[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nadine_S

Re: * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 17:18

Ze zijn van mijn buurman. Eigenlijk wil hij ze al een tijdje kwijt. De beste man is ook al 75. Maar Cornel vindt het nogal een stap om ze bij ons te houden (,ja dan heb ik 4 paarden lopen.'). Met Zamora gaat het erg goed!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 20:55

Haha wat leuk Nadien! :D Jeetje dat is idd al erg oud, knap van die man om toch nog voor de paardjes te zorgen.

Ik ga over 2 weken verhuizen. Ik blijf nog wel in Zwolle wonen maar in een andere wijk. Wordt mijn 4e verhuizing in 1 jaar tijd, je kan dus begrijpen dat ik er ECHT TEGENOP zie :P .
Dit betekent dat Melody ook moet verhuizen aangezien het anders 3 kwartier fietsen is naar de stal waar ze nu staat. Nou dat wordt mij toch echt te gek, ben ik alleen al 1,5 uur per dag kwijt met fietsen. Beetje zonde van mijn tijd :+ .
Morgenavond heb ik een afspraak bij een kleine pensionstal met een grote buitenbak, weilanden met schuilstallen en een kleintal Shetjes en B pony's waar ze bij kan staan als het klikt! Nu staat ze helaas apart naast de andere paarden omdat de boer bang is dat het niet goed zal gaan. Hij zegt dat zijn paarden jaloers worden op kleintjes ofzo en dat ze daarom niet bij ze kan. Ik hoop dus echt morgen dat het een leuke plek is zodat ze weer maatjes krijgt! :D
Het is iig lekker dichtbij mij nieuwe huis, in een mooie omgeving en fijne faciliteiten dus ik ben benieuwd.
Zal voor Melody ook leuk zijn om bij andere paarden in de wei te staan ipv alleen maar neuzen met omheining er tussen :Y) .

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:01

Ik kom even binnen vallen..... Maar ik ben een trotse eigenaar van een geweldig paard :D
(betere fotos volgen nog)

Carthino x Marlon x Athlet x Capitol

Afbeelding

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:01

Fijn Mel! Gefeliciteerd! :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:02

Heeft ze al ervaring? Of ga je lekker zelf met haar aan de slag?

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:17

Wat een leuk dier Mel! Gefeliciteeeeeeerd. Is deze voor jezelf of voor de handel?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:21

Ja wel wat bb parcoursen gelopen. Manon voor mezelf :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:24

Leuk! Ben benieuwd naar foto's onder het zadel! :)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:26

Komen binnen kort! Ze is wel heel groot :D sowieso 175, misschien wel groter

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:34

Ooh wat leuk! Ik vind grote paarden nog steeds het leukst :D

Mimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 12:49

Gefeliciteerd Melanie! Veeeel plezier ermee!! Wat een joekel! :)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:13

Past precies bij je mel , fijn!! Echt een leuk beesie, lijkt een beetje op pappilon. Gaat vast goed komen, lekker aan de slag nu :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:14

Spannend manon! Maar zo te horen krijg je wel een betere stal voor melody! Maar succes met verhuizen, heb je er wel een beetje zin in?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:18

Ik heb gisteren weer gecrosst, nu in lelystad. Wow ringo en ik waren een beetje onder de indruk ijn het begin van de hoeveelheid hindernissen hihih. Nieuwe hindernissen gepakt, zoals de boomstam boven op een berg en dan meteen weer naar beneden, een heg en via een boom het water in. Het laatste was meneer niet zo zeker van, de duik naar beneden bleef wat spannend.
Maar hij was lekker enthousiast, in het begin iets te, dat ik dacht wow dit is iets veel aantrekken haha.
Maar volgende week weer, heb er nu al weer zin in. Wordt echt een braaf paardje, zelfs laatst met die enorme wind buiten, geen kick. Ik zeg politiepaard in spe :D

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:23

Dankjulliewel!!! Ja een beetje een papillon/ nicky idee :D dat grote vind ik alleen maar een voordeel omdat ik ook zo lang ben. En hij is wel groot maar niet lang en dat is belangrijk vond ik. Een lang paard vind ik niet mooi. Deze is mooi compact.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:47

Kirsten_S schreef:
Ik heb gisteren weer gecrosst, nu in lelystad. Wow ringo en ik waren een beetje onder de indruk ijn het begin van de hoeveelheid hindernissen hihih. Nieuwe hindernissen gepakt, zoals de boomstam boven op een berg en dan meteen weer naar beneden, een heg en via een boom het water in. Het laatste was meneer niet zo zeker van, de duik naar beneden bleef wat spannend.
Maar hij was lekker enthousiast, in het begin iets te, dat ik dacht wow dit is iets veel aantrekken haha.
Maar volgende week weer, heb er nu al weer zin in. Wordt echt een braaf paardje, zelfs laatst met die enorme wind buiten, geen kick. Ik zeg politiepaard in spe :D

Wat ontzettend gaaf Kirsten! Ben wel een beetje jaloers hoor :D Wat fijn dat Ringo het allemaal zo goed op pakt en ook leuk vindt!!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 13:48

Melanie_B schreef:
Dankjulliewel!!! Ja een beetje een papillon/ nicky idee :D dat grote vind ik alleen maar een voordeel omdat ik ook zo lang ben. En hij is wel groot maar niet lang en dat is belangrijk vond ik. Een lang paard vind ik niet mooi. Deze is mooi compact.

Klinkt perfect haha

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:04

Ik ga haar vanavond rijden :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:07

Leuk! Hoe heet ze eigenlijk?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:25

Dunzell :D

Lees later bij dames !! Heb nu teveel adrenaline

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:30

Oohja ook een D'tje als ze 5 is natuurlijk!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:33

Kom je zondag oefen springen bij ons Kirsten?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:33

Of B natuurlijk :P

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:52

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:

Wat ontzettend gaaf Kirsten! Ben wel een beetje jaloers hoor :D Wat fijn dat Ringo het allemaal zo goed op pakt en ook leuk vindt!!

Hihi dankjewel :D . Jaa als ik de kans heb ga ik graag mee met les. Heb nu niet meer het idee dat ik de les ook ophoudt, want hij doet het meeste gewoon hartstikke braaf, dus dat is wel fijn.
Maar djerkoh gaat ook goed vooruit toch ? Binnenkort weer crossen? Weet jij toevallig wanneer de oefencross weer is in putten? Ik kan het niet helemaal uithalen op internet..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 14:55

Iriis_ schreef:
Kom je zondag oefen springen bij ons Kirsten?

Nee helaas, eigenlijk zou ik meegaan als groom maar rianne moest werken.
Nee met ze tweeen is niet handig als het een druk parcours is, ze raken er allebei erg gestresst van.

Maar in de cross is hij braver dan met een parcourtje hoor, dus daar moet ik weer meer mee gaan oefenen haha. Doe jij wel mee?