Romana01 schreef:![]()
welke heb jij
Htc Wildfire
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_D schreef:Pebbs schreef:ja dat ook.. ik wil iig een hotel met een zwembad.. maar ik zou niet weten waar, welke stad..
had een leuke gevonden in Emmen, met zwembad jacuzzimaar dan betaal je voor 2 nachten 160 euro..
en ik weet niet of ik het in me eentje wel zo leuk vind...
Gewoon lekker proberen! Je bent niet ver van huis, je kan zo weer naar huis rijden toch?

Maar die krengen zijn verschrikkelijk duur.

Geweldig
désiré s
echt een super ding

hebben we er een nieuw lid bij
sorryyyy!
maar over iemand anders die toevallig ook Melanie heet
skyline schreef:Ik zag foto's op facebook , Ze zijn wel echt heel schattig .
Maar die kleintjes moeten geloof ik wel om de zo veel uur gevoerd worden is der nog een mama kat ? of voeren jullie ze bij ?
Nee, er is geen mama.
Die leeft waarschijnlijk niet meer.
de eerste dag hebben we vis geprakt voor ze en water met een heeel klein beetje melk er doorheen en vandaag hebben we kittenbrokjes gehaald (natuurlijk veel te vroeg maarja, je moet ze toch wat geven) maar we merken dat ze honger blijven hebben dus daar moeten we nog wat op verzinnen. Echt zo verdomd lastig als je de taal niet goed beheerst.. En er is hier ook geen dierenwinkel ofzo in de omgeving te vinden dus we moeten het doen met de middelen die we hebben en tegelijkertijd moeten ze ook weer leren om voor zichzelf te zorgen, aangezien wij vrijdag over een week weg zijn en dan is er ook niemand voor ze die ze elke dag regelmatig voert etc. Er loopt hier nog een mama poes rond met drie kittens en er hebben ook geprobeerd of die ze tolereert en laat drinken maar dat lukt ook niet.. Ik hoop zo dat die kleintjes sterk genoeg zijn als wij weg zijn en het overleven.. Ze zijn zoooo lief.