Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Roosmarijn_ schreef:Ik heb gisteren wat foto's gemaakt toen Final in de paddock stond!

Ik kon ook altijd een hele tijd staan kijken naar Arwin en Chester die aan het spelen waren. 
myracara schreef:Hee wat leuk, een topic over de manege!
Het is zo raar, ik kom er nooit meer. Ik rijdt er elke dag langs onderweg naar Myra en Fjölnir dan kijk ik toch stiekem snel of ik Bjarni en Lillith kan herkennenIk kon ook altijd een hele tijd staan kijken naar Arwin en Chester die aan het spelen waren.
En Chanel vond ik zo lief, die was alleen een beetje bang voor Myra.
Ik las over je paardje Sanne, wat vreselijk zeg. Dat heb je echt niet verdient.
Gezellig!
). Ze heeft last van haar rug en ik wil dat oplossen voor ik er weer op ga zitten.
) Laatst heb ik nog een les gehad van een freestyle instructrice (van emiel voest)wat erg leuk was. Dus zo blijf ik lekker aanklooien...Myra is mijn leerpaard wat dat betreft 
Citaat:Ik las over je paardje Sanne, wat vreselijk zeg. Dat heb je echt niet verdient.

,de man die naar paarden luistert heet hij en ik heb er nog eentje liggen die ik ga lezen. Het zijn mooie boeken om te lezen! 
sannuhh schreef:Final (het nieuwe paard) staat nu in zijn stal en dat vind ik helemaal vreemd.
Als ik dan langs die stal kom en ik zie hem erin staan denk, daar hoort eigelijk Bandero te staan.
Volgende keer gaan we voor de winst

Die galop gaat mega hard hè?! Het is inderdaad echt een leuk paard om eens op te rijden! Op stal is het echt een schatje!