Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kooslover schreef:Ik wil de wedstrijd denk ik op Djolly of Guusje gaan doenBen jij er al uit dan?? Je mag je zeker nog niet opgeven
Uit wie gaan al die andere mensen uit jouw groep Jet?
Mariet schreef:Nee maar ze kan wel flink bokken!! *gaat nu je andere dingen lezen*
antoinetje schreef:Het klinkt mischien stom hoor, maar ik kan me bij een echt bokkende Xandra niet zo veel voorstellen gewoon omdat ze zo lief is...
Mariet schreef:Sas: Phyllis op Gerald, AnneLoes op Luna en Chantal op Luna.. En ik dan nog op Pablo
Horsefreak schreef:Jack kan ook bokken en Boy was vrijdag bij ons in de les ook lekker bezig. We moesten een voor een galopperen volte maken en weer aansluiten, alleen dat vond boy niet zo'n goed idee. Hij deed zijn hoofd naar beneden en z'n kontje een beetje de lucht in.
En de eerste keer dat ik op Jack zat op de dinsdagavond ging hij met de galop echt stilstaan en ik kreeg hem echt niet vooruit. Dus aad echt teugels in een hand en op zijn kont slaan en toen ging hij lekker bokkend vooruit (zat nog lekker ook)
Dorien66 schreef:Unie wel (was eerst van Gert, broer van Aad), Ronno niet, die is van na mijn tijd. Unie vond ik wel leuk maar die liep toen niet mee in de carrouselgroepen.
kooslover schreef:Dorien66 schreef:Unie wel (was eerst van Gert, broer van Aad), Ronno niet, die is van na mijn tijd. Unie vond ik wel leuk maar die liep toen niet mee in de carrouselgroepen.
Was Amar er al toen jij er nog reej?
Dorien66 schreef:Ik heb van 1988 tot 1992 zo'n beetje dij Smit gereden. In de zomer begeleidde ik buitenritten op donderdagavond (bijna altijd op Joris, toppertje) en in de winter zat ik in de donderdagavond senioren carrouselgroep, ik reed altijd op Roswitha en later op Brauna. Indertijd was er een heftige concurrentiestrijd gaande met Les Sourac (we reden toen alleen onderlinge wedstrijden). Ik zat samen met mijn vader in de carrouselgroep en we hebben ongelooflijk veel pret gehad.
Ik heb Brauna zien komen en ik heb de geboorte van haar eerste twee veulens meegemaakt (Surprise en Valentino). Surprise was echt een surprise, niemand wist dat Brauna drachtig was, ze heeft het veulen in een stand ter wereld gezet.
Verder herinner ik me Bonheur nog, als dat tenminste niet zo'n heel groot donkerbruine ruin was. Kunnen er nog wat namen langskomen? Dan gaat het voor mij ook weer wat leven.
Enne... Aad en Yvonne nog steeds bij elkaar, hebben ze ondertussen ook kinderen?