Denk dat de meesten het inmiddels wel op facebook hebben gelezen maar voor wie dat niet heeft! Ik mag 12 mei de huurovereenkomst tekenen voor mijn huisje, ik ga in Zeist wonen
Ik zit vanaf 11 april al op Malta. Vermaak me prima haha. Ik werk in het Qawra Palace hotel op verschillende plekken. Het weer is elke dag circa 25 graden echt heerlijk. 2 mei kom ik weer terug
Lekker hoor Andrea! Heb je het naar je zin daar, leuke groep enzo?
Zal op fb dat je je verzorgpaard alweer een jaar doet Linn! Gaat hard zeg Ik doe Frodo alweer bijna anderhalf jaar Ga straks als ik in Zeist woon ook weer een stukje dichterbij wonen dus dat is wel fijn, kan ik er weer wat vaker heen dan 1x in de week
Deze week druk weekje! Vanavond met mn vader bij het zaalvoetballen van Freek kijken. Mn vader heeft vroegah een eigen voetbalvereniging gehad veld en zaal en wil dat dus graag eens zien Freeks team gaat ook al lekker, hebben nu al iets van 8 wedstrijden achter elkaar gewonnen dus ben benieuwd hoe ze het vandaag gaan doen. Hoewel ik eigenlijk helemaal niet van voetbal houd vind ik dit wel leuk om naar te kijken dus ga zo veel mogelijk mee om te supperten
Dan morgen naar de oude huurders van mn huisje om te bespreken wat ik allemaal over kan nemen van ze (vloer enzo) Woensdag bij vrienden eten en even bijkletsen. Dan donderdag even niks, beetje rommelen en misschien al wel wat inpakken wat ik nu niet echt meer nodig heb. Vrijdag naar Frodo en even een tafeltje ophalen bij mn yogainstructrice die ik van haar mag hebben Zaterdag naar de Elf Fantasy fair met Yessica, haar vriend en Jeroen en zondag met Freek en een vriend van ons naar de dierentuin. drukdruk druk maar wel heel leuk allemaal
Klopt Suus, ik doe King nu inderdaad alweer een jaar, gaat heel hard ja! Volgende week zondag (3 mei) hebben we onze eerste officiële wedstrijd in de B. Eerder dus wel al onderling gestart op de manege maar nu voor het eggie, ik ben heel benieuwd!
Heb je een weekje vrij Suus dat je zoveel leuke dingen kunt doen??
Ik ben druk bezig met school en stage. Al zou ik eigenlijk nog drukker mogen zijn want ik doe eigenlijk minder dan ik wil maarja iets over motivatie enzo haha.... maar ik hoop eind dit jaar mijn hoofdfase af te sluiten en dan ga ik volgend jaar mijn afstudeerfase in. Ik hoop mijn afstudeerfase te beginnen op een cattle station in Australië. Daar ben ik nu mee bezig om te kijken of dat gaat lukken, is een droom die ik al lang heb en ik hoop deze nu in combinatie met school waar te gaan maken.
Suuskipje
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-15 12:43
Nee is allemaal savonds, mag ook nog gewoon werken de hele week
Edit: Aaaah wat gaaf Australie! Hoop voor je dat het lukt, lijkt me super tof!
Dan heb je lekker drukke dagen! Maar gaat de tijd in ieder geval wel lekker snel!
En ja, ik hoop ook echt dat het me allemaal gaat lukken om naar Australië te gaan. Het is echt een langgekoesterde droom die ik heb om een keer het echte ranchwerk te ervaren en als ik dit nu kan combineren met school is het helemaal handig. En anders wil ik dit na mijn studie gaan doen maarja dan ben ik ook weer wat ouder en moet ik toch eigenlijk wel echt een baan gaan zoeken.
Nou voetbal kijken gaat vanavond neit door want mn vader is ziek net wel via marktplaats ene tvmeubel gescoord voor 15 euro Dus die dan wellicht ophalen en daarna naar yoga, had dus afgezegdmaar is wel fijn om te gaan. Zit aardig vast in mn rug dus hoop dat we daar wat oefeningen voor gaan doen.
Dat heb ik dus ook, wilde ook altijd graag naar Australie gaan, maarvind mezelf er nu te 'oud' voor. Wil me liever focussen op mn toekomst met huisje boompje beestje kindje
Ja maarja ik weet dat ik met dit idee in mijn hoofd blijf zitten zolang ik het niet doe dus vandaar dat ik het toch wel echt graag wil gaan doen. En nu kan het nog, zometeen niet meer.
Super tof Andrea! Suus gefeliciteerd met je huisje.
Hier gaat het goed. Weten nou eindelijk waar de buikpijn steeds vandaan komt. Heb een prikkelbare darm. Dus nou mijn levensstijl aanpassen om de boel rustig te houden. Komt mooi overeen met dat ik ook wat kilo's kwijt wil. Sinds ik samenwoon wat aangekomen. Verder druk met studie. Hopelijk in Juli klaar. Twister doe ik alweer bijna 4 jaar. Nog steeds zo gek op die merrie!
Verder nog lekker aan het sporten. Beweging en ontspanning helpen ook weer mee om m'n buik rustig te krijgen. Wandel ook veel savonds. Wil met een vriendin er naar toe werken om volgen jaar de Nijmeegse te lopen!
Australie lijkt mij echt geweldig hopelijk lukt het voor je
Simone niet fijn zeg. Nijmegen is echt keigaaf. Het is volgend jaar wel de 100ste dus dat je meeloopt als eerste keer is de kans vrijwel bijna nihil. Als je 5 keer hebt gelopen afgelopen 5 jaar net dit jaar erbij ben je zeker van een startbewijs. En anders moet je loten maar hoe vaker je mee hebt gelopen hoe meer kans je hebt. Ik heb 1 x gelopen en ik ga het ook proberen.
Autralië lijkt mij ook echt geweldig linn! zou toch stiekem wel zo iets als in mcleods daughters willen doen En tijdens je studie is natuurlijk ideaal want daarna wil je toch wel opzoek naar een baan enzo...
Ik heb ook al een beetje rond zitten kijken voor mijn stage over 3jaar.. Amerika en Canada gaan me ook steeds meer trekken..
Fijn dat Malta goed bevalt Andrea! En goed van je dat je gaat trainen voor de 4mijl simone!
Hier gaat alles wel zn gangetje. Op 3/4 van mn eerste jaar en tot nu toe alles gehaald dus heb zowiezo al een positief studie bindend advies. en zeer waarschijnlijk mn P gewoon in 1jaar
Mc Leod's Daughters is eigenlijk te simpel gedacht want in het echt gaat het er veel drukker en harder aan toe, Mc Leod's is een beetje romantiseren
Amerika is wel moeilijk qua visum hea dus daar moet je wel rekening mee houden als je daar wilt gaan werken/stage lopen. Ik heb toen bijna problemen gehad toen ik naar Amerika ging, had net aan geluk. Maar als je de kans krijgt, gewoon doen!!
@linda, ik denk dat Lucy dat ook wel snapt. Denk eerder dat ze bedoeld op een ranch als Drover's.
Eigenaresse van Twister en ik zeggen ook altijd dat Twis zo naar Australië kan om op Drovers te wonen.
A. Drovers bestaat niet B. Ze is als de dood voor koeien en schapen... Maar dromen mag altijd toch
_Linn_
Geplaatst: 21-04-15 14:15
Ja ik weet ook wel dat Lucy dat wel weet! Zei het enkel gewoon Ik zeg het zo ook wel eens tegen mensen, zoals in Mc Leod's. Haha, dan heb je toch wel al een beetje een idee.