Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:29

Lielle schreef:
Joyceee86 schreef:

Ja dat is ze (peggy heeft er altijd mee gereden)
Zij zal nu de komende tijd in de manege lessen meerijden (maar ik weet verder niet wat ze er mee willen doen)

die was toch van Christian, en die sprong ermee

Zou goed kunnen..
Ik heb alleen gehoord dat peggy er Z2 mee heeft gereden.. en Annemiek heeft er ook heel lang mee gereden.. Dus dat van christian zou goed kunnen..

Leentje heeft vandaag weer gereden, tikje gegeven en hij deed het zij ze haha

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 17:30

ja, we hebben het over hetzelfde paard. Ik ken hem nog uit de tijd dat die van Christian was en Annemiek er ook mee dressuurde. Laaaang geleden, toen stonden wij nog in Vught (ik denk 1994-1996).

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:05

En wat was het warm om te rijden, en Legend maar hard lopen....
Maar ze was vandaag wel lekker werklustig, niet een heel uur onder me kont vandaan hollen maar kon haar nu lekker onder me houden. 's Middags paard nog lekker gewassen, buiten staan en droog was ze weer.
Jolie Coeur liep ook bij ons in de les mee. Het meisje wat erop zat moest eraf want dat ging niet goed en toen ging Marieke erop en die vond hem heel leuk en het beviel goed.

Amarie

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:53

Ben net terug van concours, jeetje wat een hitte.
Ik weet het de zon schijnt en we mogen niet zeuren, maar ik moet hier toch wel erg aan wennen.
Morgen na het voetballen moeten we ook nog hooien, dat gaat me niet meevallen dat weet ik nu al.

Maar goed als ik de puf heb horen jullie het morgen en anders maandag of zo.

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 20:22

Net pas
was het springen? en wie had je mee dan?
Veel succes morgen met hooien, en ik hoor het wel.. ik ben er vanaf half 10 want ik mag ringen
ga straks nog lekker op stap (naja op stap heb een feest)

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:35

Met Vomara zijn we geweest. Salvador mag voorlopig geen schroeven dus daar liggen we qua wedstrijden even mee stil.
Ik zie je morgen nog wel. Ga 'smorgens eerst rijden.

Veel plezier op het feestje (daar zul je nu wel zitten)

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:40

Nee nog niet word zo opgehaald..
Morgen ga ik lekker verbranden/bruin worden denk ik..
de 2 ringen zijn buiten neergelegd dus ik mag lekker in de zon staan ringen:):)

MiekSpeciaal

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:28

Goh ik leef ook weer hoor!
Zaterdag was echt heel erg gaaf dat dat andere meisje van jolie coeur af moest en ik er op mocht! Moet zeggen dat het echt een heeeeeel gaaf paard is! Moest er wel heeeel erg aan wennen. Zodra je in je hand ontspant gaat ie rennen, en van sommige dingen weet ik gewoon niet zo goed hoe ik het op moet lossen. Hoop eerlijk gezegd dat ik er vaker op mag en dan komt dat wel goed
Maar het is wel super heet zeg. Joyce leef jij nog of ben je er met een zonnesteek vanaf gekomen?

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 18:30

Nou ik ben ook weer in het land der levende, Jeetje wat had ik het gehad gisterenavond.
Maar ik moet zeggen, ik was moe maar voldaan. Al het hooi is binnen dus we kunnen er weer even tegen.

Ja Jolie is volgens mij een fijn paard, als zij je past natuurlijk. Ze zal er nog wel even aan moeten wennen om weer met regelmaat te lopen.
Joyce heeft het volgens mij wel overleefd, al moet ik zeggen dat ze het wel druk had gisteren...

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 19:38

Ja Ja ik heb het overleefd.. Pff wel warm maarja het is weer geslaagd. En nee geen zonnesteek opgelopen
Moet dalijk nog naar de manege, mar heb knallende koppijn joh..

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 22:03

Ben net thuis, heb Salvador een rondje mee om de manege genomen, hij was braaf maar er zaten volop beestjes, en Salvador en beestjes gaat niet samen. Hij wordt altijd gestoken en krijgt dan grote plakaten. Morgen nog maar eens proberen maar dan wel eerst goed inspuiten.

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 13:13

Ik ben er net alweer geweest.. Heb ze allemaal ff buiten gehad (olympus,gorez.levi en germus) morgenavond weer privé les dus ben benieuwd..
Dat is nu weer het nadeel al die beestjes.. Pff het is ook nooit goed he fijn dat Salvador braaf was.

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 22:21

Nou ben maar even met hem buiten geweest. Veel te veel beesjes, helaas, dus maar een beetje rustig met hem binnen gewerkt (zonder cap) ssssttttt

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 23:35

Ohoh en was ie wel braaf

Amarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 22:47

Super braaf.

