Ik was er afgelopen zondag nog, was KNHS wedstrijd, kindje van stal reed ook! Heb toch even snel Bobo een aai gegeven, vind hem nog steeds hartstikke stoer
Volgens mij kan dat wel, ik doe altijd van buitenaf mee ( maar ik volg wel les daar) maar er was ook een keer een meisje met een jonge pony en die wilden ze laten wennen aan vreemd terrein en die deed ook mee. Vragen waard zou ik zeggen.
yentlekyda
Geplaatst: 13-04-12 23:03
Als je les volgt kan je ook met eigen paard met de wedstrijd meedoen. Ik heb ook een keertje met een eigen pony mee gedaan.
Kom weer eens even langswippen, hoe gaat het met Kasmir? Ik heb mijn rijbewijs en kan nu zelfstandig langs Rosendaal komen dus dat ga ik binnenkort doen
Steffiee_
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-12 09:32
Ik heb vorige week zaterdag voor het eerst op Kasmir gereden! Jeminee wat is die snel zeg! Het zat wel heeeerlijk! Heb eerst wel heel erg moeten wennen, maar na een tijdje ging het steeds beter
Hier een paar fototjes van hem;
Hier ging het al iets beter, en begon ik zelf meer te ontspannen
Mijn eerste galopje op hem
Het ziet er nog niet perfect uit, maar aan alles word gewerkt
Het was echt heel erg wennen, zo'n snel paard hahha Mijn houding is echt belebberd op die foto's, maar alles kan verbeterd worden! Ik hoop wel dat ik vaker op Kasmir mag, vind het echt een leerzaam paard
yentlekyda
Geplaatst: 29-06-12 17:12
hoe vaker je erop rijd hoe beter het gaat steffie je hebt goed op hem gereden