Ik denk dus dat je coco bedoeld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Helene_ schreef:Uhm frodo is geen huurpaarddat is dat paard op mn avatar (donkerbruine). Van vossen stond er coro (klein vossepaardje, leuk beestje (merrie)!) een grote vosse ruin, beetje lomp, gonzo heet die. en dan nog basta een zweetvos.
Ik denk dus dat je coco bedoeld
Pescootje schreef:ik bij manege de welkomhoeve te grobbendonk,gereden bij manege de wittenberg in herenthals en manege het zellehof te bouwel en nu rijd voor een springstal
ilovequinten schreef:en is er iemand aan de zee gaan rijden ooit? een buitenrit , ik ga dat wss deze zomer met jappielover doen in de panne,heeft er iemand al ervaring mee??
Margytje schreef:Kent er iemand JH-stables in Wuustwezel ? (niet echt een manege hoor, eerder een stoeterij & privéstal denk ik)
Margytje schreef:Ik heb vroeger (lang geleden) ook op de castelyn gereden! Het is daar idd niet zo goed nee (nooit geweest vind ik eigenlijk) !
Gus schreef:Hoi,
Dit zijn de maneges waar ik ooit al een keer geweest ben:
- de hoeve in balen
- groenendijk in dessel
- goris hoeve in leopoldsburg
- keiheuvel in balen (deze bestaat nu wel niet meer geloof ik)
- den dries in ham
- de steppe in mol
bonitobol schreef:brave_spots schreef:ik rijd nu al 5 jaar in blosocentrum de rhille in woume (diksmuide). Heb het daar super naar m'n zin![]()
(in tegenstelling tot sommige andere maneges in belgië)
Heb ik kampen gevolgd, vond het er vroeger echt leuk maar nu al veel minder.... Ken je Evie ??