Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeetje dat is idd al erg oud, knap van die man om toch nog voor de paardjes te zorgen.
.
.
.
sowieso 175, misschien wel groter
dat grote vind ik alleen maar een voordeel omdat ik ook zo lang ben. En hij is wel groot maar niet lang en dat is belangrijk vond ik. Een lang paard vind ik niet mooi. Deze is mooi compact. Kirsten_S schreef:Ik heb gisteren weer gecrosst, nu in lelystad. Wow ringo en ik waren een beetje onder de indruk ijn het begin van de hoeveelheid hindernissen hihih. Nieuwe hindernissen gepakt, zoals de boomstam boven op een berg en dan meteen weer naar beneden, een heg en via een boom het water in. Het laatste was meneer niet zo zeker van, de duik naar beneden bleef wat spannend.
Maar hij was lekker enthousiast, in het begin iets te, dat ik dacht wow dit is iets veel aantrekken haha.
Maar volgende week weer, heb er nu al weer zin in. Wordt echt een braaf paardje, zelfs laatst met die enorme wind buiten, geen kick. Ik zeg politiepaard in spe
Wat fijn dat Ringo het allemaal zo goed op pakt en ook leuk vindt!!
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Ik heb gisteren weer gecrosst, nu in lelystad. Wow ringo en ik waren een beetje onder de indruk ijn het begin van de hoeveelheid hindernissen hihih. Nieuwe hindernissen gepakt, zoals de boomstam boven op een berg en dan meteen weer naar beneden, een heg en via een boom het water in. Het laatste was meneer niet zo zeker van, de duik naar beneden bleef wat spannend.
Maar hij was lekker enthousiast, in het begin iets te, dat ik dacht wow dit is iets veel aantrekken haha.
Maar volgende week weer, heb er nu al weer zin in. Wordt echt een braaf paardje, zelfs laatst met die enorme wind buiten, geen kick. Ik zeg politiepaard in spe
Wat ontzettend gaaf Kirsten! Ben wel een beetje jaloers hoorWat fijn dat Ringo het allemaal zo goed op pakt en ook leuk vindt!!
. Jaa als ik de kans heb ga ik graag mee met les. Heb nu niet meer het idee dat ik de les ook ophoudt, want hij doet het meeste gewoon hartstikke braaf, dus dat is wel fijn. Iriis_ schreef:Kom je zondag oefen springen bij ons Kirsten?