Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Flurk schreef:Twinklebel schreef:Op stal Langelaan.....merk toch dat het erg veel is om Vienna zelf zeven dagen per week te doen. Zeker nu het weideseizoen weer voorbij is en ik ook echt er voor moet zorgen dat ze elke dag eruit is. Dus zoek eigenlijk iemand die haar op een van de dagen dat ik lang werk (wo,do, vr) wat aandacht wil geven en er uit wil halen. Om er iemand op te laten rijden is ze op het moment nog te lastig, dat durf ik niet aan...
dat snap ik maar heb je niemand op stal dan waar je goed mee op kan schieten?
Zo doen wij het bij ons op stal ook zeg maar.
Of wie weet als je staleigenaar extra tje geeft valt er wel wat te regelen.
Zo doen sommige mensen het bij ons
Of mij heel lief aankijken
DJoysDesignz schreef:@ Liselot.. Ik ben misschien blond, maar wat bedoel je met dat paard dat die kent ? loopt die dan beter ofzo ?
lovefi schreef:DJoysDesignz schreef:@ Liselot.. Ik ben misschien blond, maar wat bedoel je met dat paard dat die kent ? loopt die dan beter ofzo ?
Haha ik snap dat je denkt huh? Maar met opzadelen en laden met de trailer is hij dan rustiger. En ook als ik aan het rijden ben is ie dan rustiger omdat dat andere paard erbij is.
x_sabine schreef:Jammer dat ik zo ver weg zit Fiek! Bij mij kan er ook altijd nog eentje bij voor eens in de week, hahaSucces in ieder geval! Kan Linda niet meer?