Flurk schreef:
Dit is dus Dimas. Het veulen van de zus van een vriendin van mij. De eigenaar is Kim!
Is wél een leuk veulen ja!

viewtopic.php?f=53&t=767213&hilit=
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:
xXutopiaXx schreef:
ik zie nu wel dat ik even het copyright teken moet aanpassen voor de site
nathalie1980 schreef:Vandaag liep er een groot paard in het ruinen land. Volgens mij een donker bruine tegen zwart aan, deze liep behoorlijk kreupel. Weet niet van wie dat paard is en hoe het paard heet.
Voor de rest heeft flurk wel genoeg gelopen vandaag![]()
Hij werd een tijdje achterna gezeten door een grote zwarte. Op zijn voorhoofd heeft hij een grote bles. Flurk moest een tijdje rennen, maar na paar miuten stonden ze beide weer lekker te eten.
Voor de rest hoop is het veulentje nog niet geboren en moeten we nog even geduld hebben.
Flurk schreef:he treasure27 had jij nu vanmiddag bijna een botsing in de binnenbaan? of was jij dat niet?
treasure27 schreef:Flurk schreef:he treasure27 had jij nu vanmiddag bijna een botsing in de binnenbaan? of was jij dat niet?
een botsing niet echt ben er wel afgevallen. ze schrok van de traktor die achter de muur bezig wasen schoot opzij
Flurk schreef:treasure27 schreef:
een botsing niet echt ben er wel afgevallen. ze schrok van de traktor die achter de muur bezig wasen schoot opzij
heb je je pijn gedaan?
ik dacht dat ik je paard richting Bertine zag schieten maar de afstand was te groot om het goed te zien en aangezien je niet alleen leek dacht ik oke hulp vast niet nodig
Flurk schreef:nou vandaag in de regen de paarden buiten gezet
had mazzel er was veel hulp dus bijna alles stond al op het land toen ik kwam
Flurk schreef:Flurk weet je te vinden eerste box bij binnenbaan en andere fjord is verhuist aan zelfde kant als Flurk maar dan rechts achterin (zaagsel stal)