Dat je het met je vriend moet kijken en daarna lekker veilig bij hem in bed kan kruipen

Haha anders kijk ik geen enge films, ik ben zon schijtbak!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
.
.
.
Annie_ schreef:Heb de heledag ziek op bed gelegen![]()
Maar straks wil en moet en zal ik op jastrade springen![]()
Ookal moet ik er lopend heen uit huis ontsnappen
omdat het niet van me moeder mag![]()
ik ga !!!
Annie_ schreef:Heb de heledag ziek op bed gelegen![]()
ik ga !!!
Iriis_ schreef:Helloo damess!
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Ik moet vanavond om 10u in Almere-stad zijn. En omdat het dan al donker is, wilde ik eigenlijk met de bus gaan..
Maar ik heb dus op het stadion afgesproken. Dus ik weet dat ik dan bij de stijger op moet stappen, en de 1 moet hebben richting stripheldenbuurt. Maaaaaaaar, aan welke kant moet ik dan opstappen?![]()
Ik durf ook eigenlijk helemaal niet! Haha, lijkt me dood eng.. Maar met de fiets is ook niet te doen.. En m'n moeder kan me ook niet bregen denk ik ...
Jane_ schreef:Iriis_ schreef:Helloo damess!
Kunnen jullie mij misschien helpen?
Ik moet vanavond om 10u in Almere-stad zijn. En omdat het dan al donker is, wilde ik eigenlijk met de bus gaan..
Maar ik heb dus op het stadion afgesproken. Dus ik weet dat ik dan bij de stijger op moet stappen, en de 1 moet hebben richting stripheldenbuurt. Maaaaaaaar, aan welke kant moet ik dan opstappen?![]()
Ik durf ook eigenlijk helemaal niet! Haha, lijkt me dood eng.. Maar met de fiets is ook niet te doen.. En m'n moeder kan me ook niet bregen denk ik ...
Aan de kant van de gebouwen, dus richting Oor!
Niet bij de kant van de bussenstation thuis huis iets hoe je het noemt
DenK4ever schreef:Annie_ schreef:Heb de heledag ziek op bed gelegen![]()
ik ga !!!
En ik maar denken, ik kan vanavond niet te dicht in de buurt van Anna komen omdat ik ziek ben...
is ze zelf al ziek