Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:12

wie gaat/gaan er naar Mr.Ed binnenkort?
Ze hebben er namelijk weer kortingen (ik ga niet...echt niet...ik ga NIET!!!!, ik herhaal het elke dag 10x, want anders ben ik weer van de partij Bloos ).
Kreeg een kortingskaartje in de bus waar alle aanbiedingen opstaan...

Heb trouwens ook een krantje van Hyporama gekregen voor tentenkamp...ook daar ga ik NIET heen....niet, niet, niet, niet...euuhh..misschien toch Haha! Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:14

jaaaa! ik wilde vrijdag naar mr ed! jippie! troost omdat ik daarna vier dagen niet naar [paard] kan.... gelukkig gaat eef goed voor haar zorgen!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:23

ik wil ook naar mr Ed, maar denk dat dat deze week ook niet gaat lukken met school. Evita heeft een nieuwe lickit nodig Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:32

De hele maand december is er actie Go jij! Go jij!

Kunnen jullie misschien nadat jullie bij Mr.ed zijn geweest...langs onze drachtige parel komen ...is daar 7 minuten en 34 seconde vandaan Haha!
(Anique...zou je dan de lik-ithouder van die stalgenoot mee kunnen nemen Bloos )

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:45

Als mijn salaris meevalt deze maand dan wil ik misschien donderdag naar mr ed.......
De kans bestaat dat ik dan een kerstborrel heb op me werk, dan wordt het ergens volgende week ofzo. Mensen die meewillen mogen meerijden hoor..... Clown

mijn blikkie is wel heel vies door de honden enzo Bloos dus zal hem proberen schoon te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:55

haha! moossie, wilde je er net over pben Haha! ik wil wel graag mee ja! jij kunt zeker niet heeeel toevallig vrijdag Tong uitsteken

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:00

Ik heb al aangegeven dat ik wilde,maar kreeg nie veel reactie,s.
Maar ik wil dus nog steeds Bloos Bloos Bloos

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:08

goldflower schreef:
Ik heb al aangegeven dat ik wilde,maar kreeg nie veel reactie,s.
Maar ik wil dus nog steeds Bloos Bloos Bloos

ZAL IK DAN MAAR MEE GAAN????

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:35

ik wil ook! zullen we anders donderdag met zn allen gaan

heb trouwens een vvv iris cheque gekregen, maar weet iemand of deze ook bij mr ed uitgegeven kan worden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:37

elady, wat voor kortingen hadden ze?

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:40

Anique_Vaandrig schreef:

heb trouwens een vvv iris cheque gekregen, maar weet iemand of deze ook bij mr ed uitgegeven kan worden Haha!

zou zeggen bel of vraag het MR ed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 21:58

ja die zijn niet open nu en ik wil het NU weten, even een topic starten Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 22:15

Ik heb ook die kortingenkaart gekregen van Mr.Ed!! OK dan!
Anique, als je morgen avond op stal bent dan zal ik hem wel ff laten zien!
Ik wil ook naar Mr.Ed maar heb echt geen geld, wachten op mijn salaris en kerstbonus :-O

Heb trouwens vandaag nog even op Ko gereden, en ja ik ben nu wel blijven zitten Clown
Eerst even ca 30 min flink gelongeerd a la Karlijn (dat is met bijzet zoals ik van de fysio moet doen, weet niet hoe het anders heet Bloos )
Daarna rustig opgezadeld want Caramba werd opgejaagd in de paddock..toen ik ging rijden was Caram aan het uitstappen, Ko keek er niet echt naar, maar ik was nog wel wat gespannen Verdrietig
Stap, draf en galop maar ik zat toch niet helemaal lekker ontspannen...ik hoorde en zag alles, Ko was verder wel braaf (gelukkig)
Donderdag heb ik weer les met hem, dus dan wil ik wel even een rustig lesje.. om het vertrouwen weer wat op te bouwen Knipoog

Ik heb volgende week maandag nog een lesplek vrij (19.30), wie wil???

Anique, les jij nou donderdag 15 min of toch 30 min??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 22:35

kerstbonus voor parttimers anous Tong uitsteken Haha!
joh komt wel weer goed hoor, zeker na de les donderdag! ik les toch maar gewoon een kwartiertje! misschien binnenkort beginnen met half uurtje!

anous, volgende week maandag heb ik geen les he, dan ben ik op mini vakantie!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 23:14

Anique_Vaandrig schreef:

Als ik geld heb Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 08:50

Anique_Vaandrig schreef:
anous, volgende week maandag heb ik geen les he, dan ben ik op mini vakantie!

Owh oke, is dat 27 december??
wil Evelyne die les, of moet zij dan werken?

Wordt wel 4 dagen erg rustig op stal *LOL* Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 08:51

Trouwens, volgens mij kun je niet betalen met Iris cheques bij Mr.Ed..