Dit wordt een topic tussen mijzelf en Joyce. Volgens mij kunnen we beter naar elkaar gaan mailen

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 22:57

Whahaha ,
Ik heb er niks in te brengen voor zo ver ik weet, dus ga maar rustig verder

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 23:37

Iedereen kan toch vertellen hoe zijn dag was verlopen enzo..
Mijn les ging zwaaaar K*T haha na 2 weken bijna alleen maar op de wei zie je dat het dan ineens zo slecht kan gaan.. de 3 lessen ervoor zag je verbetering en nu kun je weer opnieuw beginnen

Mijn wedstrijd dinsdag heb ik ook al afgelast, zo is het niet te doen joh.. wel zonde maar als het dadelijk beter gaat kan ik ook een keer naar cromvoirt of ergens anders heen.

Anne-marie ook weer lekker gereden vandaag? Linda beschermd hoorde ik..

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 07:20

Gaat er iemand wel eens oefenspringen in Cromvoirt, Bij 'T heike, dat gaan Floor & ik namelijk doen volg. week donderdag !

VonDutch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 07:24

Ohja, wat ik ook even kan vertellen, dat ik dadelyk naar Geldermalsen ga voor intake Paardenhouderij.
Daarom ben ik ook zo vroeg, moet namelijk met de trein enzó ,
En me broer wil maar niet wakker worden ,want die moet ff mee als mijn ''ouder'' omdat me moeder en vader moeten werken.

Fem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 07:34

Jill.. wat dacht je van een emmer water
Helpt altijd...

Succes daar in geldermalsen dan maar

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 07:52

VonDutch schreef:
Gaat er iemand wel eens oefenspringen in Cromvoirt, Bij 'T heike, dat gaan Floor & ik namelijk doen volg. week donderdag !

Ja, ik kom daar regelmatig en Amarie ook. Altijd prettige wedstrijd om te rijden, wel op tijd (dinsdag) aanmelden. Volgende week doe ik wsl niet mee, ik ga dan crossen in Ede. (Amarie, L HC met Pablo , hij gaat super!)

sjaslique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 11:13

Ja sorry mensen, maar ik had het even superdruk en eigenlijk nog steeds. Heb momenteel tentamens en moet allemaal portfolio's inleveren van 84 en 56 uur. Ben nu al de derde week achtereen non-stop bezig voor school, maar er is eind in zicht.

Ik was dinsdag nog wezen vrijrijden op Raffinee. Hij is een tijd lang mijn vaste paard geweest en ging toen lekker. Maar ik ben behoorlijk geschrokken van de achteruitgang.
Heb wel lekker gereden en heb hem daarna afgespoten waarbij ik tot de ontdekking kwam dat hij een teek had. Deze is er vervolgens uitgehaald waarna ik zijn been weer afgespoten heb.

summerfeel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 13:08

ik heb t de laatste tijd ook best wel druk, tentamens, afronding schooljaar enzo.

maar goed, alsnog over de les afgelopen zaterdag. revanche liep sinds lange tijd eindelijk weer redelijk ontspannen, en niet constant zo opgefokt. hoop dat t zaterdag weer zo gaat, want dan kan ik er tenminste aan werken.

lekker joh angelique, had ie je niet gemist na zo'n lange tijd ? wie heeft die teek er btw uitgehaald??

Joyceee86

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 14:52

dat is minder die teek..
heb mijn wedstrijd voor dinsdag ook afgezegd.. dus ik kan mooi op het secretariaaat..

ach ja ik heb het voorlopig even niet druk, heb net mijn sollicitatieformulier naar vivent opgestuurd dus ik hoop snel iets te horen

djoontje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 15:41

Ik heb morgen pas weer les. Gelukkig is het afgekoeld, dus we zullen wel op de manege blijven.
Afgelopen vrijdag gingen we naar buiten en heb echt de saaiste buitenrit ooit gehad, verschrikkelijk. Alleen maar gestapt over het asfalt met als hoogtepunten een paar drafjes. Het klinkt misschien raar maar ik voelde me toch vet beledigd. Als je de ritjes van 12-1 op zaterdag gewend bent, met alle feestjes die de paarden onderweg zelf even gaan vieren, en dan nu dit krijgt......

Ik wil best even naar buiten, maar dan verwacht ik eerlijk gezegd iets meer dan wat er vrijdag uitkwam, dan kan ik net zo goed op de kermis gaan ponyhobbelen.
Mijn instructrice (ga geen namen noemen op internet) zal er wel haar redenen voor hebben gehad, maar mij heeft ze er niet blij mee gemaakt....