Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melissaa92 schreef:Ik zeg toch niet dat jij me vriendin ben, of wél?
Ik heb ze via een vriendin van mij gezien van een andere manege
En ik vond het leuk om die fotos te hebben
smzls schreef:geloof het of niet, dirk is inderdaad niet ingeslapen. roman loopt springlevend in een wei in heerjansdam. ik hoorde dat en zag foto's van roman die die ochtend gemaakt waren. daarna ging ik met fillip praten, en die zei heel leuk dat het beestje te veel leed en dat ie roman in had laten slapen. kennisje van mij ging die avond weer kijken kijken en ja hoooor ook zij bevestigde dat het roman was. wel heel vreemd dat ie zegt dat er 2 paarden zijn ingeslapen en die dan springlevend in de wei staan...
siimpii schreef:al die berichten! ik werk er zelf en sommige verhalen kloppen, maar sommige niet.
roman en dirk zijn NIET ingeslapen. roman loopt op een weiland in heerjansdam, en dirk in een weiland in limburg.
daisy en justice zijn inderdaad wel in geslapen. sietske en laluna staan bij elkaar zellfs in hetzelfde stallenblok.
Marengo, goldy, lexington, laluna zijn verkocht en al van de mnege af, naar een weiland of andere stal toe.
malle, weet ik niet zeker, maar volgens mij staat hij er nog.
Ringo, muppet, james, en denk ik dus malle, zijn verkocht onder voor behoud, dus nu lopen ze nog in de lessen, maar op het moment dat fillip nieuwe paarden en pony's heeft, hebben die paardjes dus al een nieuwe eigenaar.
smzls schreef:geloof het of niet, dirk is inderdaad niet ingeslapen. roman loopt springlevend in een wei in heerjansdam. ik hoorde dat en zag foto's van roman die die ochtend gemaakt waren. daarna ging ik met fillip praten, en die zei heel leuk dat het beestje te veel leed en dat ie roman in had laten slapen. kennisje van mij ging die avond weer kijken kijken en ja hoooor ook zij bevestigde dat het roman was. wel heel vreemd dat ie zegt dat er 2 paarden zijn ingeslapen en die dan springlevend in de wei staan...