Hier ook al druk aan het leren... ahum ahum... heb weer veel te lang lui in de zon op stal gehangen
Fijn dat Verania lekker ging met springen! Is een leuke afwisseling!
En wat dekens betreft... wie wil er allemaal dekens laten wassen en hoeveel? Misschien kunnen we dan wel gezamenlijk laten wassen en groepskorting aanvragen?!
Leuk dat je alweer aan een sprongetje kunt denken Jennifer.
Ik heb de middag van mijn leven gehad.Ik ben samen met dees naar het park geweest en dat was voor het eerst sinds 8 maanden. Het was heerlijk,wel een beetje fris maar de paarden gedroegen zich keurig,ze waren wel wakker,zagen alles maar het ging super. Ben weer helemaal blij,niets geen onregelmatigheid aan Tence te bekennen.
Vandaag op Dundy een rondje buytenpark gereden. Hij was al een hele poos niet op buitenrit geweest, en ik ging even testen hoe hij zich ging gedragen. Cap op en gaan met die banaan! Hij was erg schrikachtig en druk, maar hij heeft zich verder erg braaf gedragen! Tjelle had vandaag een gras-eet-dag en dat vond hij volgens mij niet erg
Mijn vader heeft er gister trouwens ongeveer 11 uur over gedaan om terug te komen vanuit Engeland. Ik zit altijd in de stress als mijn vader moet vliegen... en serieus waar elke keer als hij weggaat.. gebeurt er weer wat! Zijn vlucht was gecanceled dus ging hij met de trein door de kanaaltunnel naar Brussel. Omdat het bij Brussel zo chaotisch was bij de kaartverkoop voor de trein heeft hij de trein naar Hollands spoor gemist. Taxi nemen was ook drama... rijen met mensen... Toen heeft hij de trein naar Antwerpen genomen en daar is mijn moeder met mijn zus hem op gaan halen.. Uiteindelijk was hij om 2 uur 's nachts thuis en hij was daar rond 3 uur 's middags al vertrokken... Ik hoop dat Ilvy snel terug kan komen... drama dit! Hoorde vandaag op het nieuws dat er in de buurt van die vulkaan een grotere vulkaan is, die misschien ook gaat uitbarsten!
Hallo allemaal, ik zit sinds gister vast in Oman, iig nog 24 uur maar het zal nog wel langer duren. We weten helemaal niks, maar krijgen steeds te horen nog 24 uur erbij . Begin Noah wel erg te missen nu, dus wie er langs loopt geef hem een aai en een dikke knuffel. Hoop dat ik snel weer naar huis kan. Had 1 mei ook vrij om hem lekker het land op te zien gaan, maar nu gaat mijn rooster wsl door de war. Nou ja afwachten, het leven zit vol verrassingen zo zie je maar haha. Cer, was je nou maar meegegaan he? dan had je een lekkere vakantie gehad . Iedereen tot snel bye bye!
@ ilvy: wat waardeloos. Ik ben er zelf het weekend ook neit, anders had ik noah wel even bij de heren buiten gezet
Mijn slette-bak-kat komt net binnen en we wist al dat ze de hele buurt rond knuffelt, maar nu rook ze gewoon naar goedkope parfum. Zo'n oude dames geur.
PowerHorseW
Geplaatst: 16-04-10 23:02
hahahaahaha kim prachtig !!! krijgt ze stiekem ook nog iets lekkers zeker !! die van mij komt altijd zwart thuis terwijl die wit is
Sja, denkend dat dieren niet zo eten, is ook een beetje naief natuurlijk
Ylv, nou, inderdaad!!!! Dat had ineens even gescheeld zeg! Ben benieuwd wanneer de boel weer een beetje gaat vliegen..
Het lijkt een mooie dag te worden vandaag, ik ga zo maar eens even buiten kijken
Cer
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-10 07:50
Ik weet niet meer precies met wie, maar laatst had ik het over cutting (werken met vee) en quarterhorses.. dit is wel een gaaf filmpje van cutting zonder hoofdstel!