Ja ging goed, Selando is braaf met springen heb net ong 80 cm gesporen. Het is alleen jammer dat ik geen parcourtje kan doen. Maar dat komt wel als ik lid ben van de Club over een tijdje:). Nu voor de afwisseling etc is het leuk:D
Pff balen zeg kim Anne veel succes morgen, hoop echt dat je dat paardje mag verzorgen Nathalie, wat een gedoe zeg, hopen dat het maandag helemaal goed gaat komen en dat je haar lekker na huis kan nemen
__Nathalie__
Geplaatst: 05-06-09 12:05
pff klote hypo Die zijn echt veel te duur! ging me chaps ophalen en moest ook schoenen hebben bij de denbesten moesten ze die bestellen en wisten ze niet zeker of ze de goede kleur konden krijgen. Nu stonden diezelfde ariat in wel de goede kleur bij de hypo gewoon 169,95 weer een 10tje duurder. Maarja die waren vrijwel dezelfde kleur als me chaps dus toch maar gedaan. Kleurverschil is ook niet mooi dan maar weer 10 euro duurder.
Voel me nu wel weer arm. gelijk maar 3 flesjes spul mee genomen een cleaner een creme en 1 of ander voedend flesje.
Nu mogen ze wel 10 jaar mee gaan voor al dat geld pfff
En ze zei dat er nu 7,50 stond op mijn saldo dat kan ook niet. Je krijgt 4 procent. heb al een rekening van 364,95 gehad en 1 van 24,95 en nog meer dat is al 15 euro.
volgende keer ook maar eens wat van zeggen.
Ik ga mijn gespaarde saldo daar op maken en ga voortaan mooi naar den besten
JorisDy
Geplaatst: 05-06-09 12:59
Ik heb een nieuw dressuur zadel
Laatst bijgewerkt door JorisDy op 05-06-09 13:05, in het totaal 2 keer bewerkt
Die lijkt wel lekker te zitten. Wat is het voor 1?
__Nathalie__
Geplaatst: 05-06-09 15:23
Ik mag trouwens die deken voor 15 euri nemen. omdat 215 de meet ongunstige maat is Moet alleen even afwachten of ze de rest al op gestuurd heeft. Ik denk dat ik m dan wel neem namelijk. 15 euri is helemaal niet veel.
Het is een merrie dus dan mag zoetjes wel he
O en mijn chaps zijn echt prachtig van kleur! Ik denk dat ze super bij me zadel passen!
Nou nu moet het wel door gaan maandag want hebben alles al gekocht! ben benieuwd hoe die deken staat! mijn vader zal zich wel dood schamen als hij zo met haar op pad moet.
gaat ie op wedstrijd haalt ie haar uit de trailer komt er zo'n snoepje uit