Si maar ik kom hem zelf even binnen zetten voor dat ik naar me werk ga.
Flurk
Geplaatst: 28-06-11 18:21
Ceriadwen schreef:
Het onweert alweer dus... en inslag op de rails dus geen treinen tussen maassluis en vlaardingen.. mocht er iemand met de trein moeten op die route.. helaas
dat heb ik zien gebeuren ik reed op de A20 toen was mooi gezicht
Heerlijk he Fiek even met ze alle wat doen en hup klaar is het. Ik weet dat ik dit ook een keer met een paar man heb gedaan op vrijdagavond, Jet was daar ook bij. Hebben we in de stormende regen alle paarden van het land toen gehaalt. Is heel lang geleden weet je dat nog Jet? Orlando ging toen die creollo vangen die wilde niet gepakt worden
Ja, peet, dat was me een noodweer, we zagen er uit als vreselijke strovrouwtjes, want we hebben toen kletsnat ook wat lege stallen opgestrooid. En die criollo ontsnapte altijd, maar als ze naar binnen moest was ze niet te pakken, apart peerd was dat.
Fijn dat alles veilig op stal staat. Ik ga even werken, want er moet brood op de plank!
Ja en de bagger zat tot aan je knieen dat weet ik ook nog, maar we deden het maar toch even he
Esther28
Geplaatst: 28-06-11 19:50
Getsie, lag net een dood paard bij Vollaers. Op de heenweg zagen we em nog overeind staan en net op de terugweg lag ie onder het zeiltje langs de weg. Alleen het zeiltje lag niet helemaal goed want kon dr zo onder kijken. Was ook een zwartje....had even een deja-vu van Boris van vorig jaar...moest ff slikken....
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 28-06-11 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt
K zag net trouwens dat wij de eerste bui relatief rustig zijn doorgekomen. De hagelstenen ter grootte van pingpongballen zijn in Ridderkerk naar beneden gekomen.....