vind m wel wat weg hebben van Sisi, maar ze zijn allebei van jack, dus dan kan ook wel kloppen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt een knuffelkont en altijd vrolijk haha! Toen hij bij ons op t land stond van de zomer stopte hij altijd met eten om even bij mij te kijken... nou dat hoef ik van Cody niet te verwachten hoor hihi
terwijl ik haar dan uit de weide ging plukken
En ja volle zus ofzo zou ook kunnen... lijkt me sterk dat ze de opa ook als papa gebruiken? Maar van fokken heb ik dan weer geen verstand... als iemand weet wie zijn mama dan wél is hoor ik het ook graag
Lijkt me wel leuk om te weten!
Ik zal ze even doorsturen naar zn baasje, vind ze vast leuk!
En ik was op westernweek van de zomer en toen had ik t aan José (en Nienke) gevraagd, maar die dachten dus aan Sisi.
baasje hing nog geen 3 minuten nadat ik ze had doorgestuurd aan de telefoon met een 'OOOOOO WAT GAAAAAAAF' dus ze vindt het vast niet erg om er nog meer te krijgen hahahaha
(mag ook via pb hoor)
Heb op de andere pc heel wat meer foto's maar die is een beetje dood
.

Ja bellen waren we sowieso wel van plan! Maar als ze niet opnemen, kunnen we dan ook gewoon langsgaan of dan maar een andere keer ? Of kan het ook op zondag ?

als je even belt dat je die middag komt staan er gewoon paarden klaar

vraag gewoon of je rustige mee mag. Wie had je de vorige keer dan? 

Echt een hele eigenwijze pony!