Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
richelleMani schreef:jaa.. ik ging vorige week woensdag terug en toen werd er een scan gemaakt en ik moest er daar op nou dus toen dingen afgesproken en ik kom thuis en ga de volgende dag rijden en hij is helemaal niet goed.. en ik nog ff door rijden maar werd niet beter dus was eraf gegaan en de volgende dag precies hetzelfde gedaan weer niet goed en nu had ik gister les en ik draafde aan en voelde het gelijk en toen zei mar ff door draven en na een paar min zei ze rich stop maar dit is niet goed.. dus ging ik longeren want dan loopt die wel goed. en me moeder gebeld en hun zeiden 2weken rust het gebeurd vaker en dan moet ik over 2weken terug bellen maar dan laat ik wel weer ff een scan maken dat ik wel weet dat het goed is dat ik er weer op ga. dus egt balen ja maar ik ben zo bang dat het niet goed komt en dat komt het egt wel maar je twijfelt zo had jij dat niet?
tisje schreef:richelleMani schreef:jaa.. ik ging vorige week woensdag terug en toen werd er een scan gemaakt en ik moest er daar op nou dus toen dingen afgesproken en ik kom thuis en ga de volgende dag rijden en hij is helemaal niet goed.. en ik nog ff door rijden maar werd niet beter dus was eraf gegaan en de volgende dag precies hetzelfde gedaan weer niet goed en nu had ik gister les en ik draafde aan en voelde het gelijk en toen zei mar ff door draven en na een paar min zei ze rich stop maar dit is niet goed.. dus ging ik longeren want dan loopt die wel goed. en me moeder gebeld en hun zeiden 2weken rust het gebeurd vaker en dan moet ik over 2weken terug bellen maar dan laat ik wel weer ff een scan maken dat ik wel weet dat het goed is dat ik er weer op ga. dus egt balen ja maar ik ben zo bang dat het niet goed komt en dat komt het egt wel maar je twijfelt zo had jij dat niet?
Jeetje dat is echt balen... maar ik vind het wel heel raar dat hij aan de longe wel goed loopt en tijdens het rijden niet.
Hoe loopt ie als je er aan de hand mee door de bak draaft (rechte lijn)?
Meestal zeggen ze juist dat je niet mag longeren met peesblessures omdat het been aan de binnenkant dan de meeste druk krijgt, en constant hetzelfde rondje loopt.. Ik twijfelde nog regelmatig hoor, het is nu eigenlijk pas bijna twee maanden dat ik weer écht aan het rijden ben zonder dat ik steeds in de spiegel kijk of ze wel goed loopt.