Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:45

Trouwens nog een vraagje aan je Jet : Heeft Xandra nog moeite met een bepaalde galop(kant) Wil me moeder effe weten en ik dacht jij weet het vast wel hihi!

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:45

Nee maar ze kan wel flink bokken!! *gaat nu je andere dingen lezen *

Mariet

Re: Wie rijdt er bij manege Smit (N'wijkerhout)???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:48

kooslover schreef:
Ik wil de wedstrijd denk ik op Djolly of Guusje gaan doen Ben jij er al uit dan?? Je mag je zeker nog niet opgeven
Uit wie gaan al die andere mensen uit jouw groep Jet?

Ik gaat denk op Pablo!! lijkt me wel heel leuk! Kan inderdaad helaas nog niet inschrijven.. hopen dat ik er dus nog op kan! Djolly lijkt me erg leuk , guus is gewoon zoieso een schat!

Ik weet alleen dat bij mij in de les iemand op Gerald, Guus en Luna gaan!

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:57

Wie?

HrapOptRam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:23

Wat leuk dat jullie het over manege smit hebben.
Ik zelf en mijn vriendin hebben vaak met eigen pony zondags met buitenritten meegelopen,was altijd erg gezellig(is aad nog steeds zo maf?).
Wij gingen eerst een uurtje naar de boekhorstruiters(was toen nog bij fam.van Nobellen)en daarna lekker door de bossen.
Ja dat waren nog eens tijden.
Dan praat ik zeker over zo'n 18 jaar geleden.

Horsefreak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:34

Mariet schreef:
Nee maar ze kan wel flink bokken!! *gaat nu je andere dingen lezen *

Dat heeft ze al eens laten merken op het strand ja.

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:14

Sas: Phyllis op Gerald, AnneLoes op Luna en Chantal op Luna.. En ik dan nog op Pablo

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 00:27

Het klinkt mischien stom hoor, maar ik kan me bij een echt bokkende Xandra niet zo veel voorstellen gewoon omdat ze zo lief is...

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 09:14

Haha ja maar ze heeft wel eens buien En vooral als er iemand te dicht op haar komt.. Of gewoon als ze chagrijnig is

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 09:15

Doe jij trouwens ook nog mee aan de wedstrijd Antoinetje?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 10:34

antoinetje schreef:
Het klinkt mischien stom hoor, maar ik kan me bij een echt bokkende Xandra niet zo veel voorstellen gewoon omdat ze zo lief is...

Ik reed achteraan op het strand en we gingen galopperen. Maar omdat ze zulke grote passen maakt in galop probeerde ik d'r eerst een in te houden zodat we een beetje afstand hadden op de voorganger en daar was ze het niet mee eens. Maar echt erg was het bokken verder niet, het was een keer d'r kont omhoog.

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 14:15

Unie wel (was eerst van Gert, broer van Aad), Ronno niet, die is van na mijn tijd. Unie vond ik wel leuk maar die liep toen niet mee in de carrouselgroepen.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 14:35

Nee, ik doe niet mee aan de wedstrijd, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat nooit zo leuk vind, wel om te kijken maar niet om eem te doen.
Ben wel blij om te horen dat Xandra geen grote bokkerd is al had ik dat zel ook al wel een beetje bedacht

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:48

Mariet schreef:
Sas: Phyllis op Gerald, AnneLoes op Luna en Chantal op Luna.. En ik dan nog op Pablo

Weet je dat zeker, want ik wil wel een beetje origineel zijn met mijn paard , Ennuh wie gaat er op Guus dan? Ninette? Of gaat zij nu op Xannie En rijd Chantal ook bij jouw? (ken ik niet ) Want der mag er toch ook maar 1 per les op hetzelfde paardje?

Zo weer een heel verhaal!

