Manege Veldt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

zns

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 14:10

Ik misschien.... Wat dan?

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:32

rhenskuh schreef:
Ik vrijdag pas weer..

Heey, las net de advertentie dat Ginny verkocht wordt...
Echt baluh man Verdrietig

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:32

rhenskuh schreef:
Ik vrijdag pas weer..

Heey, las net de advertentie dat Ginny verkocht wordt...
Echt baluh man Verdrietig

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:34

ZeFaNa schreef:
Ik misschien.... Wat dan?

Was gewoon nieuwschierig Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 16:43

ben toe net even bij wild rose geweest en de dame ziet er super uit,mooi vachtje en wat wordt ze groot Haha!
vanavond werken dus geen veldt voor mij..........

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:07

JEEEEEH.....we zitten in de huiskamer. WAT IS HET HIER GEZELLIG!!!!

Heej Naadje.....je zit hier inderdaad wel op hele vreemde tijden Knipoog . Lekker dat het zo goed gaat met Wild Rose. Liquita staat weer binnen vanwege wondjes op haar been. Ze liep kreupel, maar het lijkt elke dag beter te gaan. Vanavond ga ik proberen te rijden!!!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:28

Vraagje: zijn er hier mensen op Veldt die hun paardje of meerdere paardjes zelf zadelmak hebben gemaakt, ik wilde de mijne eerst naar een prof sturen maar die willen hem allemaal minimaal 3 maanden hebben voor schrik niet 500 euro per maand Ach gut (en dan m'n stal op veldt ernog op)
en dan wil ik het zelf wel gaan proberen.
Ik heb wel ervaring met paarden die zadelmak zijn maar het echte zadelmak maken niet.
Ik wil pas in februari/maart beginne met longeren hoor, maar ben een beetje aan het rondkijken.

sopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:41

Ik heb een shetje ingereden, maar daar is natuurlijk niks bijzonders aan..

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 19:44

Wat goed dat we nu huiskamer zijn!
Gister op de manege geweest, even naar sanne en bruno gekeken die ging in de les.
Was weer een gezellige avond!

*UPDATE MIRTHE*

Me moeder heeft vandaag de ouders van mirthe gesproken, Ze heeft haar dijbeen en scheenbeen gebroken en daar zit een pen in dat was een open bruik.
Verder had ze geen gevoel meer in der andere been, Na 2 keer mri scan te hebben gehad kwamen ze erachter dat haar heiligbeen was gebroken en haar zenuwen bekneld zaten! De zenuwen zijn los gemaakt, en een trauma arts heeft haar heiligbeen aan haar ruggengraat vastgeschroeft. Ze heeft nog geen gevoel in haar been maar kan hem wel bewegen.
De baal heeft haar gezicht geschamd, hierdoor is haar gezicht geschaafd geraakt en het witte in haar oog in helemaal rood.
Ze moet lang revalideren Ik wil alleen maar zeggen Mirthe sterkte en hou vol!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:06

l0rdJ schreef:
*UPDATE MIRTHE*

Me moeder heeft vandaag de ouders van mirthe gesproken, Ze heeft haar dijbeen en scheenbeen gebroken en daar zit een pen in dat was een open bruik.
Verder had ze geen gevoel meer in der andere been, Na 2 keer mri scan te hebben gehad kwamen ze erachter dat haar heiligbeen was gebroken en haar zenuwen bekneld zaten! De zenuwen zijn los gemaakt, en een trauma arts heeft haar heiligbeen aan haar ruggengraat vastgeschroeft. Ze heeft nog geen gevoel in haar been maar kan hem wel bewegen.
De baal heeft haar gezicht geschamd, hierdoor is haar gezicht geschaafd geraakt en het witte in haar oog in helemaal rood.
Ze moet lang revalideren Ik wil alleen maar zeggen Mirthe sterkte en hou vol!

Jeetje dat is zwaar en pijnlijk, hoop voor d'r dat ze goed hersteld. Sterkte en Beterschap Mirthe.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:09

het is inderdaad erger als ik had verwacht, ook nog de zenuwen bekneld etc. ik vind het zwaar balen voor haar!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:12

l0rdJ schreef:
het is inderdaad erger als ik had verwacht, ook nog de zenuwen bekneld etc. ik vind het zwaar balen voor haar!

jazeker, maar ik denk dat je nu blij moet zijn met kleine stapjes vooruit, dat ze d'r been nu kan bewegen is toch positief, nu hopen op de rest. Ach gut

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:29

Ik hoop dat ze inderdaad snel weer opknapt elk stukje is een beetje! Ik hoop dat ze gauw weer wat meer kan doen, dit is toch echt niets voor der

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 22:33

pfff mijn god, echt heftig ongeluk he.. Bloos! echt niet niks hoor, zal nog lang duren voor alles weer normaal is jaa...

