What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:26

Heb perongeluk vandaag tot half vier gewerkt, heb de tijd niet in de gaten gehad, was wel helemaal af. Moest ik ook nog koken en taartenbakken. ben gelijk met Rowan naar bed gegaan. nu er even uit en dan duik ik er zo weer in. Morgen maar iets korter zodat ik nog even een tukkie kan doen voordat Rowan uit school komt.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:30

winnitou schreef:
Heb een leuk kado voor Rowan voor zijn afzwemmen.
We gaan in de 23 februari (in de voorjaarsvakantie) samen een snorkelcursus doen, met prive-instructeur. Na de cursus krijgt ie ook een certificaat.
Had een poosje geleden bij een duikschool info aangevraagd via de mail en werd daar vanavond over gebeld. Meteen maar spijkers met koppen geslagen.
Gelukkig kunnen we materiaal lenen, want ik weet wel waar mijn zwemvliezen staan maar mijn duikbril en snorkel heb ik geen idee van waar die zijn. Heb ooit ook mijn snorkelbrevet gehaald maar vind het leuk om dit samen met Rowan te doen. Kreeg van meteen via de mail een cadeaubon gestuurd die ik Rowan dan zaterdag kan geven. Ben benieuwd wat hij er van vindt.
Ik heb er in iedergeval wel zin in.

Leuk joh, zal hij ook vast wel vinden.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:31

winnitou schreef:
Heb perongeluk vandaag tot half vier gewerkt, heb de tijd niet in de gaten gehad, was wel helemaal af. Moest ik ook nog koken en taartenbakken. ben gelijk met Rowan naar bed gegaan. nu er even uit en dan duik ik er zo weer in. Morgen maar iets korter zodat ik nog even een tukkie kan doen voordat Rowan uit school komt.

Gelijk heb je.
(hihihi wie werkt er nou per ongeluk te lang hahahaha)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:34

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Wel grappig trouwens, dat je het humeur van je eigenste pony nu ziet veranderen: vanmorgen was ze heel kroelerig en wilde ze niet bij me weg en vanmiddag was ze compleet afwezig en mocht ik - bijvoorbeeld - niet aan haar buik voelen en reageerde ze nauwelijks op iets. Ik moet er wel om lachen hoor en hou alles maar op de hormonen, ha ha! :+

wanneer moet ze bevallen/werpen

Over een kleine 7 weken al! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:37

winnitou schreef:
We gaan in de 23 februari (in de voorjaarsvakantie) samen een snorkelcursus doen, met prive-instructeur. Na de cursus krijgt ie ook een certificaat.
Had een poosje geleden bij een duikschool info aangevraagd via de mail en werd daar vanavond over gebeld. Meteen maar spijkers met koppen geslagen.
Gelukkig kunnen we materiaal lenen, want ik weet wel waar mijn zwemvliezen staan maar mijn duikbril en snorkel heb ik geen idee van waar die zijn. Heb ooit ook mijn snorkelbrevet gehaald maar vind het leuk om dit samen met Rowan te doen. Kreeg van meteen via de mail een cadeaubon gestuurd die ik Rowan dan zaterdag kan geven. Ben benieuwd wat hij er van vindt.

Dat klinkt wel heel erg leuk!!!! +:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:38

winnitou schreef:

Hopelijk betaalt je baas je ook per ongeluk iets teveel uit! :+

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:44

meelen schreef:
winnitou schreef:

Gelijk heb je.
(hihihi wie werkt er nou per ongeluk te lang hahahaha)

ja je hebt van die idioten he.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:45

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
wanneer moet ze bevallen/werpen

Over een kleine 7 weken al! :D

dat wordt timen op er bij te zijn.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:47

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:

hebben net de brief binnen dat de functiejaren niet betaald kunnen worden, wordt uitgesteld (of afgesteld) t/m juni. Dat scheelt ca 600 euro bruto.
werk nu nog niet volledig, dus das geen overwerk hoor

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:51

Kreeg gisteren weer de dagen door dat Rowan zijn vader op beurzen wil gaan staan. Als hij alle beurzen toegewezen krijgt die hij heeft opgegeven dan kan hij van al zijn weekenden (1x 2weken) alleen met Pasen en het weekend na koninginnedag.

Volgend weekend heeft hij in iedergeval een beurs op zondag. Ik vertelde het vanavond aan Rowan en die reageert:

tssss kan ie weeeeer niet.