Horsefreak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 15:58

Jack kan ook bokken en Boy was vrijdag bij ons in de les ook lekker bezig. We moesten een voor een galopperen volte maken en weer aansluiten, alleen dat vond boy niet zo'n goed idee. Hij deed zijn hoofd naar beneden en z'n kontje een beetje de lucht in.
En de eerste keer dat ik op Jack zat op de dinsdagavond ging hij met de galop echt stilstaan en ik kreeg hem echt niet vooruit. Dus aad echt teugels in een hand en op zijn kont slaan en toen ging hij lekker bokkend vooruit (zat nog lekker ook )

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 18:01

ja dat heb eerder geschreven zag ik, ik heb het een keer met Kanjer gehad toen Gijs en ik samen een rit gingen maken... ik voorop galoperen in het bos en het ging van jippie!!!! , dat was trouwens wel erg leuk!

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 19:31

Horsefreak schreef:
Jack kan ook bokken en Boy was vrijdag bij ons in de les ook lekker bezig. We moesten een voor een galopperen volte maken en weer aansluiten, alleen dat vond boy niet zo'n goed idee. Hij deed zijn hoofd naar beneden en z'n kontje een beetje de lucht in.
En de eerste keer dat ik op Jack zat op de dinsdagavond ging hij met de galop echt stilstaan en ik kreeg hem echt niet vooruit. Dus aad echt teugels in een hand en op zijn kont slaan en toen ging hij lekker bokkend vooruit (zat nog lekker ook )

Boy bokken?? Kan ie dat dan .... ?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 20:35

Dorien66 schreef:
Unie wel (was eerst van Gert, broer van Aad), Ronno niet, die is van na mijn tijd. Unie vond ik wel leuk maar die liep toen niet mee in de carrouselgroepen.

Was Amar er al toen jij er nog reej?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 23:01

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:40

Hier effe eentje want de andere zijn nog niet geupload

Afbeelding

En heb wel eens op Alex gereden ja...Die is heel rustig enzo
En Omar reed ook wel lekker maar daar heb ik binnen pas een keer op gereden en buiten een keertje

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 14:13

kooslover schreef:
Dorien66 schreef:

Was Amar er al toen jij er nog reej?

Nee.

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 15:15

Dorien66 schreef:
Ik heb van 1988 tot 1992 zo'n beetje dij Smit gereden. In de zomer begeleidde ik buitenritten op donderdagavond (bijna altijd op Joris, toppertje) en in de winter zat ik in de donderdagavond senioren carrouselgroep, ik reed altijd op Roswitha en later op Brauna. Indertijd was er een heftige concurrentiestrijd gaande met Les Sourac (we reden toen alleen onderlinge wedstrijden). Ik zat samen met mijn vader in de carrouselgroep en we hebben ongelooflijk veel pret gehad.
Ik heb Brauna zien komen en ik heb de geboorte van haar eerste twee veulens meegemaakt (Surprise en Valentino). Surprise was echt een surprise, niemand wist dat Brauna drachtig was, ze heeft het veulen in een stand ter wereld gezet.
Verder herinner ik me Bonheur nog, als dat tenminste niet zo'n heel groot donkerbruine ruin was. Kunnen er nog wat namen langskomen? Dan gaat het voor mij ook weer wat leven.
Enne... Aad en Yvonne nog steeds bij elkaar, hebben ze ondertussen ook kinderen?

Hee....nog iemand uit mijn tijd.
Ik reed eerst de caroussel bij de kinderen en later ben ik met Elly en Corina overgestapt naar Les Sourac.

Kijk anders eens op de eerste pagina's, daar heb ik het met Fitzroy en Sannah alle oude paarden "doorgenomen", misschien zitten er bekende namen bij.....

Saskia89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 21:35

@ Fen: Op wie heb je gereden vandaag ennuh wat gingen jullie doen?

Mariet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:04

Ik weet niet op wie Ninet haar wedstrijd nu gaat doen! Is Xandra niets voor jou dan Sas?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 10:46

Ik vind het zeker een leuk paardje hoor! Maar me eerste keus is nu Djolly, maar als dat niet mag of ik hoor dat er teveel andere op gaan kies ik misschien wel Xandra