Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Ik ga naar de manege. Liquita liep gisteravond niet goed. Ik heb dat gevoel al langer bij het instappen, maar dan was het na 5 minuten weg. Gisteravond in de les dus niet. Kon nog niet ontdekken wat er nou mis was. Nu maar even kijken en een paar dagen stappen.
Doegie
LIQUITA schreef:Ik ga naar de manege. Liquita liep gisteravond niet goed. Ik heb dat gevoel al langer bij het instappen, maar dan was het na 5 minuten weg. Gisteravond in de les dus niet. Kon nog niet ontdekken wat er nou mis was. Nu maar even kijken en een paar dagen stappen.
Doegie
MiltonB schreef:had net de over verhitte San nog gesproken, wij zijn tot de conclussie gekomen dat Remco en ik onze plaatjes omruilen als dat mag.
Hij had zich opgegeven als Jo dat ook nog 1 keer deed, wij vonden dat ze dan ook samen de strijd aan moeten gaan hihihi..
ATE schreef:san heb je lekker gereden ?? je zag er wel erg verhit uit hahahahahahahah
ATE schreef:en liquita hoe ging het vandaag ??

_sandra schreef:MiltonB schreef:had net de over verhitte San nog gesproken, wij zijn tot de conclussie gekomen dat Remco en ik onze plaatjes omruilen als dat mag.
Hij had zich opgegeven als Jo dat ook nog 1 keer deed, wij vonden dat ze dan ook samen de strijd aan moeten gaan hihihi..
precies, jo en remco moeten de uitdaging aan gaan hahahaha!!!!! en bianca heeft zoveel winstpunten gereden, dat ze ook wat meer uitdaging mag hebben!!! toch???!!!!

meelen schreef:Nou Xan en Tytje, het word morgen ook best nog een redelijke dag qua weer hoor.
Jullie treffen het lekker.
winnitou schreef:Tytje en Xan heel veel plezier de komende dagen!!!!!
xan schreef:meelen schreef:Nou Xan en Tytje, het word morgen ook best nog een redelijke dag qua weer hoor.
Jullie treffen het lekker.winnitou schreef:Tytje en Xan heel veel plezier de komende dagen!!!!!
Fijn, dank jullie wel.
Heb alles nu wel zo'n beetje ingepakt. (ook een fles wijn Tytje !!! hi hi wordt gezellig)
Heb No net nog ff gereden, gister was ie zo gek als een deur. Ik dacht, dat moet ik niet hebben
in het bos![]()
Heb nu al een beetje de bibbers voor het bos, maar ik weet dat dat na 1 dag ook weer weg is.
Ben net met No ook nog alleen op de dijk wezen uitstappen, deed ie ook super.
Dus het komt allemaal goed.
En dan natuurlijk de lessen van Frans, zo benieuwd wat hij te vertellen heeft, en wat wij bij hem
gaan bijleren.
MiltonB schreef:had net de over verhitte San nog gesproken, wij zijn tot de conclussie gekomen dat Remco en ik onze plaatjes omruilen als dat mag.
al weet ik nu al dat remco meer punten gaat scoren