(ach manneke dan blijf je gewoon bij mama.....vindt ie geen enkel probleem gelukkig)

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 21:53

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:

hebben net de brief binnen dat de functiejaren niet betaald kunnen worden, wordt uitgesteld (of afgesteld) t/m juni. Dat scheelt ca 600 euro bruto.
werk nu nog niet volledig, dus das geen overwerk hoor

per jaar wel te verstaan, voordat iemand denkt dat ik zo giga veel verdien en dat daarom de zaken zo slecht gaan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 22:14

ben weer weg, duik mijn bed in, truste

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 23:59

Was zo blij dat het mooi weer was vandaag! We zijn dus wel met Mary naar de kliniek geweest. Ze loopt erg kreupel op rechts voor, maar ze blijft er vrolijk onder en ze liet alle onderzoeken begaan. Het blijft ook onze grote hond. Ik ga een afspraak maken voor een rontgefoto van haar rechterkogel en hoef. Ik wil precies weten wat ze heeft! Atrose heeft ze uiteraard op 19 jarige leeftijd. Daarna gaat ze denk ik naar een andere stal, dan gaat Stephanie er weer heen. Tegen die tijd heeft ze een scooter, dus dat maakt het ook een stuk makkelijker.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 00:03

We hebben gister ons Maltezer leeuwtje in laten slapen. Dat was een hele moeilijke beslising, waar ik maar niet over na wilde denken, tot gisteravond, ik vond het echt niet meer kunnen. Sidney was 12 jaar, dement, niet meer zindelijk en een brompot. Helaas heeft hij als afscheid de assistente nog gebeten in haar vinger. Tis goed zo........ We hebben een hele verdrietige zoon, die vandaag thuis mocht blijven.

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 00:04

Leuk hoor dieren, ze moeten alleen voor altijd jong blijven.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 00:09

Tytje schreef:
We hebben gister ons Maltezer leeuwtje in laten slapen. Dat was een hele moeilijke beslising, waar ik maar niet over na wilde denken, tot gisteravond, ik vond het echt niet meer kunnen. Sidney was 12 jaar, dement, niet meer zindelijk en een brompot. Helaas heeft hij als afscheid de assistente nog gebeten in haar vinger. Tis goed zo........ We hebben een hele verdrietige zoon, die vandaag thuis mocht blijven.

Hoi Tytje, dat zijn nare dingen idd. Maar ik denk dat je een juiste beslissing hebt genomen meid, zeker voor het beestje zelf die niet kan zeggen wat het zelf wil. Hij zal je wel dankbaar zijn hoor. Sterkte ermee :(:)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 07:08

Tytje schreef:

Wat sneu Tytje,maar wel beter zo..je hebt er goed aan gedaan.Dat was toch het hondje wat je al had toen je nog in de Schiermonnikoogstraat woonde?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 07:09

Goedemorgen, Meelen gaat zo fijn overwerken en daarna d'r wijk lopen. En dan heeft ze lekker een week vakantie 8-)
Prettige dag allemaal.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 07:51

Tytje schreef:

ach wat vervelend
sterkte met dit verlies
is altijd rot om zo n beslissing te moeten nemen
maar wat je zegt op gegeven momend is het goed zo

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 07:52

en het ene leven gaat en het andere komt er aan
mijn hond moet over ruim een week bevalllen
kijk ff hoe dikkie dik het is
Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 09:19

meelen schreef:
Ik had deze net in de tuin....
Het is de Middelste Bonte Specht.

LEUK!!! Zo lief :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 09:21

meelen schreef:
ATE schreef:
mooi vogeltje
ik had vanmorgen een heel klein muisje achter lopen
zolang ze buiten blijven vind ik niet erg :D

Ja ATE, de muizen en ratten zoeken de warmte van de huizen op nu het zo koud is.

Ze zitten ook lekker in het sto, ze hebben hele holen gemaakt. Of zijn het toch andere beesten???? := .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 09:22

winnitou schreef:

Inderdaad heel erg leuk hoor. Ben benieuwd hoe hij het vindt.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 09:24

winnitou schreef:
Kreeg gisteren weer de dagen door dat Rowan zijn vader op beurzen wil gaan staan. Als hij alle beurzen toegewezen krijgt die hij heeft opgegeven dan kan hij van al zijn weekenden (1x 2weken) alleen met Pasen en het weekend na koninginnedag.

Volgend weekend heeft hij in iedergeval een beurs op zondag. Ik vertelde het vanavond aan Rowan en die reageert:

tssss kan ie weeeeer niet.

(ach manneke dan blijf je gewoon bij mama.....vindt ie geen enkel probleem gelukkig)

En jij ook niet, toch? Al begrijp ik je wel dat je het niet leuk vind dat z'n vader zo weinig tijd heeft voor z'n kind.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-10 09:26

Tytje schreef:
Was zo blij dat het mooi weer was vandaag! We zijn dus wel met Mary naar de kliniek geweest. Ze loopt erg kreupel op rechts voor, maar ze blijft er vrolijk onder en ze liet alle onderzoeken begaan. Het blijft ook onze grote hond. Ik ga een afspraak maken voor een rontgefoto van haar rechterkogel en hoef. Ik wil precies weten wat ze heeft! Atrose heeft ze uiteraard op 19 jarige leeftijd. Daarna gaat ze denk ik naar een andere stal, dan gaat Stephanie er weer heen. Tegen die tijd heeft ze een scooter, dus dat maakt het ook een stuk makkelijker.

Heb je van deze onderzoeken nog niks gehoord? Sterkte in ieder geval en ik zal duimen dat het niks ernstigs is.