veel buiten zijn en een goede sfeer, echt, daar gaat het om!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:43

Jetta schreef:
Sinds wanneer eet Warenko zijn halster op? Vork Marieke, dat doet ie alleen als jij er bent,natuurlijk, hij heeft traumatische Frusty ervaringen van jouw trek en duw-aktie! Van de zenuwen gaat ie dan maar aan zijn halster knagen...

Als je hem uit de wei haalt en je wilt zn halster om doen, probeert hij eraan te knabbelen Lachen
Gek paard

Paarden knappen hier idd op, maar ze worden ook steeds gekker!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:43

Hee, nu heeft iedereen geoefend met de trailer behalve Robje, had me effe gebeld Shir!! Misschien had ik ook nog wel tijd gehad om Rob er in te zetten! Nou ja, we zien wel volgende week!
Ben in niet zo'n goede bui vandaag maar ben straks wel even op stal dus wees gewaarschuwd!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:44

Hahaha! Ja, hij is wat happerig en wil alles even voelen met zijn mond. Vandaar dat ik hem ook liever geen snoeperijtjes uit de hand geef.....Dat is nog veel erger geweest, hij beet eerst overal in, als je een borstel pakte, HAP, had ie 'm al te pakken, in je jas HAP, in je hand HAP, in mijn kont HAP, even aaien HAP...
Ik heb even goede afspraken met meneer Warenko gemaakt, vooral ook omdat Zarah toen nog een erwtje was... ze vond hem wel lief, maar hij hapte zo erg.. Hij heeft bij haar nooit meer gehapt totdat ze wat groter werd en ook wat van hem ging vragen, maar toen was zijn gedrag al een stuk verbeterd. Beetje hengsterig...hij was dominant, maar nu hij ouder is, moet hij zijn positie steeds vaker aan de jongelui afstaan! Happen doet hij nog wel, maar niet meer zo vaak. Wel met halster omdoen, wel met uit de hand snoepen, dan bedelt hij ook heel erg door pootje te geven. Op stal hapt hij meer dan in het land.HAP HAP HAP!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 10:58

Jetta schreef:
Wel goed, Vera, dat je dan op zoek bent gegaan naar een nieuwe plek voor Regina, het is niet makkelijk als je paarden op twee verschillende stallen staan. Paarden knappen vaak op als ze hier komen, veel buiten zijn en een goede sfeer, echt, daar gaat het om!

Nou ze worden echt gekker hier op stal hoor haha...die soraya ook haha helemaal debiel dat was ook echt zo n oude sok bij ons op stal..... Haha!

Ik vond het echt heel moeilijk om regina weg te halen bij der oude stal ze stond er al 12jaar.....maar moeilijker vond ik nog dat ik haar minder zou gaan zien.. Huilen

Vooral in de winter heb ik gewoon minder tijd...daarom is anouska er nu ook bij Haha!

Maar de gedachte dat ik haar meer los moet gaan laten kan ik wel Huilen

Maar eerlijk is eerlijk het zou egoistisch zijn om haar voor mij gemakkelijkheid weer terug te halen naar der oude stal! Het enige nadeel vind ik dat als het zo n piep weer is haast nikskan doen......bij ons kon je ze dan in de bak loszetten of longeren of rijden overdekt.....dat ga ik wel missen maar goed jullie doen en kunnen het ook allemaal dus waarom ik niet....... Bloos

Maar voor de rest alleenmaar voordelen..!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 11:03

Ja, hoor, in de winter gewoon een thermobroek aan en rijden! Het was nu wel extreem nat ineens, maar de bak is vrijwel altijd goed te rijden. En anders gewoon de polder in!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 11:44

Vera daar wen je aan hoor, rijden met piep weer Haha!
Paarden vinden het ook geweldig Knipoog

Vanmorgen zalig gereden op Par, bak was lekker te doen en Par was in en goede bui (oja hoe drukker ze tijdens het poetsen is hoe braver ze tijdens het rijden is geinig he Haha! )
Na mij ging Kimberly er nog even op en volgende keer maken we foto's, want het was wel een leuk gezicht en Par was erg braaf.

Nou ga weer werken Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 11:46

Sily schreef:
Vera daar wen je aan hoor, rijden met piep weer Haha!
Paarden vinden het ook geweldig Knipoog

Vanmorgen zalig gereden op Par, bak was lekker te doen en Par was in en goede bui (oja hoe drukker ze tijdens het poetsen is hoe braver ze tijdens het rijden is geinig he Haha! )
Na mij ging Kimberly er nog even op en volgende keer maken we foto's, want het was wel een leuk gezicht en Par was erg braaf.

