Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
rhenskuh schreef:Ik vrijdag pas weer..
rhenskuh schreef:Ik vrijdag pas weer..
ZeFaNa schreef:Ik misschien.... Wat dan?
. Lekker dat het zo goed gaat met Wild Rose. Liquita staat weer binnen vanwege wondjes op haar been. Ze liep kreupel, maar het lijkt elke dag beter te gaan. Vanavond ga ik proberen te rijden!!!
(en dan m'n stal op veldt ernog op)l0rdJ schreef:*UPDATE MIRTHE*
Me moeder heeft vandaag de ouders van mirthe gesproken, Ze heeft haar dijbeen en scheenbeen gebroken en daar zit een pen in dat was een open bruik.
Verder had ze geen gevoel meer in der andere been, Na 2 keer mri scan te hebben gehad kwamen ze erachter dat haar heiligbeen was gebroken en haar zenuwen bekneld zaten! De zenuwen zijn los gemaakt, en een trauma arts heeft haar heiligbeen aan haar ruggengraat vastgeschroeft. Ze heeft nog geen gevoel in haar been maar kan hem wel bewegen.
De baal heeft haar gezicht geschamd, hierdoor is haar gezicht geschaafd geraakt en het witte in haar oog in helemaal rood.
Ze moet lang revalideren Ik wil alleen maar zeggen Mirthe sterkte en hou vol!
l0rdJ schreef:het is inderdaad erger als ik had verwacht, ook nog de zenuwen bekneld etc. ik vind het zwaar balen voor haar!
echt niet niks hoor, zal nog lang duren voor alles weer normaal is jaa... sjorsie schreef:Vraagje: zijn er hier mensen op Veldt die hun paardje of meerdere paardjes zelf zadelmak hebben gemaakt, ik wilde de mijne eerst naar een prof sturen maar die willen hem allemaal minimaal 3 maanden hebben voor schrik niet 500 euro per maand(en dan m'n stal op veldt ernog op)
en dan wil ik het zelf wel gaan proberen.
Ik heb wel ervaring met paarden die zadelmak zijn maar het echte zadelmak maken niet.
Ik wil pas in februari/maart beginne met longeren hoor, maar ben een beetje aan het rondkijken.
naadje24 schreef:sjorsie schreef:
Ik heb meerdere paardjes zadelmak gemaakt....
en ga nu weer aan de slag dus met Wild rose...daar heb ik nu 4 x opgezeten en als ze terug komt dan ga ik haar echt inrijden,dus als je vragen hebt mag je ze altijd stellen![]()
LIQUITA schreef:JEEEEEH.....we zitten in de huiskamer. WAT IS HET HIER GEZELLIG!!!!
Heej Naadje.....je zit hier inderdaad wel op hele vreemde tijden. Lekker dat het zo goed gaat met Wild Rose. Liquita staat weer binnen vanwege wondjes op haar been. Ze liep kreupel, maar het lijkt elke dag beter te gaan. Vanavond ga ik proberen te rijden!!!
l0rdJ schreef:ik ben der!! haha
ja wat een bakbeest he ik heb hem alleen nog maar in zijn stal gezien, maar dat meisje waar hij van is is klein! haha als die erop gaat komt ze nooit bij ze buik toch, echt tof dat ze zo'n paard hebben wat een beest!
l0rdJ schreef:ja hij lijkt me ook erg lief, en dat voor een ex hengst hij is pas geruind en al 12 jaar, vaak houden ze dan hun streken maar hij lijkt me een schat van een paard
l0rdJ schreef:Ja dan zou ik voor me gevoel ook iets hebben van oh my goed, reken maar dat als dat ding aan de haal gaat dat je hem niet meteen terug kan nemen, dat is een kracht hoor! dan hoor je mij af en toe zeuren met me tinkertje, maar dat is gewoon het driedubbele:P