Ik lever dan ook mijn oude in, alleen zonder sim.Ik kom uit Gelderland, [regio]. Ga met mijn paard [paard], kent vrij weinig. B dressuur, B springen, en foutloos een tripalon gereden. Met de pony was ik M springen (Wou Z starten, maar werd ze kreupel), L2 dressuur en L SGW.
oeps..ik dacht datdie allrounders c waren!grapjeHERKANSING!ik ga naar week 8c met mijn paard!enne, moef gaat niet naar die week, ga paarden week.met uk rijd ik M1, L spr, Lsgw. ophetmoment.kom uuuut drenthuuuu
Ik wil ook wel met Ul, alleen denk dat dat niet het grootste succes wordt . Met Ul ben ik L1 - L - bijna B
mistid schreef:Ik wil ook wel met Ul, alleen denk dat dat niet het grootste succes wordt . Met Ul ben ik L1 - L - bijna B Dan zou ik met Vinet ook geen succes worden, met die waterbak steeds
Een bed om op te slapen. Ik heb echt zin om daar weer het irritante kind uit te hangen tegen begeileding die ik niet mag!
mistid schreef:Ik heb echt zin om daar weer het irritante kind uit te hangen tegen begeileding die ik niet mag!dat 1e ben je, en dat 2e klopt meestal ook edit
Jetske_ schreef:Zouden het weer dezelfde zijn, of zouden die overspannen zijn ?Nee denk het niet, die gingen niet eens meer naar die week na ons dus die zijn overspannen
Wat hebben jullie trouwens allemaal stoere pony's! word echt superleuk, heb er heel erg veel zin in!ben ook benieuwd hoe het crossen zal gaan,ben daar best zenuwachtig voor
Jetske_ schreef:Waha mooi .. wat voor typjes zouden we nu krijgen ?gheghe dat zou wat zijn @ JorisDy; dat mag je zelf doen!
JorisDy schreef:Is de begeleiding zo erg?Dat was vorig jaar wel maar je moest er heel erg over/om lachen ze konden de groep zegmaar niet aan, zelfs de ukkies zaten ze steeds belachelijk te maken
mistid schreef:Das het belangrijkste, ga er standaard vanuit dat dat er is!Hoe gaan we de vriezer nu open proberen te breken?