xJasmijn schreef:Volgend jaar ga ik weer in mei /:D maar dan neem ik wel m'n eigen pony mee
Leuk dan kan ik hem zien
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
? xRaisin schreef:Over strodekjes hoeft niemand het meer te hebben, want die zijn er dus niet meer x'D.
Ik rij er niet, werk er niet of wat dan ook, dus kan ook niet precies vertellen waarom ze alles doen,
maar ze hebben er wel gewoon hun redenen voor en naar mijn mening staan de paarden er daar prima bij,
in tegenstelling tot wat ik op sommige maneges heb gezien, waar de paarden wel in een stal staan, en wel door iedereen de hoeven worden uitgekrabd.
BoefJMouse schreef:Hier nog zo'n ervaring.
Ben er 2x geweest, jaaaaaaaren geleden toen ik 13/14 was.
Dat van die test kan ik me goed herinneren, wat een gezeik was dat zeg!
Die knollen daar waren niet weg te sturen van de groep, ze kwamen omhoog of renden zonder enige controle keihard terug. Wel gehaald, maar wat een drama was dat!
De dekjes, tsja. Ik stond er ook van te kijken. Heb m'n pony halverwege de week moeten inruilen voor een ander vanwege een wond op z'n rug. Heb er zelf nog elke avond uierzalf op staan smeren, niemand die er wat om gaf. Het tuig is om te huilen en om over de stands niet te spreken.
Gelukkig komen ze wel veel buiten in kuddeverband, dat is het enige positieve.

ilovenientje schreef:iLotte schreef:Hey,
Ik ga dit jaar van 20 tot 26 augustus.
Vorig jaar ben ik ook op kamp geweest.
Erg naar mijn zin gehad (vandaar dat ik dit jaar weer ga).
Ben erg benieuwd op wie ik dit jaar moet rijden...
Hopelijk dezelfde als vorig jaar.
Hé, in die week ben ik leiding!

Randy(Artax) 
Morgenochtend nog even afscheid nemen van m'n verzorgpaardje, haha en dan kijken of al m'n spullen in de auto passen