Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

winnitou schreef:Heb een leuk kado voor Rowan voor zijn afzwemmen.
We gaan in de 23 februari (in de voorjaarsvakantie) samen een snorkelcursus doen, met prive-instructeur. Na de cursus krijgt ie ook een certificaat.
Had een poosje geleden bij een duikschool info aangevraagd via de mail en werd daar vanavond over gebeld. Meteen maar spijkers met koppen geslagen.
Gelukkig kunnen we materiaal lenen, want ik weet wel waar mijn zwemvliezen staan maar mijn duikbril en snorkel heb ik geen idee van waar die zijn. Heb ooit ook mijn snorkelbrevet gehaald maar vind het leuk om dit samen met Rowan te doen. Kreeg van meteen via de mail een cadeaubon gestuurd die ik Rowan dan zaterdag kan geven. Ben benieuwd wat hij er van vindt.
Ik heb er in iedergeval wel zin in.

winnitou schreef:Heb perongeluk vandaag tot half vier gewerkt, heb de tijd niet in de gaten gehad, was wel helemaal af. Moest ik ook nog koken en taartenbakken. ben gelijk met Rowan naar bed gegaan. nu er even uit en dan duik ik er zo weer in. Morgen maar iets korter zodat ik nog even een tukkie kan doen voordat Rowan uit school komt.
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Wel grappig trouwens, dat je het humeur van je eigenste pony nu ziet veranderen: vanmorgen was ze heel kroelerig en wilde ze niet bij me weg en vanmiddag was ze compleet afwezig en mocht ik - bijvoorbeeld - niet aan haar buik voelen en reageerde ze nauwelijks op iets. Ik moet er wel om lachen hoor en hou alles maar op de hormonen, ha ha!
wanneer moet ze bevallen/werpen
winnitou schreef:Heb een leuk kado voor Rowan voor zijn afzwemmen.
We gaan in de 23 februari (in de voorjaarsvakantie) samen een snorkelcursus doen, met prive-instructeur. Na de cursus krijgt ie ook een certificaat.
Had een poosje geleden bij een duikschool info aangevraagd via de mail en werd daar vanavond over gebeld. Meteen maar spijkers met koppen geslagen.
Gelukkig kunnen we materiaal lenen, want ik weet wel waar mijn zwemvliezen staan maar mijn duikbril en snorkel heb ik geen idee van waar die zijn. Heb ooit ook mijn snorkelbrevet gehaald maar vind het leuk om dit samen met Rowan te doen. Kreeg van meteen via de mail een cadeaubon gestuurd die ik Rowan dan zaterdag kan geven. Ben benieuwd wat hij er van vindt.
winnitou schreef:Heb perongeluk vandaag tot half vier gewerkt, heb de tijd niet in de gaten gehad, was wel helemaal af. Moest ik ook nog koken en taartenbakken. ben gelijk met Rowan naar bed gegaan. nu er even uit en dan duik ik er zo weer in. Morgen maar iets korter zodat ik nog even een tukkie kan doen voordat Rowan uit school komt.
meelen schreef:winnitou schreef:Heb perongeluk vandaag tot half vier gewerkt, heb de tijd niet in de gaten gehad, was wel helemaal af. Moest ik ook nog koken en taartenbakken. ben gelijk met Rowan naar bed gegaan. nu er even uit en dan duik ik er zo weer in. Morgen maar iets korter zodat ik nog even een tukkie kan doen voordat Rowan uit school komt.
Gelijk heb je.
(hihihi wie werkt er nou per ongeluk te lang hahahaha)
Shenavallie schreef:winnitou schreef:Heb perongeluk vandaag tot half vier gewerkt, heb de tijd niet in de gaten gehad, was wel helemaal af. Moest ik ook nog koken en taartenbakken. ben gelijk met Rowan naar bed gegaan. nu er even uit en dan duik ik er zo weer in. Morgen maar iets korter zodat ik nog even een tukkie kan doen voordat Rowan uit school komt.
Hopelijk betaalt je baas je ook per ongeluk iets teveel uit!
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Hopelijk betaalt je baas je ook per ongeluk iets teveel uit!
hebben net de brief binnen dat de functiejaren niet betaald kunnen worden, wordt uitgesteld (of afgesteld) t/m juni. Dat scheelt ca 600 euro bruto.
werk nu nog niet volledig, dus das geen overwerk hoor

Tytje schreef:We hebben gister ons Maltezer leeuwtje in laten slapen. Dat was een hele moeilijke beslising, waar ik maar niet over na wilde denken, tot gisteravond, ik vond het echt niet meer kunnen. Sidney was 12 jaar, dement, niet meer zindelijk en een brompot. Helaas heeft hij als afscheid de assistente nog gebeten in haar vinger. Tis goed zo........ We hebben een hele verdrietige zoon, die vandaag thuis mocht blijven.
Tytje schreef:We hebben gister ons Maltezer leeuwtje in laten slapen. Dat was een hele moeilijke beslising, waar ik maar niet over na wilde denken, tot gisteravond, ik vond het echt niet meer kunnen. Sidney was 12 jaar, dement, niet meer zindelijk en een brompot. Helaas heeft hij als afscheid de assistente nog gebeten in haar vinger. Tis goed zo........ We hebben een hele verdrietige zoon, die vandaag thuis mocht blijven.
meelen schreef:ATE schreef:mooi vogeltje
ik had vanmorgen een heel klein muisje achter lopen
zolang ze buiten blijven vind ik niet erg
Ja ATE, de muizen en ratten zoeken de warmte van de huizen op nu het zo koud is.
. winnitou schreef:Heb een leuk kado voor Rowan voor zijn afzwemmen.
winnitou schreef:Kreeg gisteren weer de dagen door dat Rowan zijn vader op beurzen wil gaan staan. Als hij alle beurzen toegewezen krijgt die hij heeft opgegeven dan kan hij van al zijn weekenden (1x 2weken) alleen met Pasen en het weekend na koninginnedag.
Volgend weekend heeft hij in iedergeval een beurs op zondag. Ik vertelde het vanavond aan Rowan en die reageert:
tssss kan ie weeeeer niet.
(ach manneke dan blijf je gewoon bij mama.....vindt ie geen enkel probleem gelukkig)
Tytje schreef:Was zo blij dat het mooi weer was vandaag! We zijn dus wel met Mary naar de kliniek geweest. Ze loopt erg kreupel op rechts voor, maar ze blijft er vrolijk onder en ze liet alle onderzoeken begaan. Het blijft ook onze grote hond. Ik ga een afspraak maken voor een rontgefoto van haar rechterkogel en hoef. Ik wil precies weten wat ze heeft! Atrose heeft ze uiteraard op 19 jarige leeftijd. Daarna gaat ze denk ik naar een andere stal, dan gaat Stephanie er weer heen. Tegen die tijd heeft ze een scooter, dus dat maakt het ook een stuk makkelijker.