? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Carlolover schreef:oke ehmm: Op welk paard moet je vooral niet gaan en waarom niet?
. _streepjes_ schreef:hier is toch al een topic over?
maar ik ben dr ook geweest, 1x op jongerentrektoch, toen ging ik op svalur, een ijslander, en 1x voor ruiterbewijs op rocky
iemand anders een stelling of zo ?
,,. hier komt ie:
... ik deed ook even mee.. maar toen zag ik dat Gerda zich nog aan had gemeld
..
.. Wat voor ras was het ?
Daar heb ik over na gedacht op de stal waar ik nu rijdt

Angela_ schreef:ik heb een trektocht op Como gereden, ik weet niet of ze er nu nog is?
ktink schreef:haha.. nu op mijn eigen account..
Mijn favo is ook Scooter..
en tsjaah.. waarom..
Het was echt mijn toppertje.. als je hem zover had dat ie wat voor je wou doen.. deed hij ook echt alles voor je..
En het was echt zo dat als ik dacht ik ga zo naar links deed ie het al.. zonder dat ik (bedoeld) hulpen gaf.
Nee.. het was echt een topper.. Maar helaas verkocht..
Wie nu mijn favoriet is.. tsjaah.. Lobke is erg leuk.. en van Torino ben ik op het moment ook fan.. ze zijn allebij niet erg voorwaarts.. maar als je ze een beetje laat werken zijn ze erg leuk te rijden..
Echt een schat van een paard! Echt zo lief! Maarja.. ik was ook één van de eerste dingen die ze zag toen ze ter wereld kwam
En hoe is Arendt? Dat is de zoon van een zus van Wikje
Arendt was beetje bangig als veulen
lydiakampman schreef:Lobke is leuk met rijden dus?? Ik heb haar moeder Wikje vroeger verzorgd in FrieslandEcht een schat van een paard! Echt zo lief! Maarja.. ik was ook één van de eerste dingen die ze zag toen ze ter wereld kwam
En hoe is Arendt? Dat is de zoon van een zus van Wikje
Arendt was beetje bangig als veulen
..
..

ktink schreef:Ik vind Lobke erg leuk..
Heel veel mensen vinden het ook minder hoor.. ze is erg moeilijk voorwaarts te rijden..
Maar als dat een beetje gaat is ze echt leuk..
Ik heb 1 keer op Arendt gereden.. maar die is veeeel voorwaartser..
Hij wil wel voor je aan het werk en ook wel lopen enzoo..
Hij kan voor een Fries ook best goed springen
Ik heb helaas nooit zelf op ze kunnen rijden.. Wikje was iets van 2 jaar toen ze wegging en Arendt nog maar een half jaar ofzo.. Misschien dat ik nog eens naar Raalte kom om een buitenrit te doen ofzo

?