Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia89

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 15:46

Klinkt wel als een leuk paardje Lachen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 16:49

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 17:13

Zo es, druk op zoek naar een paard Haha!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 18:06

Tja maar heb pas 900 euro gespaard Tong uitsteken. Mijn moeder wil de helft van de stallingskosten betalen dus ik gaat gewoon hard doorsparen en dan kan ik misschien over een jaar of twee me eigen paard kopen Lachen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 18:10

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 19:37

O, Wen, dus gelukkig is het een leuk ding. Mooi Lachen

en Es ook weer lekker gereden, ook lekker.

Mazzel was vrijdag ook weer goed te doen, maar iets minder voorwaarts. Ach, hij had echt nog het gras in zijn buik.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 19:44

Met Mazzel heb je tenminste altijd iets te doen toch? Knipoog

Vanavond allemaal nog plannen?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-08 19:46

nee Clown hoe suf, ik weet het, maar goed. Ik ga denk lekker in bad en even vroeg slapen. Ik had me vanochtend verslapen, dus het lijkt even nodig.

en jij, wilde plannen?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 20:34

Nee Knipoog Ga zo eerst douchen, zit wat te tekenen en vanavond is singing bee op tv Clown

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-08 23:10

Hoe gaat het nu bij Atlas dan Es? Al met de eigenaresse gepraat?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 01:43

Ik kom even frustraties uiten hier Tong uitsteken. Ben net uit geweest met een siamese tweeling (waarvan één deel vroeger een zeer gezellige onafhankelijke vriendin was). Ze heeft dus sinds een tijdje een vriend (denk nu 5 maanden ongeveer ofzo...) en de vorige keer dat ik met ze uit ging waren ze echt gewoon te klef... De hele tijd zoenen enz...

Nu had ik vandaag een feestje van Floor (vriendin van ons beide) en daar moest ik echt heen, al was het vooruitzicht al niet best... Het begon al op het station, ik kwam aanlopen en ze hing al bij m om de nek... Volgens mij was het al vanaf het station naar de bank dat ik voor het eerst het nieuwe koosnaampje 'Buddy' hoorde... Maar echt elke keer als ze ergens dr mening over gaf was het 'Ja toch Buddy, Ja he buddy, enz'. Ze waren ook nog steed even klef, de hele tijd aan elkaar hangen en zoenen enz. We waren te vroeg voor het feestje dus zaten we nog even op een terrasje... En ik vertellen dat ik Claudia weer had gezien en dat ze nu samen woont met Yvo (die hebben nu al ongeveer 1 1/2 jaar verkering echt het beste stel wat ik ooit gezien heb!!) zat ze van is dat niet te vroeg... Dus ik zeggen joh ze lopen al te geinen over een huwelijk... (De moeder van Yvo is al met subtiele hints gekomen door allerlei huwelijkscadeaus alvast voor de kerst te geven....). Zegt Marlotte owww maar wij zitten ook al na te denken over een huwelijk, we weten zelf al hoe onze kinderen gaan heten (moet je die eerst nog krijgen is niet altijd van zelfsprekend) en hij stemt daar helemaal mee in. Echt dat kind is 20 en hij 24 ze hebben net 5 maanden verkering en hebben het al over een huwelijk en kinderen... Hoe ongezond!!!! Ik zou daar nu echt nog niet aan moeten denken... En zeker geen namen gaan bedenken voor kinderen, dat is echt gewoon te serieus bezig zijn!

Maar ja de hele avond was dus echt doodsaai! Verjaardag van Floor viel ook tegen (net als vorig jaar en daar was ik al bang voor...). Het enige lichtpuntje van de avond was nog wel Esther (vriendin van Floor) en daar kan ik wel aardig mee opschieten. Dus daar heb ik nog wel ff gezellig mee kunnen praten. En toen de siamese tweeling even naar het toilet ging (wat hebben ze daar toch gedaan...) heb ik even al mijn frustraties ook al even aan haar verteld. Ze leefde helemaal met me mee... En toen die twee weer terug waren en ze weer klef stonden te doen keken wij elkaar echt zo aan van goh daar gaan ze weer hoor... Zij zei ook al van ik heb nu sinds kort een vriend maar ik wil ook gewoon mijn vriendinnenavonden hebben!! Zo zou ik ook denken, maar altijd als ik wat met Marlotte afspreek krijg ik Ramon er gratis bij....

Nu ook weer, ik heb plannen voor de Escape om weer lekker in A'dam te gaan stappen. En Marlotte gelijk owwww leuk dan ga ik ook wel mee en Ramon ook! (nou laat die maar eens lekker thuis....). Ik gaat denk ook gewoon zeggen het is een meidenavond de rest neemt zijn vriend ook niet mee, en als je het daar niet mee eens bent ga je maar lekker mat Ramon alleen, maar dan hoef je niet met ons mee.

WANT IK HEB HET ERMEE GEHAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo frustraties even kwijt, hopelijk kan ik nu lekker slapen Lachen.

ps. Heb nog niet met Eline gesproken over 'het voorval'. Ik negeer dr maar gewoon tot ik mijn eigen paard heb of een ander kan doen Tong uitsteken. Margriet en Jokelieke weten ook al dat ik een eigen paard wil kopen en dat ik zo weg zou zijn, en die staan er geheel achter Lachen. En ze zouden het ook niet aan Eline doorvertellen en daar vertrouw ik ook wel op. Dus ja nu laat ik het gewoon maar zoals het is en ik zie het wel weer.... Als ik slapeloze nachten krijg stop ik ermee!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 09:47

Ik zat gisterenavond op de kar. Met Amor het waterleiding duin door gereden. Het was weer een mooie en gezellige rit. Amor moest wel hard werken, maar hij heeft het super gedaan.
Nu weer hard studeren.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 11:38

He, wat suf zeg Es. Klinkt echt ontzettend vervelend dat kleffe gedoe continu. Gelukkig waren er meer mensen op die verjaardag Knipoog

en ik ben iig weer helemaal bijgeslapen Lachen

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 11:58

Zo Es, dat is een lang verhaal Clown

Heel verstandig Fen. Ik ben brak. Ik had een nieuw kussen, nou dat ligt natuurlijk voor geen meter. Rug doet zeer Nagelbijten / Gniffelen Weet-ik-hoe vaak wakker geworden, maar ik bleef natuurlijk op dat kussen liggen. Uiteindelijk toch maar weer het oude kussen gepakt, wat echt veel beter lag, maar toen... begonnen die klerevogels op mijn raam te tikken Rolleyes

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 11:59

ROFL Sas toch, lomp hoor.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 12:03

Nagelbijten / Gniffelen Best wel ja

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 12:29

Arme Sas Tong uitsteken, je moet gewoon wat vaker op je nieuwe kussen liggen en dan gaat dat ook naar je hoofd vormen Tong uitsteken. (is toch niet al te moeilijk voor jou denk Knipoog.

En idd het was een lang verhaal maar ik moest even mijn frustraties van me afschrijven anders kon ik niet slapen Tong uitsteken.

ps. ik zit nog steeds vast met pokemon! Wat was die site ook alweer?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 12:50

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 13:14

Ik ben volgens mij tot goldenrodcity gekomen.... En daar zit ik vast Tong uitsteken (door een sudowudo Tong uitsteken)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 13:35

O, uhm in een van de huisjes in het stadje (volgens mij het huisje met 2 vrouwtjes) moet je Squirtle Water halen zodat het ding aan de kant gaat. Dan moet je hem nog even vangen of verslaan en kun je er langs!

Heb je al goede pokémon? Clown

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 13:49

Okeeeej Lachen, ik heb net mijn pokedex laten upgraden en nu kan ik alle verschillende soorten unow (als je het zo schrijft) registreren Lachen. Dus moet ik dat eerst denk doen... Heb dr al 3 Tong uitsteken.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 13:51

Dr staat trouwens weer een hele mooie andalusier te koop, als ik het verhaal zo lees is het niks voor mij maar hij is wel ontzettend mooi!! [EA-TK-PP] unieke voskleurige andalusier De foto's staan in dr profiel Tong uitsteken.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 13:54

evdpanne schreef:
Okeeeej Lachen, ik heb net mijn pokedex laten upgraden en nu kan ik alle verschillende soorten unow (als je het zo schrijft) registreren Lachen. Dus moet ik dat eerst denk doen... Heb dr al 3 Tong uitsteken.

Dat heb ik niet gedaan... had ik geen zin in Nagelbijten / Gniffelen

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 13:55

Okeeej dus het kan ook zonder Knipoog. Dan gaat ik ook weer verder Tong uitsteken. Dacht dat het moest....

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 18:03

Klinkt interessant Es en Sas Clown

zo vanmiddag eens bij mijn oma en opa langs geweest en vanavond verjaardag Lachen Joepie.