Nou ga weer werken Haha!

Werkse Ach gut !

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 12:43

haaj haaj

idd een goed besluit vera Knipoog wij houden allemaal je paardje wel in de gaten hoor Haha! komt allemaal wel goed haha

heb eigenlijk niks te melden Knipoog
tot vnaaf

xXx

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 14:09

Hallo allemaal!!

Ik denk dat ik van de week of volgende week de tandarts laat komen voor regina even voor een extra check!

Zijn er misschien meer mensen die hun paard willen laten nakijken voor haken , onstoken kiezen etc. Vind het zelf altijd wel heel belangrijk.

Als jullie dat ook willen ...laat het mij dan even weten dan ga ik bellen en dan kan ik door geven hoeveel paarden ze ongeveer moet doen.......de kosten zijn ongeveer 30 euro ligt eraan hoeveel ze heeft moeten doen bij je paard....heeft ze niks hoeven doen en alleen maar gekeken hoef je niks te betalen...

Als iemand de exacte prijzen wil weten kan ik wel even voor jullie bellen.... ik hoor het wel!

doei doei

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 14:24

Vera, begrijp wel dat het moeilijk is dat je Regina nu minder kunt zien maar k zal goed voor dr zorgen.
Voor die chagrijn. Haha!

Tsja toen ik gister met r op de laan ging wandelen samen met Vera werd ik ook lekker meegesleurd maar als ze eenmaal graast is het zo'n schat! Schijnheilig
Ben blij dat ik dr 2x per week kan doen en als het na 2 maanden nog steeds goed gaat misschien wel vaker. Knipoog

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 14:30

Hoi hoi

Ik zit ook weer op mijn werk en ik had echt maar dan ook echt helemaal geen zin om te gaan vandaag. Zat vanmorgen zo heerlijk in de zon op stal. spetter was vandaag erg braaf met aan de fiets lopen. Volgens mij is hij wel afgevallen, of hoop ik dat alleen maar.

Vera als je van de winter wat moeilijker zit en we weten bij wie Regina los kan staan kun je het altijd even vragen hoor of iemand tijd heeft. Voor de tandarts is het misschien handiger als je een briefje ophangt in de kantine, dan kan iedereen even zijn of haar naam opschrijven. Zo doen we het eigenlijk altijd als de dierenarts of hoefsmid nodig is voor iemand.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 14:33

ja was het idd al van plan maar denk zet het alvast hier neer haha! Maar bedankt voor de tip!

Lief dat jullie dat willen doen als ik in nood zit maar unouska helpt me nu ook al uit de brand....en gemma ook natuurlijk...!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 14:35

En ik kan altijd nog een keertje extra komen om dr ff in de paddock te zetten ofzo. Lachen

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 15:11

noesiej lekker wijfiej nou dan mag je doxie erbij zetten hurr Knipoog

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 15:24

Okee, die twee mogen elkaar op de een of andere gekke manier wel. Haha!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 15:32

ja haha een haat liefde verhouding haha

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 15:34

Jaa idd, een heel aparte verhouding he?
Zoiets kunnen alleen Regina en Dox. Clown

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 16:03

ja hahaha

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 20:41

Jeetje wat is het stil in het topic. Nagelbijten / Gniffelen

Heb vandaag Regina voor het eerst gereden!
Ze rijd lekker. Haha!
Het was wel ff wennen, ben samen met Vera een stukje het park ingeweest Pina ging wel supersnel stappen maar was niet erg. Knipoog
Vond het erg leuk, morgen kom ik weer en dan ga ik ff rijden in de bak denk ik. Lachen
Geslaagde dag!

Tot morgen! Doei!

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 07:19

haaj noes

leuk dat het zo goed ging Knipoog
ik ga zo lekkerr bij mijn oma koken ze is morgen jarig
en a zo'n oud wijfiej kan niet meer alleen koken* echt wel haha* dus moet super Tessa maar even komen haha neej hoor ik vind het alleen maar gezzelig Haha!
dus ik kom waarschijnlijk weer in de avond haha

xXx Tessa

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 07:44

Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is MELIS .

van harte meid met je verjaardag joh dat je maar een grote meid mag worden

gr shir

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 07:55

melis gefeliciteerd Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

nog en hele fijne dag Haha!

xXx