geen idee, ze zei het wel.. maar ja uh ze woonde eerst in Weeringerwaard ofzo.. maar nu mss ook nog maar ze moest dr huis inrichten enzo zei ze. Misschien gaat Dorien Pancho en Calato nu rijden?
Kweet niet.. ze heeft vast zo weer een ander ik denk dat Dorien Calato wel mag rijden.. Nou ja ik weet niet wat voor niveau maar Dorien rijdt L Ik denk dat ze daarna wel weer terug komt, maar dat duurt wel ff denk..
Ze zal er vast wel op mogen zodat ze hun stal uit zijn geweest, maar het is geen meisje dat deze paarden verder door kan rijden. Zij zal eerder van de paarden leren dan de paarden van haar.
Maar misschien blijft Kim ze dan wel gewoon rijden.
ben t helemaal met je eens Kim! Ik las dat je niet meer vaak naar flair gaat...en er staat duim mee voor flair....sorry dat ik t vraag maar wat is er dan met flair??
Hmm Flair staat al een jaar stil met spat, sinds ze op het land staat kom ik weinig. Ze komt haar box uit en ik kan er niet meer zo goed tegen om haar te zien omdat het gewoon over is. Ze gaat als ze het land niet meer op mogen naar de paardenhemel.
meiden wat maken jullie je weer druk. speculeren alweer over dingen die nog niet eens duidelijk aan de orde zijn. je ziet het vanzelf wel wie er les gaat geven en wie er op poncho of calato gaat rijden..
[edit] jullie gaan te hard. ik krijg steeds 'er is een nieuwe reactie * blaat* [/edit]
ow sorry dat wist ik niet..moet je nagaan...nooit gehoord....heel veel strerkte dan....t is een super lieve pony vond ik altijd...ooit onze ( van mij en mijn zus) verzorgpony geweest....echt een schatje vind ik dr altijd!! ik begrijp dat je dat niet aan kan zien inderdaad! nogmaals sterkte meis...
haha Kim, Kim, Kimberley.... echt een originele naam.
maar ik vroeg idd wie Pancho en Calato ging doen, ik dacht dat Kim helemaal weg zou gaan maar als ze blijft wonen in de plaats waar ze nu woont zal ze wel gewoon blijven rijden neem ik aan.