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 15:27

Ik ben zaterdag langs geweest bij Mr.ed met een iris cheque, maar die nemen ze niet aan Boos! Ik had er eentje van 50,-. Ik heb hem geruild met mijn vader...en nu heb ik dus 50,- verzilverd. Zit netjes in mijn potje voor Barcelona

Lady staat elke dag met mijn deken buiten, maar vandaag viel me pas op hoe mooi die eigelijk wel niet is. Hij is tussen lichtblauw en lavendel in , staat erg mooi op een mooie fries Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:10

nouhou! erg is dat zeg, nou moet ik die iris cheque dus gaan uitgeven aan iets dat ik helemaal niet nodig heb! Ook zonde! Is er misschien iemand die m kan gebruiken die m om ruilen wil voor geld Haha! je kan m namelijk ook bij divoza uitgeven! (schijnt)

trouwens... meer nieuws, ben vandaag naar het leyenburg ziekenhuis geweest. Ik moet 20 weken stage lopen in het rode kruis ziekehuis. aangezien dit anderhalf a 2 uur reizen schijnt te zijn (hoe kan dat nou toch?) hebben ze me aangeboden intern te komen, in een zusterflat bij het leyenburg...

ik ben dus op zoek naar een tijdelijke verzorgster/ bijrijdster voor [paard]! anders krijg ik t wel errug druk Haha! dus als jullie iemand weten Tong uitsteken

anous, is idd de 27ste, dus behalve die vier dagen rust, krijgen jullie straks heeeeeel lang rust Haha! gelukkig heb ik aan kunnen geven dat ik maandag geen avonddiensten wil/kan draaien, dan kan ik tussen neus en lippen door maandag gewoon lessen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:12

jeetje wat een verhaal weer Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:15

woohh..das heftig anique...ben je wel in het weekend thuis dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:19

ja, ben gelukkig drie dagen in de week thuis. eventueel kan ik sochtends voor mn avonddienst nog even naar huis, maar het wordt allemaal zo krap! aan de ene kant heb ik er vreselijke veel zin in. de afdeling is afdeling algemene chirurgie en twee kamers short stay (dagverlijf) en vooral de laatste leek me altijd erg leuk!
maar aan de andere kant gaat het best zwaar worden, vooral omdat ik tot april nog iedere zondag moet werken!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 19:26

Anique_Vaandrig schreef:
ja, ben gelukkig drie dagen in de week thuis. eventueel kan ik sochtends voor mn avonddienst nog even naar huis, maar het wordt allemaal zo krap! aan de ene kant heb ik er vreselijke veel zin in. de afdeling is afdeling algemene chirurgie en twee kamers short stay (dagverlijf) en vooral de laatste leek me altijd erg leuk!
maar aan de andere kant gaat het best zwaar worden, vooral omdat ik tot april nog iedere zondag moet werken!

He wat super, gefeliciteerd. leuk joh een hele ervaring denk ik OK dan! Als ik kan helpen met Jolly dan hoor ik het wel

Ik heb Yus zijn karakteranalyse gekregen:

profiel: recht:
een ongecomplcieerd paard dat makkelijk leert

kaken: vrij groot:
paard is vrij intelligent en cooperatief

snuit: beetje verfijnd:
paardje heeft ook de nodige gevoeligheid

mond: medium:
duidt niets bijzonders aan

lippen: licht hartvormig:
een expressief, extravert en nieuwsgierig karakter

neusgaten: mooi verfijnd:
nieuwsgierig, vriendelijk en intelligent

kin: kort en rond:
hoort meestal bij een betrouwbaar paard

ogen: groot, zacht en driehoekig:
intelligent en zeer nadenkend
ook zijn de ogen van voren goed zichtbaar en dit maakt hem zelfbewust
tevens is er een breed vlak tussen de ogen, dit duidt op intelligentie waarmee hij ook een ruiter soms kan overtroeven

oren: vrij kort:
wijst op een paard dat eigenzinnig kan zijn

kruinen: 1 iets naar rechts:
duidt ook op wat eigenzinnig en kan er af en toe zn eigen ideeen op na houden'

nou, dit was hem dan
een intelligente haf dus, met zeker de nodige gevoeligheid
het is er naar mijn idee wel 1 die als ie het werk niet leuk vind zn kont in de krip gooit en dat dan zn eigenzinnigheid en eigen wil sterk naar boven komt, ook kan hij dan zn intelligentie gaan gebruiken om jou, of een nieuwe ruiter te overtroeven
toch is het vaak wel zo bij deze paarden als het werk echt leuk en afwisselend is ze juist heel meewerkend zijn en ook enthousiast en actief
het is verder een paard met een nieuwsgierig en vriendelijk karakter en ik denk dat hij heel betrouwbaar is als je hem met respect behandeld en met veel consequentie,
op een moment dat hij de leiding zou gaan nemen kan hij lomp worden, zoals veel haflingers kunnen worden, net als fjorden terwijl dat eigenlijk gewoon voorkomen kan worden door zelf heel duidelijk de leider te zijn, en dat ook vast te houden
de meeste haffen zijn zo onafhankelijk dat het ze eerst niet echt interesseert maar als je volhoudt accepteren ze je als leider
als dit paard je dus accepteerd als leider, en al het werk voor hem leuk is zal het een dier zijn dat meewerkend, enthousiast en betrouwbaar is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 22:38

moossie schreef:
He wat super, gefeliciteerd. leuk joh een hele ervaring denk ik OK dan! Als ik kan helpen met [paard] dan hoor ik het wel

haha! daar houdt ik je aan hoor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-04 22:39

[paard] heeft net door middel van een mooie kopstoot een ieniemienie klein stukje van mn tand afgeslagen, maar het voelt aan of ik geen gebit meer over heb...