Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:56

Haha, echt te komisch. Ik heet Laura (Gilden)

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:59

ach, die kleuren.. iemand had dr paars gegeven.. belachelijk! hoe kom je erbij om bij een oranje pony paars te doen?
loock had rood, dammi blauw of groen (hinh van vanya of priscila af) en black en bixie groen (van lily en lisa) aroontje had bordeaux rood (door jimmy en david) en misty naam paars over, omdat ik pepper grijs en zwart (en ruitjes) wilde hebben. nien en nouschka (die er trouwens nog staan, zijn de enige die ik nog ken, alhoewel nienke nu Noa heet) hebben later, toen black en bix dood waren, groen geerft ..

pluutje: ja, ik ben er langs geweest, ik had een jongetje van equito patat beloofd en dacht: als hamdi er is, heb ik ook wel zin in zijn verruuukkelukke patat (extra doorbakken )

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:01

@ tinky: wil je daar gaan werken dan?
het zijn alleen shetters, ze hebben er nu 5 geloof ik, 2 iets grotere (nouschka en..??) en nienke(noa) en nog 2 (of 1?)kleine zweetvosjes.

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:02

haha, ja, ik wilde bordeaux geloof ik, geen paars in ieder geval! Die jos has Misty inderdaad paars gegeven. Haha, wat een gedoe was dat altijd! Maar jij bent natuurlijk wel een beetje na mijn tijd.

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:04

muiszje schreef:
@ tinky: wil je daar gaan werken dan?
het zijn alleen shetters, ze hebben er nu 5 geloof ik, 2 iets grotere (nouschka en..??) en nienke(noa) en nog 2 (of 1?)kleine zweetvosjes.

Werken??? MWOEAHAHAHA...neem maar even een kijkje in mijn profiel .Daar staat precies hoeveel tijd ik per dag over heb

Ik ben gewoon nieuwschierig...en misschien gaat ik er wel eens een keer kijken.
Trouwens...we zijn zelf op zoek naar een beetje ervaren (volwassen)hulp bij ons op stal

Groetjes,Tinky
Laatst bijgewerkt door Tinky12 op 02-04-06 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 21:11

Ik had voor Pepje mooie blauwe spullen ... Die volgens mij allemaal weg gegeven aan jimmy

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:12

Ohw ja kan ook, dat het blauw was, in ieder geval beter dan paars, haha LOL

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:20

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:23

voor de geintresseerden

Heb nooit iets van baluw voor pep gezien.. ja, dat dekje met in goud haar naam dr op (heb ik trouwens nogsteeds..)
later ook wat spullen van vanya geerft, (mooie blauwe fleecebandages en een halster (wat pep maar net paste..)

hihi, pep was vandaag weer vrolijk, ookal loopt ze op het moment stok-kreupel.. (er begint nu ook spat aan haar andere achterbeen, is nu aant ontsteken> artritis..) dus doet een beetje auw voor haar. ik hoop dat ze snel weer het land op kunnen, heeft ze wat regelmatiger beweging en wordt ze niet zo stram..

peetje: kom jij nog van de zomer of blijf je op de amsterdamse?
Laatst bijgewerkt door muiszje op 02-04-06 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:25

muiszje schreef:

Nah...wou nie meeluh...wou die adv. zien .
Is er niet een site van ofzo...ik zit hier voorlopig toch nog wel even op de bank.De meeste stallen in de buurt ken ik wel...maar dees niet

Groetjes,Tinky

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 21:35

@ muis: Ik ben van de zomer gewoon van de partij! Althans ... Noortje dan! (als jullie het allemaal goed vinden dan, hihi) aangezien Noor nu is uitgeleased aan Ies!

Miemserik

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:56

Ik heb nog een paar foto's van vlak voordat ik wegging met 2 van die nieuwe shetjes..

Dit is isabel (Heb trouwens geen flauw idee of ze nog zo heet)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dit is Beauty
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Er was nog een nieuwe maar daar heb ik geen foto's van ik geloof dat die Romy heette.. ik weet wel dat edith haar manen VRESELIJK lelijk had afgeknipt

Rytir

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 21:58

Goh, ik was vroeger niet uit het Amstelpark weg te slaan! Omdat er, toen ik nog in a'dam woonde, een wachtlijst was bij de Hollandse van hier tot Tokio (en je mocht je pas inschrijven met 8 jaar) mocht ik een keer per week/ twee weken pony hobbelen in het Amstelpark. Was er altijd helemaal blij mee, maar ik vond ze er wel altijd een beetje zielig uitzien...

