Nou net terug van de kinderboerderij, hoefde alleen te voeren van de voorzitter van het bestuur en vanmiddag voert een andere vrijwilliger,maar ben wel ruim 2 uur met voeren en sneeuwruimen bezig geweest
Ja hier ligt bijna niks geen sneeuw maar wel zoooo glad! Net gewandeld met smurf gleed bijna uit! ( een paar keer ) want alles is aangetrapt en dan were gaan vriezen. echt te glad gewoon, gleed zelf ook bijna uit... Maarja doe mij dan maar een pak sneeuw heb ik liever dan die gilbberige prut...
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 19-12-10 15:46
X
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 28-09-23 10:51, in het totaal 1 keer bewerkt
JustSmile
Geplaatst: 19-12-10 15:55
IK HAAAAAT SNEEUW!!!
ik stond vanmorgen om 8 uur op stal... en die weg werd dus niet gestrooid of geschoven... dus ik schoof gewoon een deel met me bumper weg xD denk dat dr wel 15 cm lag in totaal... maargoed, ben dr gekomen, en ook weer veilig thuis, alleen ging ik toen ik hier de wijk in ree (zzit snelheidsdrempel) het ergst glijden... niet zo cool, ze moeten eigenlijk de inritten schoonmaken, helemaal als er drempels liggen, was wel beetje spannend hoor hihi...
maargoed, had dus wedstrijd, en paard was nogal hittepetitterig van de kou (net als vrijdag) dus lekker moe gereden door t meisje voor me(hadden samen klaargemaakt) wat tips gegevan enzo en ging toen wel oke Haar proef ging ook wel Ze heeft m gehaald. Hij was wel aardig zwaar in de hand, en liet me niet zo fijn zitten, maar had verder tevreden gevoel over me proef Ben niet voor me verkeerde been geweken (zoals vorige keer) Dus had wel fijn gevoel en durfde wel te denken aan me punt. Maar afgelopen wedstrijden ofzo hadden we n podiumpje met 1,2,3 en ik moest toen steeds op 3... en jullie raden het al... Was ik een keer 1e hadden we geen podium Maargoed, 1e dus en me punt RUIM gehaald Had 218 Helemaal blij En me ernstigste concurrent had m RUIM NIET gehaald wat ik eigenlijk wel leuk vind want ze is me iets te zeker van zichzelf en was dr ook ontzettend zeker van dat ze m wel had gehaald.. 202 punten En meisje waarmee ik dus paard deelde had 210, marjo had 210 en jessica had m ook niet, ook iets van 202 ofzo
kim345
Geplaatst: 19-12-10 16:04
Hebben jullie ookm FNRS proefjes? Welk proefje ben jij nu dan? Ik ben tot F9 gekomen maar dat is al minstens 4 jaar geleden.. ;p
ja wij hebben idd FNRS Ik zit nu in 13 en heb me 2e punt binnen ik ben heel lang blijven hangen in de 11, omdat ik de onderlingenclubwedstrijden leuker vond en de FNRS ineens tot 20 ging... en toen heb ik dus iets van 2 of 3 jaar niet meer meegereden, maar dit jaar weer opgepakt omdat er geen vereningslidmaatschap meer is voor manegeklanten en dus ook geen clubwedstrijden en ik toch wel fanatiek ben en wedstrijden leuk vind
uhm in de nieuwe proefjes is t zo dat als je al je punten in de F12 hebt je bij de KNHS L1 mag starten Maar in de 13 zit bijvoorbeeld ook al in galop van hand veranderen en dan op x een overgang naar draf en de volgende letter weer aangaloperen, dus nog net geen eenvoudige galopwissel En wijken zit nu pas vanaf 11 in je proef, en dan in stap, en vanaf 12 in draf... in 13 zit dat ook nog
Ow oeps dan zit ik nog met de oude proefjes xd Want toen was F9 al wel met wijken ( niet dat ik dat goed kan of zo xd mijn dressuur stelt vrij weinig voor... ;p )