Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dmuts

Re: Met crossen en macaroni, op naar 't Reelaer topic deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:23

ik heb btw 26 foto's uitgezocht voor op hyves, nu nog 15 voor op bokt

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:24

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

GO ANNA GO ANNA GO ANNA *D
Sorry schatje :P

leuk, staan ze al op hyves? Je kunt er ook een paar in linkjes zetten he :)

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:27

ja weet ik.
nee ben nu bezig, doe zo. eerst die met laura erop zetten :P
ze zijn echt debielie.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:27

haha oke dan :P

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:28

het zal wel ff duren.
:P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:31

Jaa I know :9

Ik wil ook weer meer foto's van paardrijden. Ik heb besloten dat jij ook een keer mee moet om foto's van mij te maken.
Pleas? *puppyogen*
Misschien kan het wel de laatste vrijdag van de toetsweek ofzo???

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 16:54

loesje166 schreef:
ik kan heel slecht op andere pony's rijden,, daar hou ik niet zo van omdat ik dat niet gewend ben. niet dat ik nooit op een andere pony rij maar ik zit liever op mn eigen maatje

Ik vind altijd wel leuk op andere paardjes maar mijn eigen paardje toch het leukste. Enmensen waarvan ik vind dat ze niet zo heel geweldig rijden heb ik er ookliever niet op. Of mensjes die lekker lopen af te zeiken en dan er toch opwillen... maar ik laat wel anderen erop, ook gewoon omdat die wel hartstikke braaf is (hoef niet in zijn mond te hangen, hij loopt lekker door dus gaan trap beest xD)

en over het springen, zag wel hindernissen (boomstammen) en een plas water, dat is al heeel veel meer dan ik op een ander kamp had. ik ging altijd alleen op kamp (al7 jaar).
en op de Wildkamp in wijk bij duurstede was altijd heel erg leuk, maar De Drie Linden in Zeeland was een nachtmerrie (begeleiding van 13...) zelf was ik 15. naja dat schiet natuurlijk niet op.

maar ik neem dus wel mijn eigen pony mee, vind dat wel leuk, en hij heeft ook wel goede conditie maar wel snel in de stress op ponykamp bijvoorbeeld daardoor lijkt die snel mager omdat hij brede heupbeenderen heeft van het friezenbloed in hem. Maar het gaat wel goed komen even goed vetmesten, en conditie... 30km in draf en galop is no problem, dus verwacht niets raars :P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 17:00

@ Thamar (mag ik dat zeggen? las op je profiel :P)
Wauw wauw wauw wat een gaaf paard :9 Heerlijk koppie die Jip zeg! En die bonny is trouwens ook heel gaaf!
Welke week ga je? :) ga je op Trec of JT?

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:03

suikermeisje schreef:
loesje166 schreef:
ik kan heel slecht op andere pony's rijden,, daar hou ik niet zo van omdat ik dat niet gewend ben. niet dat ik nooit op een andere pony rij maar ik zit liever op mn eigen maatje

Ik vind altijd wel leuk op andere paardjes maar mijn eigen paardje toch het leukste. Enmensen waarvan ik vind dat ze niet zo heel geweldig rijden heb ik er ookliever niet op. Of mensjes die lekker lopen af te zeiken en dan er toch opwillen... maar ik laat wel anderen erop, ook gewoon omdat die wel hartstikke braaf is (hoef niet in zijn mond te hangen, hij loopt lekker door dus gaan trap beest xD)

ik laat ook niet iedereen op nal... hij is echt moeilijk te rijden (vraag maar aan veer :D die dacht t zo wel even te kunnen) en ik ben nu eindelijk redelijk ver dat ik liever niet heb dat dat verpest wordt. dus alleen vriendinnen mn ma en zusje en mn instructrice mogen erop..

wel mooie pony!

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:09

Ik laat veel mensen op Joy in de bak. Iedereen denkt dat ik te onconsequent ben en dat ze daarom soms niet doorloopt. Nou stap er zelf maar op en kijk maar hoe je haar voorwaarts krijgt. (Mits het op een niet al te wrede manier gaat) Nou bijna niemand lukt het om haar helemaal netjes aan het been en voorwaarts te krijgen. Ze vind de bak gewoon niet leuk en buiten reageerd ze gewoon heel goed op je been en is ze voorwaarts.

