die zijn namelijk mooi groot
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(Ik kan gewoon niet zonder haar!)

Dabo schreef:Ik ben net thuis, en zal even vertellen wat de DA van mijn paardje vond.
De buigproeven waren negatief, dus dat is mooi. De 'kreupelheid' is te verwaarlozen.. het komt uit haar rug. Toch.
haar spieren. Toch nog van dat avontuur in de sloot. Dat is het meest voor de hand liggende. Nu kan ik verschillende dingen doen:
- lang en laag longeren, zodat ze haar rug gaan ontspannen, Want een ontspannen rug herstelt sneller.
- Fysiotherapie
- een maand landrust, zodat ze veel graast, haar hoofd laag houd, en zo zelf zal herstellen.
Dit vind ik de meest paardvriendelijke, (en goedkope..) oplossing, dus daar heb ik voor gekozen, Bella staat nu weer lekker met haar vriendinnetjes op het land.
Natuurlijk laat ik haar niet zomaar een maand staan... zal er toch wel elke dag even heen gaan, en haar 'betutten', enzo(Ik kan gewoon niet zonder haar!)
Als ze over een maand nog nit helemaal zuiver is, kan ik alsnog logeren, en de fysio inschakelen. Misschien doe ik dat evengoed wel, ik hoor goede berichten over Richtje (of schrijf je Rigje?)
Dus om een lang verhaal nog langer te maken: Het komt allemaal wel goed, maar het kan ff duren. En als ze dan weer helemaal okay is, gaan we langzaam weer wat conditie opbouwen...![]()
ff heeeel wat anders, hoe zal het met Willemijn afgelopen zijn?? zal ze geslaagd zijn? krijgen we taaaart!!![]()
Ik heb echt wel aan haar gedacht, om 5 over 11, toen ik Bella net op het land gezet had
Gieltje2002 schreef:Ja, groot zijn ze zeker. Het zijn inderdaad meer modern gefokte friezen en daarom ook een stuk voorwaartser. Ik weet niet precies hoe groot Jannes is, maar Giel zal met zijn net 4 jaar toch zeker rond de 1.70 zitten... Hij heeft volgens mij op het land zijn groeispurt gehad. Ik stond laatst naast hem in de wei en toen dacht ik: Dat wordt straks een trapje met opstijgen... Giel heeft een halfzusje (zelfde moeder) en die is net drie drie en meet al 1.68 meter!

het is vies en stink.maar als alles goedkomt heb ik het wel voor bo over. en als het over 5 dagen niet over is dan komt meneer knibbe weer en dan gaan we kijken wat we er aan kunnen doen.
Volgens mij is het gewoon een wraakaktie, wraakstront
AnneOmie schreef:Wat stinkmodder Ellen. Hoop dat het opknapt met lekker weidegang. Ik had denk ik hetzelfde gedaan. Over een maand kun je wel weer verder kijken en beginnen met lang/laag longeren.
Hahaha die BoVolgens mij is het gewoon een wraakaktie, wraakstront
.
Hij denkt.. zal ik jou eens lekker om je oren spetteren
AnneOmie schreef:Bedoelde wraakaktie omdat jij die wormenspuit aan hem had gegevenHij denkt.. zal ik jou eens lekker om je oren spetteren
![]()
Hoop dat het snel beter gaat met hem. Welkom bij de ziekenboeg!
en bo en pas gaan er ookgauw uit
en hoop die van jullie ook

Dabo schreef:Willieeee waar ben je!!??
Niemand nog wat gehoord van haar?? Ben heeel benieuwd!
Ja, we kunnen het wel bijna ziekenboeg-Taams noemen he..
ff doorwerken nog Annemiek, ben je er ZO vanaf!
AnneOmie schreef:wraakstront

Heb de vorige 17 pagina's van een afstandje meegelezen. Zal niet zo'n trouwe poster zijn, maar bokt is een goede afleiding van het serieuze werk.