LoveElmo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 07:23

Ja die shetters in derdaad..
Ik kom d'r nu niet meer.WAss nog eens langs gegaan toen vertelden ze dat ze nog een inrijdster zochten want 1 van die shets was nog niet ingereden...

ALs ik er zo op terugkijk ik heb d'r niet lang geholpen,ik ging lessen volgen elders,1 ding dat ik neit gauw meer vergeet.TOen was ik d'r voor het eerst klein meissie.Moest ik Dammi gaan poetsen.Nou die zat toen onder de eitjes..ik en een vriendin keken elkaar echt aan van bahh : P (hartje zomer )..UIteindelijkj is het toch mijn favo paard geworden daar
Maargoed

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 07:32

Als ik er langs kom kijk ik wel altijd even maar veel kun je niet zien vanuit de auto/metro. Die Isabel is wel een mooi beetje trouwens.

Ik denk trouwens nog steeds wel eens dat mijn benen sneller over vermoeid raken dan normaal is. Ik heb me daar een paar keer zowat "kapot" gelopen(tja, als het druk is...) en heb soms wel het idee dat het daarmee te maken heeft. Maarja, dat blijft natuurlijk altijd gissen. Het is overigens niet zo dat ik het hun verwijt hoor, ik heb het mezelf aangedaan. Als iemand had gevraagd of ik niet moest rusten had ik het waarschijnlijk toch niet gedaan(ken mezelf)

Maarja, je kunt veel zeggen, maar ik heb er wel heel wat leuke dagen gehad en leuke herinneringen aan. Ook minder leuke natuurlijk maarja...

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 09:18

die isabelle is er nog ja, de rest die je bedoeld volgens mij ook..
maar was het zou zo dat edith isabelle met 2 jaar zelf heeft ingereden? (toen edith opeens op les ging bij nieuw-amstelland?)

LoveElmo: ik zag dat het paard van edith werd opgehaald door een trailer van nieuw-amstelland (denk nu half jaartje terug), staat edith nu bij jullie dan ofzo?

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 11:24

Nog even een vraagje aan alle amsterdam/amstelveen forum-ers!

Kent iemand toevallig Anouska de boer/smits, ze stond jaren geleden op MNA met haar fjord: Rakker. Ook reed ze daar in de manege lessen.

Ik vraag mij af hoe het met haar gaat .... misschien kan iemand mij dit vertellen

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 11:53

Je zou hem bijna een slabbetje geven

Afbeelding

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 12:10

hihi, manic, moet je mijn pony dan zien: als zij slobber krijgt zit het tussen dr oren, in de nek, op haar borst en gewoon overal! die moet eigenlijk dus een heel protecie-pakje aan

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 12:12

En de reden dat hij zo vaag staat te kijken? Omdat de regulier voerbeurt net langs kwam en hij werd OVERGESLAGEN! Dat kan natuurlijk niet he...

Meer foto's staan bij ITP, maar deze vond ik het leukst.

Miemserik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 13:31

muiszje schreef:
die isabelle is er nog ja, de rest die je bedoeld volgens mij ook..
maar was het zou zo dat edith isabelle met 2 jaar zelf heeft ingereden?

Volgens mij wel, toen die isabelle 2 was liep ze al rondjes op de baan dacht ik

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:02

@ Schimmelig: we hebben de laatste jaren een paar fjorden gehad: Lars, Igor, Kayo, Britte en Jitske.

@muiszje: Dr was wel een paard die van het amstelpark terugkwam dat May heet.. Dat was een handelspaard, is nu verkocht.

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-06 14:06

@ Ricardo: Het is inmiddels alweer 10 jaar geleden dat Rakker (de prive fjord van Anouska) bij MNA stond. Hij stond toen ook tijdelijk in een stand.

Mocht iemand Anouska de boer/smits kennen, zou ik het graag even horen!

Miemserik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:08

May was toch dat paard van Edith? Dat vertelde een meisje me die daar altijd op reed enzo maarja..

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 14:31

Voordat May in het Amstelpark terechtkwam heeft ze eerst een hele tijd bij ons als handelspaard op de manege gestaan waar ze ook werdt ingezet tijdens de lessen. Toen is er verteld dat amstelpark May heeft gekocht (dit snap ik nu ook niet helemaal meer, aangezien ik hier nu lees dat Edith de eigenaesse is) Na 4 a 5 maanden is May weer teruggekeerd op de manege. Hier stond ze weer 2 maanden voordat ze is verkocht. Waar ze nu is weet ik niet.