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 18:28

renaldo heeft een heel eigenaardig karakter en die doet neits voor niets.. als mn zusje erop zit gaat ie echt neit aan de teugel lopen. ook heeft hij neit zo snel respect voor je en dramt hij zo door je hand heen.. ik heb m nu zo ver dat hij dat al een stuk minder doet dus dat hou ik liever zo :D

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:04

Afbeelding
Claire word ingehaald }> :+

Afbeelding
Winning team :D

xLoki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 19:05

mad heeft gewonnennnnnnnn :):)

ik heb m'n luifoto's, hij heeft ook de beschadigde (ooh wat beschadigt, een mini-vouwtje. :') ) meegestuurd!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:06

Madelyyn: domme vraag maar op welke zit jij? Die witte? :P

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:06

en de andere is wel goed? GRRRR, dan stuurt ie me 2x een vouw op??? hihi, gaat mam weer mailen:P

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:07

Nope ik zit op de "zwarte":P

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:07

haha oke :P
leuke foto in iedergeval, en een leuk paardje *D

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:29

loesje166 schreef:
suikermeisje schreef:

ik laat ook niet iedereen op nal... hij is echt moeilijk te rijden (vraag maar aan veer :D die dacht t zo wel even te kunnen) en ik ben nu eindelijk redelijk ver dat ik liever niet heb dat dat verpest wordt. dus alleen vriendinnen mn ma en zusje en mn instructrice mogen erop..

wel mooie pony!

Grrr, zet me maar weer neer als jantje arrogantje :P Dat dacht ik niet, ik was gewoon niet berekend op zijn talent om mij gewoon even te negeren, terwijl tammy niks negeert (dus ook een toeterende auto 40 km verderop niet)

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:31

Olijkje schreef:
Dat dacht ik niet, ik was gewoon niet berekend op zijn talent om mij gewoon even te negeren

Wahaha, omg dat klinkt echt heel droog zo xD

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:38

Hee :D
Ik ga in week 33 op jongerentrektocht bij 't reelaer. :D en wilde er wel wat meer over weten, dus ging eventjes zoeken via bokt en dit topic kwam eruit. :)) Ik ben d'r nog nooit geweest, dus ik vraag me wel af hoe de paarden zijn en hoe alles er aan toe gaat enzo, maar het lijkt me iig al heel leuk. :D Misschien ga ik dit wel een beetje volgen of wat andere topics doorlezen om te kijken hoe het er is, haha.
Zijn hier nog andere mensen die ook in week 33 gaan? :)

* als jullie het goed zouden vinden als ik hier wat vaker mee zou praten :o

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:39

JAAAA ik ook :D samen met xloki en xclaire (of claire hoe heet je? :P ) en nog meer.

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:44

suikermeisje schreef:
Week 1 (4 t/m 10 juli, week 27)
JT: Sanne (xSannee) dan 15, Emma (Emmalakkie) 14, Esra (geen bokt) dan 15, Lise (geen bokt) 16. Kim 16 (xkimmx) Jessie 15 (geen bokt)
--------------------------------
Week 2 (11 t/m 17 juli, week 28)
JT: Lindi (liindii) 16 , Esthelle ( Esthelle ) 14
PK:
-------------------------------
Week 3 (18 t/m 24 juli, week 29)
JT: Veerle(Olijkje), dan 17 met Loes(loesje166) en Tessa, dan 16 en 17, Ruth (Hitime, dan 17), Renee (Reneee_, dan 15), Lisa (Snowflakes, dan 15), Thamar (suikermeisje, 17)
PK:
Week 4 (25 t/m 31 juli, week 30)
JT:
PK:
Week 5 (1 t/m 7 augustus, week 31)
TREC: Desiree dan 17 (Desiree_1993), Femke dan 18 (Fammiie_x), Eefje 21 (Bzoem), Christien dan 21 (xchristienx), Ingrid dan 19 (Ingridje16), Hanneke dan 21, Marianne 23, Maxime 17, Heleen 20, Jeanine 18
Anna 18 (Annie_)
PK:
Week 6 (8 t/m 14 augustus, week 32)
JT: Doriet, 16 (Datjaa), Sanne (Soniep)
PK:
JTC:
---------------------------------
Week 7 (15 t/m 21 augustus, week 33)
JT: Caroline met Loki, dan 14 (xLoki), Madelyn, dan 15 (xmaddyx), Bart, dan 14 (geen bokt), Anne met Ernie, 14 (xErnie) Lotte, 14 (lottepoep) , Claire, 14 (xClairex), Maud (keira)
PK:
-----------------------------------
Week 8 (22 t/m 28 augustus, week 34)
JT: Iris, dan 15 (_Iriss), Ellen, dan 15 (geen bokt), Emy, 15 (xEmy)
PK:
----------------------------------
Week 9 (29 augustus t/m 5 september, week 35)
JT:
PK:

