Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
loesje166 schreef:ik kan heel slecht op andere pony's rijden,, daar hou ik niet zo van omdat ik dat niet gewend ben. niet dat ik nooit op een andere pony rij maar ik zit liever op mn eigen maatje
)
Heerlijk koppie die Jip zeg! En die bonny is trouwens ook heel gaaf!
ga je op Trec of JT? suikermeisje schreef:loesje166 schreef:ik kan heel slecht op andere pony's rijden,, daar hou ik niet zo van omdat ik dat niet gewend ben. niet dat ik nooit op een andere pony rij maar ik zit liever op mn eigen maatje
Ik vind altijd wel leuk op andere paardjes maar mijn eigen paardje toch het leukste. Enmensen waarvan ik vind dat ze niet zo heel geweldig rijden heb ik er ookliever niet op. Of mensjes die lekker lopen af te zeiken en dan er toch opwillen... maar ik laat wel anderen erop, ook gewoon omdat die wel hartstikke braaf is (hoef niet in zijn mond te hangen, hij loopt lekker door dus gaan trap beest xD)
die dacht t zo wel even te kunnen) en ik ben nu eindelijk redelijk ver dat ik liever niet heb dat dat verpest wordt. dus alleen vriendinnen mn ma en zusje en mn instructrice mogen erop..

) meegestuurd!

loesje166 schreef:suikermeisje schreef:
Ik vind altijd wel leuk op andere paardjes maar mijn eigen paardje toch het leukste. Enmensen waarvan ik vind dat ze niet zo heel geweldig rijden heb ik er ookliever niet op. Of mensjes die lekker lopen af te zeiken en dan er toch opwillen... maar ik laat wel anderen erop, ook gewoon omdat die wel hartstikke braaf is (hoef niet in zijn mond te hangen, hij loopt lekker door dus gaan trap beest xD)
ik laat ook niet iedereen op nal... hij is echt moeilijk te rijden (vraag maar aan veerdie dacht t zo wel even te kunnen) en ik ben nu eindelijk redelijk ver dat ik liever niet heb dat dat verpest wordt. dus alleen vriendinnen mn ma en zusje en mn instructrice mogen erop..
wel mooie pony!
Dat dacht ik niet, ik was gewoon niet berekend op zijn talent om mij gewoon even te negeren, terwijl tammy niks negeert (dus ook een toeterende auto 40 km verderop niet) 
en wilde er wel wat meer over weten, dus ging eventjes zoeken via bokt en dit topic kwam eruit.
Ik ben d'r nog nooit geweest, dus ik vraag me wel af hoe de paarden zijn en hoe alles er aan toe gaat enzo, maar het lijkt me iig al heel leuk.
Misschien ga ik dit wel een beetje volgen of wat andere topics doorlezen om te kijken hoe het er is, haha. 
suikermeisje schreef:Week 1 (4 t/m 10 juli, week 27)
JT: Sanne (xSannee) dan 15, Emma (Emmalakkie) 14, Esra (geen bokt) dan 15, Lise (geen bokt) 16. Kim 16 (xkimmx) Jessie 15 (geen bokt)
--------------------------------
Week 2 (11 t/m 17 juli, week 28)
JT: Lindi (liindii) 16 , Esthelle ( Esthelle ) 14
PK:
-------------------------------
Week 3 (18 t/m 24 juli, week 29)
JT: Veerle(Olijkje), dan 17 met Loes(loesje166) en Tessa, dan 16 en 17, Ruth (Hitime, dan 17), Renee (Reneee_, dan 15), Lisa (Snowflakes, dan 15), Thamar (suikermeisje, 17)
PK:
Week 4 (25 t/m 31 juli, week 30)
JT:
PK:
Week 5 (1 t/m 7 augustus, week 31)
TREC: Desiree dan 17 (Desiree_1993), Femke dan 18 (Fammiie_x), Eefje 21 (Bzoem), Christien dan 21 (xchristienx), Ingrid dan 19 (Ingridje16), Hanneke dan 21, Marianne 23, Maxime 17, Heleen 20, Jeanine 18
Anna 18 (Annie_)
PK:
Week 6 (8 t/m 14 augustus, week 32)
JT: Doriet, 16 (Datjaa), Sanne (Soniep)
PK:
JTC:
---------------------------------
Week 7 (15 t/m 21 augustus, week 33)
JT: Caroline met Loki, dan 14 (xLoki), Madelyn, dan 15 (xmaddyx), Bart, dan 14 (geen bokt), Anne met Ernie, 14 (xErnie) Lotte, 14 (lottepoep) , Claire, 14 (xClairex), Maud (keira)
PK:
-----------------------------------
Week 8 (22 t/m 28 augustus, week 34)
JT: Iris, dan 15 (_Iriss), Ellen, dan 15 (geen bokt), Emy, 15 (xEmy)
PK:
----------------------------------
Week 9 (29 augustus t/m 5 september, week 35)
JT:
PK:

Ik was al best bang dat ik met allemaal oudere mensen zou zitten, maar iedereen is wel ongeveer van mijn leeftijd die dan gaat, dus dat komt wel goed, haha.
ik ben dan bijna 15 nl (nouja, ik zeg altijd 'bijna', maar het duurt dan nog 3 maanden
)

suikermeisje schreef:Week 1 (4 t/m 10 juli, week 27)
JT: Sanne (xSannee) dan 15, Emma (Emmalakkie) 14, Esra (geen bokt) dan 15, Lise (geen bokt) 16. Kim 16 (xkimmx) Jessie 15 (geen bokt)
Week 2 (11 t/m 17 juli, week 28)
JT: Lindi (liindii) 16 , Esthelle ( Esthelle ) 14
PK:
Week 3 (18 t/m 24 juli, week 29)
JT: Veerle(Olijkje), dan 17 met Loes(loesje166) en Tessa, dan 16 en 17, Ruth (Hitime, dan 17), Renee (Reneee_, dan 15), Lisa (Snowflakes, dan 15), Thamar (suikermeisje, 17)
PK:
Week 4 (25 t/m 31 juli, week 30)
JT:
PK:
Week 5 (1 t/m 7 augustus, week 31)
TREC: Desiree dan 17 (Desiree_1993), Femke dan 18 (Fammiie_x), Eefje 21 (Bzoem), Christien dan 21 (xchristienx), Ingrid dan 19 (Ingridje16), Hanneke dan 21, Marianne 23, Maxime 17, Heleen 20, Jeanine 18
Anna 18 (Annie_)
PK:
Week 6 (8 t/m 14 augustus, week 32)
JT: Doriet, 16 (Datjaa), Sanne (Soniep)
PK:
JTC:
---------------------------------
Week 7 (15 t/m 21 augustus, week 33)
JT: Caroline met Loki, dan 14 (xLoki), Madelyn, dan 15 (xmaddyx), Bart, dan 14 (geen bokt), Anne met Ernie, 14 (xErnie) Lotte, 14 (lottepoep) , Claire, 14 (xClairex), Maud (keira), Judith, 14 (Maripossa)
PK:
-----------------------------------
Week 8 (22 t/m 28 augustus, week 34)
JT: Iris, dan 15 (_Iriss), Ellen, dan 15 (geen bokt), Emy, 15 (xEmy)
PK:
----------------------------------
Week 9 (29 augustus t/m 5 september, week 35)
JT:
PK: