Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik vind de fjord ook wel leuk
. Maar ik vind nu een tinker die op bokt te koop staat toch echt helemaal het einde! Hij is 1.65 dus lekker hoog en ja hij is gewoon leuk.... [EA-TK-PP] Mooie Tinkerruin
. Mijn moeder wil de helft van de stallingskosten betalen dus ik gaat gewoon hard doorsparen en dan kan ik misschien over een jaar of twee me eigen paard kopen
.
http://link.marktplaats.nl/177727358 

hoe suf, ik weet het, maar goed. Ik ga denk lekker in bad en even vroeg slapen. Ik had me vanochtend verslapen, dus het lijkt even nodig.
Ga zo eerst douchen, zit wat te tekenen en vanavond is singing bee op tv

. Ben net uit geweest met een siamese tweeling (waarvan één deel vroeger een zeer gezellige onafhankelijke vriendin was). Ze heeft dus sinds een tijdje een vriend (denk nu 5 maanden ongeveer ofzo...) en de vorige keer dat ik met ze uit ging waren ze echt gewoon te klef... De hele tijd zoenen enz...
.
. Margriet en Jokelieke weten ook al dat ik een eigen paard wil kopen en dat ik zo weg zou zijn, en die staan er geheel achter
. En ze zouden het ook niet aan Eline doorvertellen en daar vertrouw ik ook wel op. Dus ja nu laat ik het gewoon maar zoals het is en ik zie het wel weer.... Als ik slapeloze nachten krijg stop ik ermee!

Weet-ik-hoe vaak wakker geworden, maar ik bleef natuurlijk op dat kussen liggen. Uiteindelijk toch maar weer het oude kussen gepakt, wat echt veel beter lag, maar toen... begonnen die klerevogels op mijn raam te tikken
Sas toch, lomp hoor.
Best wel ja
, je moet gewoon wat vaker op je nieuwe kussen liggen en dan gaat dat ook naar je hoofd vormen
. (is toch niet al te moeilijk voor jou denk
.
.
*triest*
(door een sudowudo
)
, ik heb net mijn pokedex laten upgraden en nu kan ik alle verschillende soorten unow (als je het zo schrijft) registreren
. Dus moet ik dat eerst denk doen... Heb dr al 3
.
. evdpanne schreef:Okeeeej, ik heb net mijn pokedex laten upgraden en nu kan ik alle verschillende soorten unow (als je het zo schrijft) registreren
. Dus moet ik dat eerst denk doen... Heb dr al 3
.
. Dan gaat ik ook weer verder
. Dacht dat het moest.... 
Joepie.