Hee Maripossa: Haha het reelaer is heel erg vet en er zijn heel veel leuke paardjes *D
Hier kun je zien wie er in jou week gaan. & natuurlijk mag je hier meepraten :P

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 19:52

Welkom Maripossa!

Ik zie net dat xSannee al de lijst met namen en weken er heeft neergezet. Kun je even kijken wie er dan nog meer gaan && kun je je naam wel even bijschrijven!

En ergens op blz. 12 staat een lijst met een beschrijving van de paardjes.
Maar er komen volgens mij ook nog zomerpaardjes.. tenminste heb ik mij ook laten vertellen :D
Tsja, ik ben hier ook zomaar komen binnenvallen..(naja, vorige topic)
Heb ik mij eigenlijk hier wel voorgesteld? :Y) :D :D

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:01

@ xmaddyx: superleuk dat je ook in die week gaat! :)) Ik was al best bang dat ik met allemaal oudere mensen zou zitten, maar iedereen is wel ongeveer van mijn leeftijd die dan gaat, dus dat komt wel goed, haha. :D ik ben dan bijna 15 nl (nouja, ik zeg altijd 'bijna', maar het duurt dan nog 3 maanden O:) )

xSannee: dankjewel, die lijst is heel handig. :D

Ik ga denk ik maar het topic eventjes een beetje doorlezen, anders stel ik nog allemaal vragen die ik gewoon op kan zoeken, haha. :P

Ik heb m'n naam ook even op de lijst gezet. :)
suikermeisje schreef:
Week 1 (4 t/m 10 juli, week 27)
JT: Sanne (xSannee) dan 15, Emma (Emmalakkie) 14, Esra (geen bokt) dan 15, Lise (geen bokt) 16. Kim 16 (xkimmx) Jessie 15 (geen bokt)
Week 2 (11 t/m 17 juli, week 28)
JT: Lindi (liindii) 16 , Esthelle ( Esthelle ) 14
PK:
Week 3 (18 t/m 24 juli, week 29)
JT: Veerle(Olijkje), dan 17 met Loes(loesje166) en Tessa, dan 16 en 17, Ruth (Hitime, dan 17), Renee (Reneee_, dan 15), Lisa (Snowflakes, dan 15), Thamar (suikermeisje, 17)
PK:
Week 4 (25 t/m 31 juli, week 30)
JT:
PK:
Week 5 (1 t/m 7 augustus, week 31)
TREC: Desiree dan 17 (Desiree_1993), Femke dan 18 (Fammiie_x), Eefje 21 (Bzoem), Christien dan 21 (xchristienx), Ingrid dan 19 (Ingridje16), Hanneke dan 21, Marianne 23, Maxime 17, Heleen 20, Jeanine 18
Anna 18 (Annie_)
PK:
Week 6 (8 t/m 14 augustus, week 32)
JT: Doriet, 16 (Datjaa), Sanne (Soniep)
PK:
JTC:
---------------------------------
Week 7 (15 t/m 21 augustus, week 33)
JT: Caroline met Loki, dan 14 (xLoki), Madelyn, dan 15 (xmaddyx), Bart, dan 14 (geen bokt), Anne met Ernie, 14 (xErnie) Lotte, 14 (lottepoep) , Claire, 14 (xClairex), Maud (keira), Judith, 14 (Maripossa)
PK:
-----------------------------------
Week 8 (22 t/m 28 augustus, week 34)
JT: Iris, dan 15 (_Iriss), Ellen, dan 15 (geen bokt), Emy, 15 (xEmy)
PK:
----------------------------------
Week 9 (29 augustus t/m 5 september, week 35)
JT:
PK:

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 20:01

@ Datjaa: Maakt niet uit, doe nog maar een keer :Y)