moossie schreef:Nou [naam] maak je geen zorgen hoor het is niet echt heeel bijzonder, maar aangezien sommige mensen van een mier een dinosaurus kunnen maken lijkt het ons beter dat dingen maar moeten blijven waar ze zijn!! hahaha snappie hem nog?![]()
Ik snapt m helemaal

peetorlan schreef:he aniqeu kom je voor ons of voor de mededeling????
peet, ik kom natuurlijk speciaal voor jou! en omdat jullie lekkere koffie hebben

ohja, nog meer mensen die binnenkort zin hebben om mee te rijden naar de delftse hout/ dobbeplas? we wilden er met een aantal andere bokkers uit delft een meeting van gaan maken

Nou hier op het werk gaat alles zijn gangetje, niet veel bijzonderheden.
Thomas vond het volgens mij niet erg dat we eerder gingen stoppen, die was helemaal doorweekt.

Het voer van de twee dojo's klaargezet en weer lekker naar huis. Yus was lekker met zijn voerbal aan het spelen en ik zag dat Hands zijn tweede deken al om had.
Morgenmiddag om half 2 gaan we met hem naar de dierenarts, kijken of hij in aanmerking komt voor de anabolenbehandeling waar de dierenarts het laatst over had.
Ik ben met wat lastig uitzoekwerk bezig en dan is het lekker om even te onderbreken (