@rhenskuh: waar staat ginny te koop, waar op internet? Marktplaats ofzo?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 00:07

Het is inderdaad heftig! Als er iemand is die voor Mirte iets wil doen, achter de bar staat een pot waar je geld in kan doen. Het is de bedoeling om van dat geld een mooi cadeau voor Mirte te kopen.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 02:30

sjorsie schreef:
Vraagje: zijn er hier mensen op Veldt die hun paardje of meerdere paardjes zelf zadelmak hebben gemaakt, ik wilde de mijne eerst naar een prof sturen maar die willen hem allemaal minimaal 3 maanden hebben voor schrik niet 500 euro per maand Ach gut (en dan m'n stal op veldt ernog op)
en dan wil ik het zelf wel gaan proberen.
Ik heb wel ervaring met paarden die zadelmak zijn maar het echte zadelmak maken niet.
Ik wil pas in februari/maart beginne met longeren hoor, maar ben een beetje aan het rondkijken.

Ik heb meerdere paardjes zadelmak gemaakt....
en ga nu weer aan de slag dus met Wild rose...daar heb ik nu 4 x opgezeten en als ze terug komt dan ga ik haar echt inrijden,dus als je vragen hebt mag je ze altijd stellen Knipoog

@ liquita: Tja das het beveiligerswerk he...voornamelijk s'nachts en s'avonds..maargoed het bevalt en verdiend erg leuk..
en voordeel in de winter is dat ik voornamelijk overdag naar stal kan en dus geen last heb van de lessen en het heerlijk rustig is... Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 07:18

naadje24 schreef:
sjorsie schreef:

Ik heb meerdere paardjes zadelmak gemaakt....
en ga nu weer aan de slag dus met Wild rose...daar heb ik nu 4 x opgezeten en als ze terug komt dan ga ik haar echt inrijden,dus als je vragen hebt mag je ze altijd stellen Knipoog

Zal ik zeker doen, dank je Pling

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:46

LIQUITA schreef:
JEEEEEH.....we zitten in de huiskamer. WAT IS HET HIER GEZELLIG!!!!

Heej Naadje.....je zit hier inderdaad wel op hele vreemde tijden Knipoog . Lekker dat het zo goed gaat met Wild Rose. Liquita staat weer binnen vanwege wondjes op haar been. Ze liep kreupel, maar het lijkt elke dag beter te gaan. Vanavond ga ik proberen te rijden!!!

Ik heb misschien ideetje voor de website...
Gewoon hier neerzetten of zal ik je PBen ??

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 20:59

Niemand? Heb net die Shire zien lopen, wat een bakbeest, wel mooi hoor
Laatst bijgewerkt door sjorsie op 28-06-06 21:24, in het totaal 2 keer bewerkt

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:05

ik ben der!! haha
ja wat een bakbeest he ik heb hem alleen nog maar in zijn stal gezien, maar dat meisje waar hij van is is klein! haha als die erop gaat komt ze nooit bij ze buik toch, echt tof dat ze zo'n paard hebben wat een beest!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:12

l0rdJ schreef:
ik ben der!! haha
ja wat een bakbeest he ik heb hem alleen nog maar in zijn stal gezien, maar dat meisje waar hij van is is klein! haha als die erop gaat komt ze nooit bij ze buik toch, echt tof dat ze zo'n paard hebben wat een beest!

ik vind het wel een erge mooierd en hij lijkt me erg lief

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:16

ja hij lijkt me ook erg lief, en dat voor een ex hengst hij is pas geruind en al 12 jaar, vaak houden ze dan hun streken maar hij lijkt me een schat van een paard

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:19

l0rdJ schreef:
ja hij lijkt me ook erg lief, en dat voor een ex hengst hij is pas geruind en al 12 jaar, vaak houden ze dan hun streken maar hij lijkt me een schat van een paard

jazeker en hij kan lekker brullen, echt schattig, die man die erop zat vond het wel nog wat eng, maar dat is logisch , het was immers de eerste keer dat hij meereed in de les.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:28

Ja dan zou ik voor me gevoel ook iets hebben van oh my goed, reken maar dat als dat ding aan de haal gaat dat je hem niet meteen terug kan nemen, dat is een kracht hoor! dan hoor je mij af en toe zeuren met me tinkertje, maar dat is gewoon het driedubbele:P

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:31

l0rdJ schreef:
Ja dan zou ik voor me gevoel ook iets hebben van oh my goed, reken maar dat als dat ding aan de haal gaat dat je hem niet meteen terug kan nemen, dat is een kracht hoor! dan hoor je mij af en toe zeuren met me tinkertje, maar dat is gewoon het driedubbele:P

Ik denk dat je er niet snel af ligt, dit soort paarden rent niet graag en dan nog ik denk dat ie als een huis zit, maar indrukwekkend is hij zeker.