Ohja en we moeten Thomas nog ff vragen of hij uitsmijter wil worden bij onze VIP Lounge! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ohja en we moeten Thomas nog ff vragen of hij uitsmijter wil worden bij onze VIP Lounge!
Dat wil ie vast wel!
KimLittle schreef:He Trailer Trash chica's!! Zijn jullie de enigen op bokt vanmiddag?
Wat lees ik nou toch weer allemaal over roze picknicktafels, VIP ruimtes en bodyguards...
Nee hoor Kim, jullie zijn van harte welkom om gezellig bij onze roze picknicktafel te komen!!! KimLittle schreef:Mag ik dan wel in mijn eigen zwarte outfit komen? Ik heb alleen een hemdje in de kleur roze in mijn kast hangen... en dat lijkt me een beetje underdressed voor stal.
Maarreh kijrgt jullie body guard dan ook een outfit in jullie 'huiskleur'? Haha ben benieuwd hoe Thom eruitziet in een roze bomber en een oortje in!
Natuurlijk mag jij in je zwarte outfit komen, desnoods neem je een zwarte tuinstoel mee, dan val je niet uit de toon
Miss_Montana schreef:KimLittle schreef:Mag ik dan wel in mijn eigen zwarte outfit komen? Ik heb alleen een hemdje in de kleur roze in mijn kast hangen... en dat lijkt me een beetje underdressed voor stal.
Maarreh kijrgt jullie body guard dan ook een outfit in jullie 'huiskleur'? Haha ben benieuwd hoe Thom eruitziet in een roze bomber en een oortje in!
*Proest* Zou je dat ALSJEBLIEFT even kunnen fotoshoppen? Kunnen we alvast kijken of het leuk staatNatuurlijk mag jij in je zwarte outfit komen, desnoods neem je een zwarte tuinstoel mee, dan val je niet uit de toon
Miss_Montana schreef:KimLittle schreef:Mag ik dan wel in mijn eigen zwarte outfit komen? Ik heb alleen een hemdje in de kleur roze in mijn kast hangen... en dat lijkt me een beetje underdressed voor stal.
*Proest* Zou je dat ALSJEBLIEFT even kunnen fotoshoppen? Kunnen we alvast kijken of het leuk staatNatuurlijk mag jij in je zwarte outfit komen, desnoods neem je een zwarte tuinstoel mee, dan val je niet uit de toon